Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Strezi

    őstag

    válasz Reggie0 #4 üzenetére

    Hat nem tudom te mit vezettel, de nekem kifejezetten furge volt a Leaf :F
    Ketszer egy hetet volt nalam az auto, alaposan kitapasztaltam mit tud. Piros lampanal az ele vagtam be aki ele akartam... Azonnal ugrott gazpedalra.

    Ja, nem ECO modban kell hasznalni ;)

    Az egyertelmu hogy a villanyautok messze tularazottak a benzinmotoros autokhoz kepest. A villamos hajtas ara meg az akku araval egyutt is alacsonyabb kellene hogy legyen. Megfizettetik avval, aki hajlando megvenni. Aztan jon a csodalkozas...

    Persze olcsobb az uzemeltetes, de azert vannak kotottsegek. Es, ami a legmeglepobb, az az hogy bizony az ertekvesztes is igen meredek! Ami fura, hiszen elvileg a villamos auto mechanikailag sokkal kevesbe avul, hasznalodik el. Persze ott az akkucsomag, de az eddigi tapasztalatok azt mutatjak, hogy a gyari tultervezessel (3-5%) meg evek utan is hozzak a nevleges teljesitmenyt.

    Peldul az itt emlitett Leaf majd 9.5Misi (lesz) ujonnan, a 30kWh akuppakkal. Most harom eveseket mar 4.5 misiert kapni, es ez meg nem az ajja, csak kinalati ar ...

    Mar egy ideje gondolkodom elektromos autoban, a Leaf is tetszik, de meg nem vagyok eleg gazdag ev/vagy megszallott hogy egy kozepes kisauton veszitsek el 4.5 milliot harom ev alatt. Vagy plane hogy egy Tesla Model S-en 12-t...

    [ Szerkesztve ]

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

  • Strezi

    őstag

    válasz Reggie0 #26 üzenetére

    Akkor nem ugyanazt az autót vezettük :N
    Amiket irtál, azokat az autókat még erősen pörgetni kell fordulaton egy lámpás indulásnál hogy pariban legyenek a Leaf-fel. Szerintem tényleg ECO modban vezethetted. Ott is megy, de tövig kell nyomni a pedált, ami időbe telik, és tök melankolikus az egész élmény.

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

  • Strezi

    őstag

    válasz Geller72 #28 üzenetére

    Próbáltam az I3-mat is, de nem volt sokal-sokkal jobb.
    Talán azért sem, mert két nagydarab, 192 feletti ember ült benne és a REX verzió volt, ami eleve nehezebb is.

    Előnyben van persze a Leaf-fel szemben, mert hátsókerekes, így a jobban terhelt kerékkel tud gyorsítani. Vicces a Leaf-ben, hogy nyitott ablaknál hallani, hogy finoman de folyamatosan csikorgó gumikkal tud indulni, mivel kisebb a terhelés az első kerekeken.

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

Új hozzászólás Aktív témák