Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dkaro

    őstag

    Sziasztok!
    Üdv Mindenkinek én is egy ilyen csodatelefon büszke tulajdonosa lettem a cégemnek köszönhetően és pár hét használat után elkezdett bosszantani a telefon lassúsága, bénázása szóval a rom csere mellett döntöttem én is. Mivel teljesen kezdő vagyok ezért ugy döntöttem ezen a telomon probálkozom (a másik egy galaxy 3) mert ez az olcsóbb:D
    Nagyon köszönöm az itteni leírásokat, tippeket ezek alapján minden gond nélkül sikerült telepítenem a romokat.
    Az alábbiakat próbáltam ki:
    update-cm-7.1.0-u8160-v0.5-MADTEAM-signed.zip
    SmartLucky2.3_World_Simply.zip
    SmartLucky2.4_Color.zip
    SmartLucky_Cyano7_V1.zip
    CyanoLucky_SmartIdeos_V2.zip
    Most a legutolsó van rajta de a SmartLucky2.4color is nagyon bejött.
    Amiért írok egyrészt, hogy tudtok-e vmi romrol még ezek mellett amiket érdemes lehetne kipróbálni, illetve egy kis segítség kellene.
    Igaz hogy sok szabad hely van a telón, kb 150 mega ha jol emlékszem de sok progitól meg akarok szabadulni ami a romban van de nem tudom, hogy kell. (alap galéria, hangfelismerés, calc stb). A manage applicationsban nem találok uninstall funkciót. Ha valaki tudja, hogy kell az írja meg.:)
    A launcherek közül láttam sokan sokfélét szeretnek. Én is kipróbáltam párat még a Regina 3D-t is amihez kicsit lassú ez a teló:D Most a romba integrált pro plust használom mert jobban tetszik mint az ADW. Ezért szeretném is eltüntetni az adw-t de ezt se tudom, hogy hogy kell. Illetve kérdésem, hogy a pro plus-t hogy lehetne feltörni mert az ingyenes van a romban.
    És még egy dolog GPS. Gyári romon semmivel sem működött IGO, Navigo meg az alap GPS, még a főzött romon nem próbáltam de melyik progit ajánljátok ti? Gyalogos közlekedéshez kellene. Sajnos a Galaxy 3amon se megy szóval ha itt sikerült működésre bírni akkor gariztatás előtt adnék neki egy próbát.:)
    Köszi az eddigi és a jövöbeni segítségeket:)
    Üdv:
    dkaro