- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-vitya-
őstag
Ejjejj, miért vagy ilyen negatív?
Ha nem neked szól, megértem, ha nem értesz egyet megértem, de velem szemben miért fogalmazol meg ilyen erős negatív véleményt?Fura egy világ. Na mind1.
Csak, hogy korrektül válaszoljak:
A korábbi dízel autónkat eladva, amennyit a sarcokon, az üzemanyagon és a szerviz díjakon spórolunk, körülbelül 3 év alatt pénzünknél leszünk. Itt a kérdés az, hogy felismered-e, hogy egyszeri nagyobb befektetéssel már most is létezik olyan lehetőség, hogy igenis megtérül az elektromos autózás. Feltéve, ha hajlandó valaki kompromisszumokat kötni. Mert vannak, természetesen.Összességében, nem, nem toltam el értelmetlenül a jó sok pénzt. De köszi, hogy izgulsz a pénztárcám miatt ;-)
-=Витя=-
-
#50192640
törölt tag
8th-nak is szól ez.
kombinálva az összes értékes megjegyzésedhez: azt kéne megértened, hogy azért, mert neked vannak szempontjaid (akármekkora hatótáv, akármennyi töltési idő), az másnak nem feltételnül vagy nem annyira fontos.
jön egy ember, és elmondja, ő milyen szempontok szerint keresett autót, leírja, miért azt választotta, amit, majd jössz te, és osztod az eszet, hogy miért nem benzines autót vett, meg miért bmw-t miért ennyiért. ő ezt választotta, volt rá pénze, ez tetszett neki.miért kell ennyire kioktatónak lenni?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-sehol nem kell hirtelen 10x annyi áram, mert nem fog hirtelen annyi elektromos autó lenni, ezen mit nehéz felfogni?
-hol van gyakran olyan helyzet amivel egy automata nem birkózik meg már 30 éve? Ember, eszel elég zöldséget ennyi hülyeség mellé amit rendszeresen termelsz tízezer kommenteken át?[ Szerkesztve ]
-
"sehol nem fogja elbírni az elektromos rendszer, hogy hirtelen 10x annyi áramot kellene szolgáltatni. pláne nem fog hirtelen kinőni a földből még öt darab paks2."
Már bocs, de nem érted meg, hogy nem lesz olyan, hogy hirtelen 10x annyi. Alig van elektromos autó jelenleg Mo.-n. Te el tudod képzelni, hogy egyik napról a másikra 20000 helyet 200000 lesz? Nem, nem lesz ilyen. Lovaskocsiról sem egyik napról a másikra váltott mindenki autóra.Jövedéki adó: Otthoni töltésről ment leginkább a diskurzus, nem a nyilvános töltőkről.
Töltés: Igen, fizetni kell a töltésért, ezt mindenki tudta, senki sem gondolta, hogy ingyenesek maradnak. De drágának így sem drága. Villanyautó úgy éri meg ha tudod otthon is tölteni. És a benzinnél még így is olcsóbb, azon nem lehet vitázni. (Megsúgom, Aldi parkolókba ha jól tudom ingyenes a töltő)
Váltó: Nincs igazad. Vagy valamit rosszul csinálsz. Vagy rossz az automata. Nagyon ritkán hibázik az automata váltó, legalábbis nálam. És ha arra gondolok, hogy egy városi dugóban kell araszolni, méginkább soha többé kézi. Talán valami élményautóba, mint pl egy MX-5, ott jó a kézi.
"példa, amire az automata nem jó: országút, kamion mögé beszorulsz, szembe forgalom, nem tudsz előzni. majd szembe forgalomban kis szünet, lehet előzni."
