Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    Actually, Viber is just one of many applications or services that use the same method of authentication. We wouldn't want to give specific examples, but we are sure that you have some in mind.

    About the privacy concerns that were expressed here, and the "conspiracy theories" -

    First, it is important to be accurate – we only collect names and phone numbers, nothing else. Naturally, we collect users' information not because we are curious of its content nor for commercial purposes, but only for functional reasons, and in order for us to enable the service that we, as a company, promise to provide. Without that information, Viber cannot function. This is not different from any other major social network/communication service provider in our world nowadays.

    I would like to clarify: we *do not* and will never sell users' information to third-parties, and we keep this information well locked in our servers, with extremely limited access to it. This information (in great detail) is explained in our very clear and transparent Privacy Policy - to which we are committed by law - that can be found in our official homepage. Have you taken a close look at it?

    If after reading it carefully there are still doubts or questions, then we will be more than happy to assist and clarify and answer any of them.

    -----------------------

    Bocsánatot kérek a rossz fordítást, és hálás lennék valaki segítséget, ha nem érthető ;)

    Igazából, Viber csak egy a sok alkalmazások vagy szolgáltatások, hogy ugyanazt a módszert használja a hitelesítést. Nem szeretnénk, hogy konkrét példákat, de biztosak vagyunk benne, hogy van néhány szem előtt.

    Oldalról az adatvédelmi aggályok, amelyek itt kifejtett, és az "összeesküvés-elméletek" -

    Először is fontos, hogy pontos - csak gyűjteni nevek és telefonszámok, semmi más. Természetesen gyűjtünk felhasználók adatait nem azért vagyunk kíváncsiak annak tartalma, sem a kereskedelmi célú, de csak funkcionális okok miatt és annak érdekében, hogy számunkra, hogy a szolgáltatás, hogy mi, mint egy vállalat, ígéretet nyújtani. Anélkül, hogy az információ, Viber nem tud működni. Ez nem különbözik bármely más nagyobb szociális hálózati / kommunikációs szolgáltató a világban manapság.

    Szeretném tisztázni: mi * nem * és soha nem fog eladni a felhasználók adatait harmadik félnek, és ezt az információt is zárva a szerverek, a rendkívül korlátozott hozzáférést. Ezeket az információkat (részletesen) a magyarázata a nagyon világos és átlátható Adatvédelem - amely elkötelezettek vagyunk a törvény - amely megtalálható a mi hivatalos honlapja. Voltál vett egy közeli pillantást?

    Ha elolvasása után óvatosan még mindig vannak kételyek vagy kérdések, akkor több lesz, mint boldog, hogy segítse és tisztázására és válaszoljon az esetleg őket.

  • ViberMedia

    tag

    Hi everyone,
    I apologize for my late response.

    @hodinho -

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    @cirmike77 -

    Viber itself is totally free, meaning we (Viber) don't charge anything from you.

    Since Viber uses the internet, both sides of the conversation must be connected to either WiFi or 3G. If a user is connected to WiFi - that user is not paying anything for sure. If the user is connected to 3G, the user *may* be paying his cell company for the data (about 0.3MB per minute of call), but that depends on the specific data plan that he has with his cellular company, and needs to be verified with them.

    * Note that when a user is abroad using the cellular network (and not WiFi), there may be high Roaming charges by your cellular company for the data used.

    -----------------

    Hi,
    Bocsánatot kérek az én későn reagáltak.

    @ hodinho -

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

    Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

    @ cirmike77 -

    Viber maga teljesen ingyenes, ami azt jelenti (VIBER) nem számít fel semmit.

    Mivel Viber használja az internet, mindkét oldalát beszélgetés kell kötni, hogy vagy WiFi vagy 3G. Ha egy felhasználó csatlakozik a WiFi-ről -, hogy a felhasználó nem fizet semmit, az biztos. Ha a felhasználó csatlakozik a 3G, a felhasználó * esetleg * fizet cellájában cég az adatok (körülbelül 0.3MB percenként a hívás), de ez függ az adott adat terv, hogy ő az ő celluláris cég, és meg kell ellenőrizni kell őket.

    * Ne feledje, hogy amikor a felhasználó külföldön a mobilhálózaton keresztül (és nem WiFi), lehet, hogy a magas barangolási díjak az Ön celluláris vállalat a felhasznált adatok.

  • ViberMedia

    tag

    @Twine and @Integra -

    I am deeply sorry, but I am not sure I understand your problem/question :(
    Please try to explain again, perhaps in English.

    --------------

    Mélységesen sajnálom, de nem vagyok benne biztos, hogy értem a problémát / kérdést :(
    Kérjük, próbálja meg újra elmagyarázni, talán angolul.

  • ViberMedia

    tag

    @script79 -

    Viber's calling service is not available yet. We hope to complete its development and release it within the next few months.

    @tony70 -

    Locations in Viber can only be seen if the contact who sent you the message manually added his/her location. The same is true when you send a message to a contact through Viber.

    @Csupii -

    Viber's chat history can only be exported (but unfortunately the option of import still does not exist). You can find the export option inside Viber's "More" tab.

    -----------

    @ script79 -

    VIBER hívó szolgáltatás még nem érhető el. Reméljük, hogy a teljes fejlesztési és engedje el a következő néhány hónapban.

