- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
David75
őstag
Itt Nagy-Britanniában havi £512 az ID3, ami itt is rohadt drágának számít, arról nem is beszélve, hogy mindenki SUV-ot akar venni és ennyiért vehet is. Ez itt nyugaton se lesz népautó, 2020-ban itt a 3 legtöbbet eladott autó a Ford Fiesta, a Vauxhall Corsa és a Volkswagen Golf, amik mivel a legtöbbet eladottak szerintem népautónak tekinthetők, viszont jóval olcsóbbak az ID 3-nál, tehát az állításod nem csak lenéző, de helytelen is. Best-selling cars in the UK 2020
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
8th
addikt
A legfapadosabb ID.3 is 14,2M Ft listaáron tehát ja, borzalmasan drága, igen. És nem csak a csóró magyarnak drága az e-autó. Valahogy kint sem látom, hogy boldog németek tömegei ülnének ilyen autókban. Épp ellenkezőleg. Járnak filléres eldobható ötös golfokkal meg hasonló tízensok éves autókkal. Ez sehol sem lesz népautó. Németeknél sem. Az elektromos autózás még ott is csak a tehetősebb réteg úri hóbortja, az olyan szar gazdasági helyzetben lévő országokban mint mi vagyunk pedig csak szimpla rongyrázás. Ennyi pénzért már autót is vehet az ember.