Index ki, kimész a sávból, közbe nyomod a pedált, mire a másik sávba érsz, már vissza is váltott, és mehetsz. Persze ehhez kell motorerő is, hogy legyen.Első hsz után pedig nehéz elhinni, hogy semmi irigység nincs benned. De attól még lehet hogy úgy van.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
A villanyautó sosem lesz a lakótelepen élők szórakozása, mert az egész arról szól, hogy otthon(!) tudod tölteni, a garázsban. A lakótelepen nem fogod a konyhaablakból kilógatni a zsinórt.
kézi vs autoama: Amiről te írsz, ott nem az automata van bajban, hanem a kis teljesítmény. Bármilyen kisteljesítményű autó megizzad ettől a problémától. Az automata a kickdown-ra visszavált és akkor megoldod ugyanúgy, mint a kézivel.
-
Füleske
addikt
Leírom neked is : 10A - es a hálózati töltő. De panelban eleve miért akarnál otthon tölteni. Max. ha van garázsod.
Az automata váltót remélem nem akarod összemosni a villanyautóval.#142
Jaja, eddig is nulla töltő volt, most is annyi van és ezután is annyi lesz. Semmi fejlődés.[ Szerkesztve ]
-
veterán
példa, amire az automata nem jó: országút, kamion mögé beszorulsz, szembe forgalom, nem tudsz előzni. majd szembe forgalomban kis szünet, lehet előzni. ezt a helyzetet az automaták zöme, különös tekintettel a downsized euro6dtemppel sújtott motoros autókban, nem tudják kezelni. kéziváltóval meg sima ügy.
ha a nemrég nagykorúvá érett, hagyományos (hidrodinamikus) automata váltós autóm gond nélkül kezeli ezt a problémát (kövér gázra hirtelen visszavált néhány fokozatot), akkor azért remélem, hogy a mostaniaknak is megy
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Hát, egy használt 2. generációs priusszal ezerszer jobban járt volna, és ennyi pénzből kettőt is kapott volna...
Vagy ha már annyira villanybuzi valaki, akkor ampera.
Btw, ez a villanybuzéria is vicces. Kurvára ződ' vagyok, villannyal járok... csak a villany meg szénbű' (mátrai), vagy fábú' (ajka), vagy gázbú' esetleg gázolajbú' gyün' (litér, meg a többi).
Négyből egy elektront pedig kapsz Paksról.
Klassz dolog látni, ahogy a sok villanyos beletölti a Bakony-i erdőket az akksikba.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
dabadab
titán
egyetlen pesti se kapott olyan előjogokat, hogy más ablaka alá piszkolhasson.
És te igen? Mert hát az autód teljesen nyilvánvalóan más ablaka alá is odapiszkol.
Egyébként elég erős a gyanúm, hogy a gyöngyösiek is elsősorban az autókból kapják a NO2-t, nem az erőműből.
DRM is theft
-
-vitya-
őstag
Tévedsz. Nem megalapozott a véleményed. Nem tesztelted, nem saját tapasztalatból írod, egyszerűen csak egy irányban szemellenzős vagy.
Én teszteltem már mindkét oldalt, én döntöttem valahogy. Lehülyézhetsz, meg is tetted. Valahogy én még így sem kezdtem el személyeskedve szemellenzősen beléd kötni. Pedig azok valójában könnyű prédák, akik teljesen fogalmatlanok, azt se tudják mit kérdeznek, nemhogy azt, mit jelentenek ki...[ Szerkesztve ]
-=Витя=-
-
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
Majd akkor is dugdosd bele a szondát, mikor épp regenerál és 30 literes fogyasztás mellett okádja ki a brikettet a verda
Erről ugattam fentebb. Persze, legtöbbször, főleg mikor kiadják a típusbizit, 0% lesz. Amikor meg nem 0%, nos, a VW csoport ugye ezt remekül prezentálta hogyan is működnek ezek a mérések és mennyire van valós alapjuk.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ja, hogy ilyen időkről beszélgetünk. Mint a zöldséges merci, hogy kevesebb szutykot tol ki magától 1-2 értéken és hát hova jutottunk akkor. Ja bzdmeg, gondolom az az ilyen összehasonlításoknál már nem számít, hogy most egy kétszer nehezebb, tripla olyan erős autóról van szó
Az ilyen pici apróságok mennek el balra-jobbra mindig. Jó a benzin, jó a dízel és a villany is meg a bringa. Csak fel kéne végre fogni, hogy mit mikor kéne használni, de leginkább venni. Itt bukott az egész. Most villanyautózás van. És mivel az agyhalottak miatt 5000km-es hatótáv kell meg 2 másodperces töltés, így agyon is b@sztuk ezt is. A dízelt elég régen szintén elvéreztették, majd mostanra a benzinesek is mentek kb. a lecsóba. Majd egy jó 10 éven belül érdekelne mivel fog járni a vidéki magyar ember. Egy fosos szívó G astra fenntartása is olyan szinten tud elszállni, hogy csak lesek.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
3200 kilós, 633 lóerős autókról van szó? hol???