    @ tony70 -

    Locations VIBER-ben csak akkor látható, ha a partner, aki küldte az üzenetet manuálisan hozzáadott ő / ő location. Ugyanez igaz, ha küld egy üzenetet egy kapcsolatot VIBER-en keresztül.

    @ Csupii -

    VIBER csevegési előzmények csak akkor vihető (de sajnos a lehetőséget, hogy import még mindig nem létezik.) Megtalálható az export opció belső VIBER "Tovább" fülre.

  • ViberMedia

    tag

    @bitpork -

    Hmm...
    We have not encountered similar reports from iPhone4 users in the past. Are you sure that it is not a different app that is colliding with Viber, or slowing your iPhone down?

    Is your iPhone jailbroken?

    -------------

    Hmm ...
    Mi még nem találkoztam hasonló jelentéseket iPhone4 felhasználó a múltban. Biztos benne, hogy ez nem egy másik alkalmazás, amely az ütközést Viber, vagy lassítják az iPhone le?

    Az iPhone jailbroken?

  • ViberMedia

    tag

    @bitpork -

    Thank you for the details.

    We kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0 (when you submit the ticket, please make sure to add the URL of our conversation). With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    *Make sure to write the ticket in English

    Thanks in advance :)

    @bbbr -

    Does this problem happen with all of your Viber contacts, or only a specific one?
    Also, please specify what phone and what operating system you use.

    -----------

    @bitpork -

    Köszönöm a részleteket.

    Kérjük, hogy veszel egy perc, és számoljon be a probléma, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://bit.ly/ukGVJ0 (ha benyújtja a jegyet, győződjön meg róla, hogy adjunk az URL-címet a beszélgetésünk ). Ezzel az információval, a fejlesztő csapat remélhetőleg képes lesz megtalálni az a probléma forrását, és végső soron megoldását.

    * Győződjön meg arról, hogy írjon a jegyet angolul

    Előre is köszönöm :)

    @bbbr -

    Vajon ez a probléma történhet összes Viber kapcsolatok, vagy csak egy adott egyet?
    Továbbá kérjük, nevezze meg a telefon és milyen operációs rendszert használ.

  • ViberMedia

    tag

    @bitpork -

    Our pleasure to help :)

    @bbbr and @Maximum1 -

    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to attend to the problems with your device soon. We apologize for the inconvenience.

    @jamborj -

    Usually this problem happens when trying to install Viber on two different devices, with the same number. When installing Viber on a second device with the same number, Viber is automatically deactivated on the first device.
    Please ask them if this is the case.

    --------

    @ bitpork -

    Mi öröm, hogy segítsen :)

    @ bbbr és @ Maximum1 -

    Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy vegyenek részt a problémák a készülék hamarosan. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.

    @ jamborj -

    Általában ez a probléma történik, amikor megpróbálja telepíteni Viber két különböző eszközökön, és ugyanazt a számot. Telepítésekor Viber egy második készülék ugyanazt a számot, Viber automatikusan kikapcsol az első készüléken.
    Kérem, kérje meg őket, ha ez a helyzet.

  • ViberMedia

    tag

    @darthdani101 -

    There could be two reasons for this problem.

    First - there could be a general problem with the configuration of your cellular internet (3G). You should check it with your mobile company.

    Another option - some mobile operators (like Vodafone, in many countries) across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them.

    ============

    Lehetne két okból erre a problémára.

    First - lehetne egy általános probléma a konfiguráció a mobil internet (3G). Ellenőrizni kell, hogy a mobil cég.

    Egy másik lehetőség - egyes mobilszolgáltatók (mint a Vodafone, számos országban) szerte a világon mondat Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.

    Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot sejt társaság, és erősítse meg őket.

  • ViberMedia

    tag

    @Djandreas -

    Please try to delete Viber, restart your phone, then connect to a WiFi network (not 3G), install Viber and try to register.

    If this doesn't work, wait 24 hours and repeat the same process.

    Does it work now?

    =================

    Kérjük, próbálja meg törölni Viber, indítsa újra a telefont, majd csatlakoztassa a WiFi hálózathoz (nem 3G), telepítse Viber és próbálja regisztráljon.

    Ha ez nem működik, várjon 24 órát, és ismételjük meg a folyamatot.

    Működni fog most?

  • ViberMedia

    tag

    @havri1 -

    Good news!
    So Viber works fine with both 3G and WiFi now?

    ==

    Jó hír!
    Szóval Viber működik mind 3G és WiFi most?

  • ViberMedia

    tag

    @Libus -

    We released a fixed version to PlayStore (2.3.4) yesterday night.
    Please install it and see if the problem is resolved.

    @bitpork -

    What exactly is the problem? Please explain in details.

    ========

    @ Libus -

    Mi kiadott egy fix verzió PlayStore (2.3.4) tegnap este.
    Kérjük, telepítse, és látni, hogy a probléma megoldódott-e.

    @ bitpork -

    Mi is pontosan a probléma? Kérjük, fejtse ki részletesen.

  • ViberMedia

    tag

    válasz buanka #797 üzenetére

    @buanka -

    Hi,

    Are you getting this error message when using Viber on 3G (cellular network) or WiFi?
    Did you try both?

    ===========

    Hi,

    Ön kap ez a hibaüzenet jelenik meg, amikor a Viber 3G (mobiltelefon hálózat) vagy a WiFi?
    Próbáltad mindkettő?

