- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De. El is tűnt a kernel driver, és ennek a munkái átkerültek az alkalmazásba. Viszont ettől az implementáció lehet bugos, szarul allokálhat, és a "wrapper" réteg is tartalmazhat rossz hatásfokot okozó leírást. Az NV-nél ez fokozottan probléma, mert a GeForce-ok borzasztóan kényesen viselkedő hardverek, és egyáltalán nem triviális, hogy a több implementációs lehetőség közül melyik a jó irány. Az egyetlen dolog, ami az ezzel kapcsolatos problémákra fényt derít az a tapasztalat.
A végtelenségig ez nem fog javulni, ha erre számítanátok. Lassan eléri az implementáció az ideális működést, és onnantól kezdve csak a shader fordító, ami igazából reálisan fejleszthető. De a mikor az kérdéses, az AMD még négy éves implementációval is talál kis extrákat, szóval az NV is fog még két év múlva némi munícióra lelni, amikor a saját implementációjuk négy éves lesz. Viszont az extrák egyre kisebbek lesznek. Az AMD már inkább csak specifikus helyzetekben talál teljesítményt.Ami várható, hogy némi extra meg akkor is jöhet, amikor a játékok áttérnek bindless-re. Bár az AMD-nél erre nem igazán lehet számítani, nekik a Mantle miatt ez a mód már most nagyon jól működik. Az NV implementációjában lehetnek javítható részek. Legálabbis bindless kódban eléggé messze vannak az AMD-től és ezt nem indokolja a hardveres különbség. Valamiért óriási a driver többletterhelése a CPU-ra, míg az AMD-nek semmi. Az NV nem tudja elérni a nullát a DX12 felépítése miatt, de biztos megfelezhető az aktuális driver többletterhelésük. Ez lehet a következő fejlesztés nekik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raysen623
addikt
Az egész ott lett elkúrva, amikor drága MS 3 fajta bekötési modellt csinált DX12-höz, mert sem az nv, sem zintel VGA-i nem képesek mai napig a Tier3-ra (ez a legmagasabb ha jól tudom). Röviden a két piacvezető miatt szar az egész, illetve bocsánat: félsikert akartam írni....
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.