Nem tudom. Hol?g astra is van itthon, nem szállt el a fenntartása.
1.4 Twinport. Tudod mennyi egy szívósor hozzá, ami kötelezően beszarik? Igen 750k. Jól írtam le, valóban, 750k. Egy szívósor. Ha felújíttatod, mert hát a magyar az találékony és megoldja, akkor egy laza 100-asból kijön munkadíjjal. Meg a fos lánccsere, megint annyi. Egy kis EGR is, mert miért ne. Majd még szép a lista és hát a kocsi piaci árának a fele belehullott 6 hó alatt. Egy patika, első tulajos, rendben tartott és szervizelt kocsira. Ami elérte a 200k km-t ahol ugye egy autónak már a roncstelep az útja. Bizonyos iparági szereplők szerint legalábbis.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Mit pontosítsak? Hogy kiszedsz egy darabot egy szövegből és utána megy az értetlenkedés? Szépen elolvasod az előtte lévő mondatot és megérted Ha nem sikerül, becsukom a topikot aztán kész. Óvodához végképp nincs kedvem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-vitya-
őstag
Nem, nincs igazad. Eltelt három hónap, és eddig a majd 6000 km alatt spóroltam is havi 30+ ezret. Ha három évig megtartom, akkor már behozta az árát a korábbi dízeles autómhoz képest. Ha mindent beleszámolok. (vásárlási / eladási ár, üzemeltetés, adók, parkolások). Itt pontosan 3 millió különbözetet kell kinullázni, ami nem lesz olyan nehéz. Már 3 hónap alatt látszik, a saját használat mellett, adatokkal alátámasztva.
Emellett valóban jobban érzem magam, hogy mi nem ide pufogunk ki többé. De ez nem számosítható. Csak szimplán jobb érzés.
-=Витя=-
-
Vladi
nagyúr
Ezt hogy érted?
Villonyautóhoz: akkor lenne király, ha a munkába ingáznának vele, ahol a nepelemből ingyen tölthetnék. Pl: nagy gyárak tetejéről. Dehát ugye ez túl szép ahhoz..
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
Vesa
veterán
Az megvan, hogy nem Te vagy a világ közepe?
Mirt érzed úgy, hogy közöd van hozzá, hogy ki, mit, miért és hogyan tesz, vesz, csinál, satöbbi??Téged nyilvánvalóan irritál a BMW, értjük (ami egy tisztán érzelmi reakció), majd ezen szimpla személyes véleményed alapján feljogosítva érzed magad arra, hogy másokat kioktass, meg/elítélj és besorolj egy másik érzelmi reakciódból származó szubjektív "értékrendszeredbe".
Minden embernek megvan a maga értékrendje, amivel nincs is baj egészen addig, amíg azt nem akarja ráerőszakolni másokra! 300hsz óta magyarázod, hogy a cikk írójának miért kéne inkább kussolnia, vagy ha már cikket ír, akkor pontosan mit is kéne írnia. Ez elég visszataszító, de leginkább gyerekes! Ha valaki nem szereti az adott márkát vagy technológiát, vagy bármi mást, akkor a felnőttebje lerendezi annyival, hogy saját maga ezeket elkerüli, nem gyakorolja, nem úgy csinálja. De állandóan a szomszéd tehenével foglalkozni elég gáz, ez egy nem túl fényes hungarikum.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
#50192640
törölt tag
én értem, csak te nem válaszolsz egy egyértelmű kérdésre. nagyon szépen leírod az elveidet, meg hogy miért egy hülyeség az i3, meg a fujfuj bmw, de továbbra se válaszolsz, hogy te mit vennél helyette, adott feltételek között, ami a te elveidnek is eleget tesz?