  • ViberMedia

    tag

    Hi,

    I hope I understood your problem correctly ;)

    At this stage, one Viber number can be assigned with only one device simultaneously. When you try registering to Viber with the same number on a second device, the first device immediately deactivates, and its data (message history, Recents, etc.) is deleted.

    What you can do, however, is register your second device with a different number: your home number, an old cellphone number, family's or friends.
    In future versions we are planning to add an option to register Viber on multiple devices. Once we have news on that, we'll let you know :)

    If now you can't receive the code -

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    ===========

    Hi,

    Remélem érthető a probléma helyes;)

    Ebben a szakaszban, 1 Viber szám hozzárendelhető csak egy eszközt egyidejűleg. Amikor megpróbál regisztráció Viber azonos szám egy második készülék, az első készülék azonnal kikapcsol, és annak adatait (üzenet történelem, Legutóbbiak, stb) el kell hagyni.

    Mit lehet tenni, azonban regisztrálja a második készüléket egy másik számot: az otthoni számát, egy régi mobiltelefon számot, a család vagy a barátok.
    A jövőben változatok azt tervezi, hogy adjunk egy lehetőség, hogy regisztráljon Viber több eszközt. Ha már hírek, hogy fogjuk tudd :)

    Ha most nem tudja fogadni a kódot -

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

    Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

  • ViberMedia

    tag

    @Bferibörs -

    It is our pleasure to help :) Enjoy!

    @g0dl -

    About the battery consumption:

    Please make sure that Viber is the cause for the battery drain by isolating Viber (having no other apps running) on a device with stock ROM (custom ROMs may cause this problem).

    We conduct strict testings in our labs with several devices and other than when making a call (when it is natural for the battery to be used), we did not come across any significant battery drain when Viber was simply running in the background. Furthermore, over the course of over 15 hours, on average the battery use was only 2%.

    You can find additional information on tests performed by Viber users themselves, which show similar results, at:
    http://whrl.pl/Rc0APn

    * About Viber for PC - it is currently in development, and we hope to have news soon :)

    =================

    @ Bferibörs -

    Ez a mi öröm, hogy segítsen :) Jó szórakozást!

    @ g0dl -

    Oldalról az akkumulátor fogyasztás:

    Kérjük, győződjön meg róla, hogy Viber az oka az akkumulátor csatorna elkülönítésével Viber (amelynek nincs más apps fut) egy eszköz állomány ROM (custom ROM okozhatja ezt a problémát.)

    Végzünk szigorú testings a mi labs több eszközök és más, mint amikor hívást kezdeményezünk (ha ez természetes, hogy az akkumulátort kell használni), akkor nem találkoznak semmilyen jelentős akkumulátor csatorna, amikor Viber egyszerűen fut a háttérben. Továbbá, során több mint 15 órán keresztül, hogy átlagosan az akkumulátor használatával csak 2% volt.

    Talál további érdekes információt a bizottság által végzett vizsgálat Viber maguk a felhasználók, amelyek azt mutatják, hasonló eredményeket, az alábbi címen:
    http://whrl.pl/Rc0APn

    * A Viber PC - ez jelenleg fejlesztés alatt áll, és reméljük, hogy a hírek hamarosan :)

  • ViberMedia

    tag

    válasz g0dl #807 üzenetére

    Naturally, as Viber adds more and more features, it becomes a little "heavier". But it should still not significantly drain battery from the phone.

    ===========

    Természetesen, mint Viber hozzáteszi, egyre több és több szolgáltatást, ez lesz egy kicsit "nehezebb". De ez még mindig jelentősen nem csatorna akkumulátort a telefonból.

  • ViberMedia

    tag

    válasz bitpork #809 üzenetére

    @bitpork -

    Hi,
    This is Personal Support ;)

    I have checked with our Support Team, and it seems like this issue is still being checked.
    We plan to release a major new update of Viber (for most platforms, including iOS), and we hope to add a fix to this problem in the new version.

    We apologize for the temporary inconvenience :(

  • ViberMedia

    tag

    @arnyjaro -

    We are not sure yet when we will release an update for Symbian with our call service :( When we have news, we will let you know.

    ========

    Mi nem biztos még, amikor majd engedje ki egy frissítést a Symbian kérjük hívás ajánlata: (Ha van hír, akkor tudd.

  • ViberMedia

    tag

    válasz Rico45 #835 üzenetére

    @Rico45 -

    Hi,

    Do you mean that sending pictures through Viber does not work on 3G (Vodafone), but it does work fine on WiFi?

    =======

    Hi,

    Úgy érti, hogy a küldő képek VIBER-en keresztül nem működik a 3G (Vodafone), de ez nem működik jól a WiFi?

  • ViberMedia

    tag

    Strange..

    We were never aware of this kind of block (a very specific block only for sending pictures).
    Thank you for the information and clarification :)

    We hope that Vodafone decide to cancel this block :(

    =============

    Télapó ..

    Sosem voltunk tudatában ilyen blokk (a nagyon speciális blokk kizárólag küldésre kép).
    Köszönöm az információkat, valamint pontosítást :)

    Reméljük, hogy a Vodafone úgy dönt, hogy megszünteti ezt a blokkot: (

  • ViberMedia

    tag

    @KMT -

    Both the problems you are describing will hopefully be resolved in our upcoming new version 3.0. We are working hard these days to complete and release it as soon as we can.

    We apologize for the temporary inconvenience :(

    @bitpork -

    What exactly do you mean? I'm not sure I fully understood the problem ;)

    ===========

    @ KMT -

    Mind a problémák akkor leírja remélhetőleg kell oldani a mi közelgő új 3.0-s verzió. Keményen dolgozunk, ezekben a napokban a teljes, majd engedje el, amint tudunk.

    Elnézést kérünk a kellemetlenségért ideiglenes :(

    @ bitpork -

    Mit is jelent ez? Nem vagyok benne biztos, hogy megértette a problémát ;)

  • ViberMedia

    tag

    @bitpork -

    Thank you for the report of the problem.

    We kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0 (when you submit the ticket, please make sure to add the URL of our conversation). With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    *Make sure to write the ticket in English

    Thanks in advance :)

  • ViberMedia

    tag

    @bitpork -

    Viber improves thanks to users like you, who care ;)
    We thank you for your help!

    The more reports with details that we have, the faster we can handle the problems.

  • ViberMedia

    tag

    @zzz03 -
    Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them.

    @Mohe -
    This might have been a temporary server problem. Does the problem still persist?

    @deminos -
    When you register to Viber, you should enter your number in its local format (without the +36). After you receive our code and activate Viber, you should save/dial the number of your Viber contact either in the international format (with the +36), or in the local format.

    If it still doesn't work, please check this page for help: http://bit.ly/rRtPqk - and if it still fails, please let me know and I will try to assist.

    @OldMike -
    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to make your device fully compatible soon. When we have news, we'll let you know.

    * However, I would also suggest to test Viber when connecting to different WiFi networks (both of you), to see if it is a network issue.

    =============================

    @ zzz03 -
    Egyes mobilszolgáltatók világszerte mondat Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.

    Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot sejt társaság, és erősítse meg őket.

    @ Mohe -
    Ez lehetett volna egy ideiglenes szerver probléma. A probléma továbbra is fennállnak?

    @ deminos -
    Amikor regisztrál a VIBER, akkor adja meg a számot a helyi formátumban (nélkül +36). Miután megkapta a kódot, és aktiválja a Viber, meg kell menteni / tárcsázza a számot a VIBER kapcsolattartó sem a nemzetközi formátumban (a +36), vagy a helyi formátumban.

    Ha még mindig nem működik, ellenőrizze ezt az oldalt segítséget: http://bit.ly/rRtPqk - és ha még mindig nem működik, kérem tudassa velem, és én megpróbálom segíteni.

    @ OldMike -
    Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy a készülék teljes mértékben kompatibilis hamarosan. Ha van hír, akkor tudd.

    * Én azonban azt is sugallják, hogy teszteljék Viber csatlakozáskor különböző WiFi hálózatok (mind a ketten), hogy ha van egy hálózati probléma.

  • ViberMedia

    tag

    @OldMike -

    You can follow us on our Facebook page for the latest news and updates, or check our official HelpDesk at http://helpme.viber.com for new articles that we publish.

    ==========

    Akkor kövess minket Facebook oldalunkon a legfrissebb hírekkel és frissítésekkel, vagy nézze meg a hivatalos HelpDesk at http://helpme.viber.com új cikkeket teszünk közzé.

  • ViberMedia

    tag

    @bosco95 -

    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to make your device fully compatible soon. When we have news, we'll let you know.

    ========

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Viber hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a tapasztalt hibákat. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszköz, és reméljük, hogy a készülék teljes mértékben kompatibilis hamarosan. Ha van hír, akkor tudd.

  • ViberMedia

    tag

    @modd3r -

    Video calling is under development, but unfortunately we still can't give estimated release dates. When it gets closer, we will let you know :)

    ====

    Videohívás fejlesztés alatt áll, de sajnos még mindig nem adnak várható kiadási dátumokat. Ha közelebb jön, akkor tudd :)

  • ViberMedia

    tag

    @killzone1987 -

    Sometimes cellular reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of cellular networks, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    * In addition, please note that Viber does not officially support EDGE. Viber supports 3G and WiFi.

  • ViberMedia

    tag

    Hi,

    We are excited and proud to announce that we have just released a brand new product: Viber Desktop, as well as a major new update to our mobile application: Viber 3.0 for iOS and Android.

    - What is Viber Desktop?

    Viber for Windows/Mac lets you send free messages and make free calls to other Viber users, on any device and network, in any country!
    Viber syncs your contacts, messages and call history with your mobile device, so you can start the conversation on the Viber mobile application and continue from the comfort of your PC.
    In Viber Desktop you can find HD-quality voice calls, video calls, text and photo messaging, group conversations, and many more!

    You can check out the cool tutorial for Viber Desktop here: https://www.youtube.com/watch?v=NEqS5W-KfRw
    Download Viber, enter your phone number, and start connecting with your friends for free, from your computer!

    - What's new in Viber 3.0 for iOS and Android?

    Video messages, Online status and "Last online" feature, new package of fun stickers, improved user interface as well as enhanced photo experience, and much more.
    Note that Viber is now designed according to Google's guidelines for android apps based on the HOLO theme (Android only).

    As usual, we're here to receive your feedback and thoughts, and we'd be more than happy to assist you with any matter.

    Best regards,
    the Viber Team.

    ======================

    Hi,

    Izgatottan várjuk, és büszke arra, hogy már most megjelent egy új termék: Viber asztal, valamint a jelentős új frissítést a mobil alkalmazás: Viber 3.0 iOS és az Android.