ja, amúgy meg értem én, hogy _szerinted_ mi a gazdaságos, de hiába ismételgeted, hogy az csak benzines lehet, hogyha az egyik peremfeltétel az, hogy legyen elektromos, mert így kihagysz egy szempontot.
[ Szerkesztve ]
-
-
Elf
aktív tag
Eleve a "gazdaságos autó" fogalmát vitatom.
Ha nem munkaeszközről van szó akkor ez szerintem nem értelmezhető.
Különben lennének az élmény autók meg a gyártásuk pillanatában 10 éves minimál motoros fehér kombik acél felniken szkész.
De nem. Van tucatnyi gyártó százféle típusa ezerféle konfigban és mindet veszi valaki valamiért. -
bkercso
nagyúr
maistanultam vlmt. Reméljük, nem valótalnságot! Nem úszom meg az utánanézést...
Meg is volt: 99%.
Jól éreztem, hogy 20-30 perces gyorstöltésnél nem fűtheti el a kapacitása harmdát egy tűzveszélyes eszköz. Lassabb töltésnél meg nagyobb a hatásfok, mert az kevésbé entrópiás folyamat (közelebb van a kváziegyensúlyihoz).[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Pont fordítva. Vagy mit értersz hékony alatt? Energia- és költséghatékony vagy lassú töltéssel, időhatékony valóban nem.
De gyorstöltésnél sem fog MW-tal fűteni az akkupakk.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
nyogo83
senior tag
Nem a G Astrarol volt szo, sem konkret tipusrol.
Dizel/Benzin vs Villanyauto szervizigeny.
Nem arrol volt szo, hogy melyiknek olcsobb a szervizelese, hanem mennyi a szervizigenye adott km-en.Ha nem jott volna le, akkor csak annyival egeszitettem ki a 3-4 evre levetitett vetelar/km koltseg/ertekvesztes szamolast, hogy ennyi ido alatt van olyan plusz koltseg ami egy belsoegesu jarmunel egy szemmel is jol lathato osszegbe kerul amit erdemes ebbe a szamitasba is belevenni mindket oldalon, mert kulonben ugyanannyira reszrehajlonak tunik a szamitas mint ahogy sok villanyautos szajkozza, hogy "szinte ingyen kozlekedek" a belsoegesuhoz kepest.
Azt gondolom elismered, hogy 100e km-en valoszinuleg tobb a kotelezo szerviz alkalom egy belsoegesu jarmunel, mint egy elektromosnal, nem?Ha ez nem jott le, akkor hajra, lehet tovabb hozni az erveket miert jobb a Swift/Golf/Focus/Astra mint a Tesla vagy a BMW.
Csak akkor nem kell a masik oldalnak se elharapni a torkat, ha hasonlo "objektiv" osszehasonlitasokkal jon.Arrol nem beszelve,hogy egy kiragadott tipussal tokeletesen lehet hordozni a veres kardot, hogy de mindenvanesolcsoesmindenkierthozza, de kivancsi lennek random BMW/Mercedes/Audi stb premium autoval hogy all a dolog ha mar a masik vegletet a Teslat is megemlitetted.
Nem hiszem hogy tokeletes pelda az egyik oldalon egy G Astrat emlegetni, majd a masik oldalon szervizzel egy Teslaval peldalozni, mintha nem letezne a ket tipuson kivul mas sem elektromosban, sem belsoegesuben, szoval itt ertelmet veszti a normalis eszmecsere sajnos. -
Feketelaszlo
senior tag
"ha kikapcsolom a gyújtást a g astrában és kihúzom a kulcsot, akkor az autó ki van kapcsolva, *hatástalanítva* van."