    - Mi az a Viber asztali?

    Viber Windows / Mac lehetővé teszi, hogy küld szabad üzeneteket, és ingyenes hívásokat más Viber felhasználók bármely készülék és a hálózat, bármely országban!
    Viber szinkronizálja a kapcsolatok, az üzenetek és a híváslista a mobil eszközzel, így meg lehet kezdeni a beszélgetést a Viber mobil alkalmazás és továbbra is a kényelem a számítógép.
    A Viber asztal megtalálhatja HD minőségű hanghívások, videohívások, szöveg és fotó üzenetküldés, csoportos beszélgetések, és még sok más!

    Akkor nézd meg a hűvös bemutató Viber Asztal itt: https://www.youtube.com/watch?v=NEqS5W-KfRw
    Letöltés Viber, adja meg telefonszámát, és kezdje összekötő barátaival ingyen, a számítógép!

    - Újdonságok a Viber 3.0 iOS és az Android?

    Videó üzeneteket, Online státusz és a "Last online" funkció, az új csomagot a szórakozás matricák, továbbfejlesztett felhasználói felület, valamint a továbbfejlesztett fotó tapasztalat, és még sok más.
    Ne feledje, hogy Viber jelenlegi felépítése szerint a Google iránymutatások android apps alapján HOLO téma (Android esetén).

    Mint mindig, itt vagyunk, hogy megkapja a visszajelzést és a gondolatok, és mi lenne, több mint boldog, hogy segít Önnek bármilyen kérdésben.

    Üdvözlettel,
    A Viber Team.

  • ViberMedia

    tag

    @g0dl -

    Thanks for the feedback.
    In the tests we conducted prior to the release, battery consumption seemed normal.

    Have you made sure you isolated Viber from any other application/service, in order to make sure Viber is the source of the battery consumption?

    We kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0 (when you submit the ticket, please make sure to add the URL of our conversation). With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    *Make sure to write the ticket in English

    Thanks in advance :)

    @modd3r -

    Thanks for the kind compliments!
    Stickers have not yet arrived to Viber Desktop. This is only the first version, and we plan to add more features in the future :)

    =======================

    @ g0dl -

    Köszönöm a visszajelzést.
    A teszteket végeztünk kiadása előtt, energiafogyasztás normálisnak tűnt.

    Már gondoskodott arról, hogy izolált Viber bármely más alkalmazás / szolgáltatás, annak érdekében, hogy megbizonyosodjon arról, Viber a forrása az energiafogyasztás?

    Kérjük, hogy egy perc, és bejelenteni a részleteket a probléma, hogy a támogató csoport a közvetlen linken: http://bit.ly/ukGVJ0 (ha be a jegyet, győződjön meg róla, hogy adjunk az URL-t a beszélgetés ). Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.

    * Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul

    Előre is köszönöm :)

    @ modd3r -

    Köszönöm a kedves bókokat!
    Matricák még nem érkezett Viber asztal. Ez csak az első verzió, és azt tervezzük, hogy adjunk több szolgáltatást a jövőben :)

  • ViberMedia

    tag

    @Pinnacle -

    You should choose the flag of Hungary, and then type your number in its local format.
    Does it work now?

    =======

    Meg kell választani a zászló a magyar, majd adja meg a számot a helyi formátumban.
    Működik most?

  • ViberMedia

    tag

    Hi everyone,

    In order to see the 'online status', you need to enter a message conversation with the user. Under the contact's name, the status (or the "last seen" feature) will be displayed.

    In order to disable this feature, you can go to Viber's Settings, and there you'll find the option.

    ==============

    Szia mindenkinek,

    Annak érdekében, hogy a "Jelenlét", meg kell adnia egy üzenetet beszélgetést a felhasználó. Az a partner nevét, az állapot (vagy az "utoljára" funkció) jelenik meg.

    Annak érdekében, hogy tiltsa le ezt a funkciót, akkor megy a Viber beállításait, és ott megtalálod a lehetőséget.

  • ViberMedia

    tag

    @jozsi252 -

    At this stage Viber can be installed on Desktop + 1 mobile device ('mobile device' includes Tablets, iPads, etc.)

    In the future we might also allow simultaneous installation on mobile + tablet. We'll let you know if we have news about it :)

    ============

    Ebben a szakaszban Viber telepíthető Asztal + 1 mobil eszköz (mobil eszköz "magában foglalja a tabletta, iPad, stb)

    A jövőben azt is lehetővé teszi egyidejű telepítését a mobil + tablet. Majd szólok, ha van hír róla :)

  • ViberMedia

    tag

    válasz jozsi252 #938 üzenetére

    Our pleasure to help, as always :)

    ========

    Örömmel, hogy segítsen, mint mindig :)

  • ViberMedia

    tag

    smilies and Stickers will be added to Viber Desktop in future versions.

    ============

    smilies and Stickers will be added to Viber Desktop in future versions.

  • ViberMedia

    tag

    @Bferibörs -
    Unfortunately at this stage Viber Desktop cannot work with our Symbian/S40 application. We plan to add support for this in future versions.
    We apologize for the temporary inconvenience :(

    @Libus -
    We're glad to hear this! Enjoy Viber :)

    ========

    @ Bferibörs -
    Sajnos ebben a szakaszban Viber Desktop nem működik a mi Symbian/S40 alkalmazás. Azt tervezi, hogy adjunk támogatást a későbbi változataiban.
    Elnézést kérünk a kellemetlenségért ideiglenes: (

    @ Libus -
    Örülünk, hogy ezt hallani! élvezni Viber :)

  • ViberMedia

    tag

    @Kathy009 -

    This is the list of S40 devices that are compatible with Viber: http://bit.ly/NXBtsN

    ===========

    Ez a lista a S40 eszközök, amelyek kompatibilisek Viber: http://bit.ly/NXBtsN

  • ViberMedia

    tag

    Hi,
    There are a lot of rumors and conspiracy theories about Viber. This is natural, due to the the fact that we are a successful company with over 200 million users. Don't you think? ;)

    Allow me to explain, as a the representative of Viber (I will use Google Translate for Hungarian, sorry) -

    Viber is based in Cyprus with development facilities in Israel and Belarus. Servers are all over the world, but the ones storing the data (the "database") are in the US

    Israel is the source of many high-tech startups and (very) respected companies, some of whose technology you are using on a daily basis. It is not our wish to advocate for Israel in anyway, just to place it in its right place in the technological world ;)

    Our CEO did indeed join the military, but in Israel - his country of origin - everybody is obligated to contribute and join the army for a short period of time. It's just a mundane part of life for an Israeli, and after that short service it's completely over. It's the same, by the way, in many other countries, including some Western European countries.

    The automatic link between a short, obligatory army service and conspiracy theories including "being in a secret service" and "helping a government to steal users' information from all around the world" is far fetched, to say the least. Except for rumors and conspiracy theories, these allegations are based on absolutely nothing. Moreover, the automatic link between his Israeli nationality and outrageous allegations of data theft and "working for secret services" borders serious prejudice.

    Regarding info about Viber - we don't think we ever hid anything. It's not like we're intentionally hiding information about ourselves. On the contrary, in the past year we've been giving more and more interviews, explaining who we are, where we are located, etc.

    This is our CEO, Mr. Talmon Marco: http://www.mobileworldlive.com/interview-talmon-marco-ceo-viber (Nice to meet you ;) )
    I invite you to run a quick Google search, and you'll find numerous interviews with him, talking and sharing information about our company, our employees, and our plans.

    If you still have any questions or doubts, please let me know and I will be happy to explain :)

    ============================================

    Hi,
    Van egy csomó pletykák és összeesküvés elméletek Viber. Ez természetes, mivel az a tény, hogy egy sikeres cég több mint 200 millió felhasználó. Nem gondolod? ;)

    Engedjék meg, hogy elmagyarázza, mivel a képviselő a Viber (fogom használni Google Translate magyar, bocs) -

    Viber székhelye Cipruson a fejlesztési lehetőségek Izraelben és Fehéroroszország. Szerverek az egész világon, de az is az adatok tárolásának (az "adatbázis"), az USA-ban

    Izrael a forrása számos high-tech induló és (nagyon) elismert cég, amelynek egyes technológia használ napi rendszerességgel. Nem a kívánságunk, hogy támogassa Izrael egyébként, csak, hogy azt a megfelelő helyre a technológiai világ ;)

    A vezérigazgató valóban csatlakozzon a katonai, hanem az Izrael - a származási országában - mindenki köteles hozzájárulni és csatlakozzon a hadsereg egy rövid ideig. Ez csak egy hétköznapi élet része egy izraeli, és azt követően, hogy a rövid szolgálati ez teljesen vége. Ez ugyanaz, az út, sok más országban, köztük néhány nyugat-európai országban.

    Az automatikus kapcsolat rövid, kötelező katonai szolgálat és az összeesküvés-elméletek, beleértve ", hogy a titkosszolgálat", és "segít a kormány, hogy ellopja felhasználók adatait szerte a világon" messze túlzás, hogy mondjuk a legkevésbé. Kivéve a pletykák és összeesküvés-elméleteket, ezek az állítások alapján semmi. Sőt, a közvetlen összefüggés az izraeli állampolgárságot és felháborító állításokat az adatlopás és a "munka a titkosszolgálatok" határos komolyan sérti.

    Ami információ Viber - nem hiszem, hogy valaha is elrejtette semmit. Ez nem olyan, mintha szándékosan bujkál információkat magunkról. Éppen ellenkezőleg, az elmúlt évben már így egyre több és több interjút, kifejtve, hogy kik vagyunk, hol vagyunk találhatók, stb

    Ez a mi vezérigazgatója, Mr. Talmon Marco: http://www.mobileworldlive.com/interview-talmon-marco-ceo-viber (Nice to meet you ;))
    Arra kérlek benneteket, hogy fuss egy gyors Google-keresés, és megtalálod számos interjút vele, beszélt és az információk megosztását cégünkről, munkatársaink, és a terveinket.

    Ha még bármilyen kérdése vagy kétségei vannak, kérem tudassa velem, és én örömmel elmagyarázni :)

  • ViberMedia

    tag

    @csehjudit -

    You didn't manage to type your number on Viber on your phone, or on your computer?
    If the problem is on Viber on your computer, then first, uninstall Viber Desktop. Now, you need to download the latest version of Viber on your mobile phone (from AppStore/PlayStore/Market Place/AppWorld), launch it and use it for a few minutes.

    Then, reinstall Viber Desktop *from our homepage*, and try to register again. Does it work now?