Ez így ebben a formában valószínűleg tévedés (bár veterán járművekben sosem vagyok biztos), de versenyautókba nem véletlenül kell külön áramtalanítót szerelni. Talán a Trabant környékén lehetett utoljára igaz, de a kártyás nyitás érzékelője, riasztó és egy csomó CAN-buszos eszköz működik tovább míg te távol vagy (bizonyára feltűnt, hogy az időt sem felejti el az autód).
Egyébként a targoncaszervizek tudtommal nem üzemelnek óriási munkadíjakkal, s egy alap villanyautó (értsd: nem Tesla, mert az amerikai autókhoz régen is le tudtad volna írni pontról-pontra ezt a panaszáradatot) sem rendelkezik sokkal egzotikusabb hajtással, mint egy elektromos targonca. Magasabb teljesítményszint, de az elv és alkatrészek ugyanazok. Ezt a temérdek tanfolyamot és óriási képzettségbeli igényt így kétségbe vonnám, a '80-as években még új szakma volt a jármű-műszerész, ma már nem az, egy sima autószerelő specializáció azoknak akik nem szeretik összeolajozni magukat. -
bkercso
nagyúr
Szerintem itt a téma annyi, hogy a topikindítónak nem volt gond 7 millás autót venni minimál családi használatra. Térfogat és hatótáv sem kellett neki. Ez anyagi helyzettől függ.
Hifiben is igaz, hogy akinek van 300eFt-ja DAC-ra, az nem vesz 80e-ért akkor sem, ha kapna jót.Egy új és fejlődő technikát meg nem lehet összevetni egy bejáratottal, mert az ún. korai vásárlók fizetik meg a fejlesztések első éveit, ezért tehát drágább az új. A plazmaTV-vel sem volt ez másképpen.
elder troll:
Szerintem ez nem ellenzés, csupán a témaindító írás racionálisnak tűnő érvei ellen való felszólalás. Anyagilag nem racionális döntés, ha valaki csak a pénztárcáját nézi. Szerintem kijelenthető, hogy ez tény.
Elektromos autóval úgy lehet megtakarítást elérni ma még, hogy nem veszed meg.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Feketelaszlo
senior tag
A cikk a Nissan saját berkein belüli útmutatásról szól, de mivel az EU-s irányelvek (ezeket szerintem nem kell részletesen bemutatni) tiltják a jármű karbantartási monopóliumot az is hozzányúlhat, aki nem Nissan "mesterszerelő", ilyen tiltás értelemszerűen nem létezik, ahogy engem sem tilthat el senki a Windows rendszergazdaságtól azért, mert nincs Microsoft certifikációm: ha a piac elfogadja, akkor lehetek. Nyilván vannak kötelezően betartandó biztonsági rendelkezések, de az ezeknek megfelelő szerviz ugyanúgy javíthatja és üzemben tarthatja ezeket a járműveket utángyártott alkatrésszel, mint a márkaszerviz a gyárival.
-
freeknight
őstag
Én alapvetően nem vagyok a villanyautók pártján, de azért nagyon komoly zavar van nálad az erőben.
Először is, amit tisztázzunk, a g astra 500k, a tesla meg 20 millió. Csakhogy szemléltessük, kicsit más koordináta-rendszerben mozognak ezek a kocsik, és a vásárlóik is.
- Nem, nem kell a teslát bécsbe hordani, csak ameddig garanciális. Ahogy a g astrát se hordod márkaszervizbe így 20 éves korában, jó a sarki szerelő is. Mivel kicsit több g astra fut az utakon, mint tesla, nyilvánvaló, hogy többen is értenek hozzá, de budapesten 1 hely biztos van, ahol bármilyen tesla modellt viszel, hozzá fognak tudni nyúlni.