    @Szpisti -

    The latest version of Viber can be found in our homepage: www.viber.com
    We will add the version number in the program in future versions :)

    ============

    @ csehjudit -

    Nem sikerül beírni a számot Viber a telefonon, vagy a számítógépen?
    Ha a probléma a Viber a számítógépen, akkor először távolítsa Viber asztalon. Most kell, hogy töltse le a legújabb verzióját Viber a mobiltelefon (az AppStore / PlayStore / Market Place / AppWorld), dob, és használja néhány percig.

    Ezután újra Viber Asztal * a honlapunkról *, és próbálja újra regisztrálnia. Működik most?

    @ Szpisti -

    A legújabb verzió a Viber megtalálható honlapunkon: www.viber.com
    Mi növeli a verziószámot a program későbbi változataiban :)

  • ViberMedia

    tag

    @Katacycc -

    Which error message exactly do you see when you use your code?
    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall Viber Desktop and try again.

    @bitpork -

    Are you with an Android phone?
    If so, enter Viber, go to More --> Settings --> and disable the option: Show translation

    If you're with a different device, then unfortunately this option is not possible yet (Viber uses the same language as the phone itself). In the future we hope to bring this feature to more devices.

    ================

    @ Katacycc -

    Milyen hibaüzenet pontosan mit lát, ha használja a kódot?
    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra Viber Asztal és próbálja újra.

    @ bitpork -

    Ön egy Android telefon?
    Ha igen, írja Viber, menj a More -> Beállítások -> és be az opciót: Show fordítás

    Ha egy másik eszközzel, akkor sajnos ez a lehetőség még nem lehetséges (Viber ugyanazt a nyelvet, mint maga a telefon.) A jövőben reméljük, hogy ezt a funkciót több eszköz.

  • ViberMedia

    tag

    @bitpork -
    Which version of Viber did you have before upgrading to version 3.x ?
    In general, Viber should have behaved like this before, and after the update. Meaning, Viber on iPhone automatically uses the language of the phone. At this stage there is no option to change it, and we are considering to add this option to iPhones in the future. Sorry for the inconvenience :(

    @verlajos -
    Viber uses about 0.25-0.3MB per minute of call. So you can calculate if it suits your internet connection ;)

    @MrPappa -
    What phone do you have? Which version of operating system?

    @KaiotEch -
    What devices do both sides of the conversation have?

    It could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.

    1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
    2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)

    @Bferibörs -
    Sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    ============

    @ bitpork -
    Melyik változat Viber volt már frissítés előtt 3.x?
    Általában Viber kellett volna úgy viselkedett, mint az előbb, és a frissítés után. Jelentése, Viber az iPhone automatikusan használja a nyelvet a telefon. Ebben a szakaszban nincs lehetőség változtatni, és fontolgatja, hogy ezt az opciót az iPhone a jövőben. Elnézést a kellemetlenségért: (

    @ verlajos -
    Viber használja mintegy 0,25 0,3 MB percenként hívás. Szóval lehet számítani, ha az megfelel az internet-kapcsolat;)

    @ MrPappa -
    Milyen telefon van? Melyik változat operációs rendszer?

    @ KaiotEch -
    Milyen eszközökkel van mindkét oldalán a beszélgetés is?

    Lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja Viber forgalom.

    1.. Először is, kérjük próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrása.) Mik az eredmények?
    2.. Továbbá, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a router vagy tűzfal:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni portokat, vegye fel a kapcsolatot a router gyártójának)

    @ Bferibörs -
    Néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER a hívás minőségét, és eredményeket zavarok és szaggatott hangok.
    Folyamatosan próbálják javítani a kezelése a 3G, így valószínűleg jobb teljesítményt, mint újabb verziói Viber szabadulnak fel.

    Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

  • ViberMedia

    tag

    @KaiotEch -

    It still needs to go through your router, and if your router does not forward the ports, then Viber will not be able to function.

    This is why we recommended you to test Viber when switching a few different WiFi networks. This will help determine the source of the problem.

    ============

    Meg kell még, hogy menjen át a router, és ha a router nem továbbítja a port, akkor Viber nem lesz képes működni.

    Ezért javasoljuk, hogy teszteljék Viber való áttéréskor néhány különböző WiFi hálózatokhoz. Ez segít meghatározni a probléma forrása.

  • ViberMedia

    tag

    @Bferibörs -

    Please note that having full 3G reception doesn't mean your internet's bandwidth is at the maximum expected. When you see a "full reception bar", it merely means that physically, your phone is covered with the cellular signal.

    When it comes to the bandwidth itself, your connection could still be slow due to various different reasons, such as being in an area with many other users from the same provider, thus congesting the network.

    @verlajos -

    What exactly is the problem? Please try to describe it with more details, so I can help.
    Sorry, I don't speak Hungarian, I use a translator ;)

    =============

    @ Bferibörs -

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy miután a teljes 3G vétel nem jelenti az internet a sávszélesség a maximális várható. Amikor megjelenik a "teljes vétel bar", csupán azt jelenti, hogy fizikailag, a telefon borítja a térerõ.

    Amikor a sávszélesség is, a kapcsolat még mindig lassú miatt különböző okok miatt, mint például, hogy egy olyan területen, sok más felhasználók ugyanazt a szolgáltató, így congesting a hálózatot.

    @ verlajos -

    Pontosan mi a probléma? Kérjük, próbálja meg leírni a részleteket, így nem tudok segíteni.
    Elnézést, én nem beszélek magyarul, azt használja a fordító ;)

  • ViberMedia

    tag

    @verlajos -

    Hi,
    I am not sure I fully understood the problem (sorry, using a translator..), but I'll try to help:

    About the quality:
    Sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    About the notifications on Windows Phone - please see this page for more help: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/455/29/messagescalls-notification-issue

    @-Secret -

    Not yet. It is a feature we plan to add in future versions :)

    @szily26 -

    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to make your device fully compatible soon. When we have news, we'll let you know.

    ==============

    @ verlajos -

    Hi,
    Nem vagyok benne biztos, hogy megértette a problémát (bocs, egy fordító ..), de megpróbálom segíteni:

    A minőség:
    Néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER a hívás minőségét, és eredményeket zavarok és szaggatott hangok.
    Folyamatosan próbálják javítani a kezelése a 3G, így valószínűleg jobb teljesítményt, mint újabb verziói Viber szabadulnak fel.

    Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

    Az értesítéseket Windows Phone - lásd ezt az oldalt, több segítséget:

    @-Secret -

    Még nem. Ez a funkció azt tervezzük, hogy adjunk a későbbi változataiban :)

    @ szily26 -

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Viber hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a tapasztalt hibákat. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszköz, és reméljük, hogy a készülék teljes mértékben kompatibilis hamarosan. Ha van hír, akkor tudd.

  • ViberMedia

    tag

    @Amauri -

    Hi,
    Please see this page for help regarding transferring Viber to an SD card: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/111/0/transfer-viber-to-your-sd-card

    @verlajos -

    Thanks for the information.
    Then we kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0 (when you submit the ticket, please make sure to add the URL of our conversation). With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    Thanks in advance :)

    =====================

    @ Amauri -

    Hi,
    Kérjük, olvassa el ezt az oldalt a segítséget illetően át Viber SD-kártyára: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/111/0/transfer-viber-to-your-sd-card

    @ verlajos -

    Köszönjük az információt.
    Ezután kérjük, hogy egy perc, és bejelenteni a részleteket a probléma, hogy a támogató csoport a közvetlen linken: http://bit.ly/ukGVJ0 (ha be a jegyet, győződjön meg róla, hogy adjunk az URL-t a mi beszélgetés). Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.

    Előre is köszönöm :)

  • ViberMedia

    tag

    @szende_robi -

    Hi,
    At this stage only one Viber number can work with 1 Viber Desktop. In the future, we are considering to allow multiple users :) When we have news, we will let you know.

    @saphancs -

    Viber needs either 3G (cellular network) or WiFi to work. It cannot work without any internet connection.

    ============

    @ szende_robi -

    Hi,
    Ebben a szakaszban csak egy Viber szám dolgozni 1 Viber asztalon. A jövőben gondolkodunk, hogy több felhasználó :) Ha van hír, akkor tudd.

    @ saphancs -

    Viber kell vagy 3G (mobil hálózat) vagy WiFi dolgozni. Ez nem működik, anélkül, hogy internet-kapcsolat.

  • ViberMedia

    tag

    @scott_free -

    Yes, at this stage Viber for PC can only be installed if you already have Viber on your mobile phone (since your Viber ID is your phone number).
    If this changes in the future, we will let you know :)

    ==========

    Igen, ebben a szakaszban Viber PC csak akkor telepíthető, ha már van Viber a mobiltelefon (mivel a VIBER azonosító telefonszámát).
    Ha ez nem változik a jövőben, akkor tudd :)

  • ViberMedia

    tag

    @odrif -

    In general, messages should arrive to both the desktop version, and the mobile version.
    However, please note that Viber Desktop is only partially compatible with Nokia devices, and some features might not fully work.

    =============

    Általában üzenetek érkeznek mind az asztali változat, a mobil változat.
    Ne feledje azonban, hogy a Viber Desktop csak részben kompatibilis Nokia készülékekre, és hogy egyes funkciók nem teljesen működik.

  • ViberMedia

    tag

    Hi everyone,

    If Viber is slow, please make sure that your device is officially compatible with the application: http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/45/10/is-your-android-supported-with-viber-system-requirements

    If it is, but the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0 (when you submit the ticket, please make sure to add the URL of our conversation). With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    Thanks in advance :)

    *Make sure to write the ticket in English

    ========================

    Szia mindenkinek,

    Ha a VIBER lassú, kérjük, győződjön meg arról, hogy a készülék hivatalosan kompatibilis alkalmazás:

    Ha igen, de a probléma továbbra is fennáll, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://bit.ly/ukGVJ0 (ha be a jegyet, kérjük, tegyük hozzá az URL-t a beszélgetés). Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.

    Előre is köszönöm :)

    * Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul

  • ViberMedia

    tag

    @Teseract -

    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing (even if it worked better in older versions). Here is the full list of officially supported devices: http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/45/10/is-your-android-supported-with-viber-system-requirements

    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to make your device fully compatible soon. When we have news, we'll let you know.

    ===========

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Viber hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a tapasztalt hibákat (akkor is, ha jobban működött a régebbi verziók). Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek:

    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszköz, és reméljük, hogy a készülék teljes mértékben kompatibilis hamarosan. Ha van hír, akkor tudd.

Új hozzászólás Aktív témák