- Hatástalanítva van? Miért, mi az a g astra, bomba? Nem igazán tudom ezt a mondatot értelmezni. Gondolom arra gondolsz, hogy egy cseppet nagyobb akku van a teslában nagyobb feszültségen, de nem fog megrázni senkit, amíg nem kezdik el egy csípőfogóval vagdosni a fesz alatt lévő vezetékeket, de ez a g astrában sem egészséges.
- Nem kell hozzá 15 plecsni, hogy szereljék az e-autót. Sőt, magyarországon jelenleg nincsen szabályozva, hogy autószerelő képzésen kívül kell-e valami más is, hogy nagyfeszültségű hibrid/elektromos autókat szereljenek. Nyilván az a szerelő, aki ebbe a bizniszbe bele akar fogni, az el fog végezni valamilyen tanfolyamot, pusztán jól felfogott önérdekből, hogy ne csapja agyon az áram az emelő alatt. Egyébként vannak már erre szakosító tanfolyamok az országban, nem is egy, ahogy a márkakereskők is szerveznek ilyen képzéseket házon belül. Jelenleg megy is a harc, hogy ez elismert képzés legyen, az autógyárak és a szerelőműhelyek részéről is, az okj utáni rendszerben valószínűleg erre is gondol majd a jogalkotó.
- Ismétlem. G Astra 500k, Tesla 20 millió. Nyilván többe fog kerülni szervizelni is. Aki Teslát vesz magának, valószínű ezt tudja, és ki tudja fizetni a többletköltséget.
- Az a műhely, amelyik ért hozzá, a tesláról is meg tudja mondani pár perc alatt, mi baja van. Ahogy a g astrával is lehet lyukra futni, láttam én már olyan g astrát, aminél 700ezer rálocsolása után sem tudták megmondani, miért rángat a kocsi
- fent már írtam én is, nem kell bécsbe hordani.
- A g astrád kevesebbe kerül, mint a kereskedő sikerdíja, amennyiért elpasszolta a teslát. Elemi dolog, hogy többe kerül szervizeltetni.
- Lehetséges, hogy várni kell a tesla alkatrészekre, és nem lesz kész 1 nap alatt. És akkor mi van? Aki 20 milliót el tudott költeni a kocsira, nem fog ott állni letolt gatyával, mert kihullott alóla az autó. Például elhoz egy Octaviát a cégétől addig, vagy ami valószínűbb, van még otthon 2-3 másik autó is, amibe át tud ülni.
A többiben egyetértünk, de azért érzékeljük, hogy Teslát nem azért vesznek az emberek, mert spórolniuk kell az üzemagyagköltségen, és csak ez lebeg a szemük előtt.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Wtf...ez igen. Emberünk ha havi 1.5 millát, ha 300.000-at keres, akkor is az ő dolga kb, hogy mire költ. Szerintem mindenki izguljon a miatt, hogy ő mire költi el a pénzét, ne azon, hogy más.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
bkercso
nagyúr
Sok e-autónak nem hűtik az akksiját. Még1x, bár már így is végtelenített az erről folyó diskurzus: Nincs >10% veszteség akkutöltésnél, csupán 1% körüli. Vagy linkelj tényt, ha mást tudsz!
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Vesa
veterán
Volt egy szomszédom úgy 20éve, ő konkrétan azzal érvelt, hogy azért jár még mindig Wartburggal, mert ha lerobban, azt ő is meg tudja javítani, mindig van nála pár pótalkatrész a csomagtartóban. Már akkor is fogtam a fejem az ilyen "érvelésen".
A tudomány a valóság költészete!
-
bkercso
nagyúr
Az állandómágneses forgórészen <0,3% körüli a veszteség. Pl. 6. ábra. Csak ugye nem mehet 180°C fölé a mágnesek Curie-pontja miatt, ezert kell a hűtés.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
veterán
Azt írtam, hogy "olyan érzésem van, ... mintha lenne..." Szóval nem állítottam különösebben semmit, amibe ilyen vehemenciával bele kellene kötni
De feltettem egy kérdést is, ha ekkora profi vagy, akkor arra adj választ
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- SkyShowtime
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Tanks - OFF topic
- Trollok komolyan
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC