Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coccolino

    aktív tag

    válasz bluemirage #45 üzenetére

    Nállunk erősebb - és egyre több gyengébb - gazdasággal rendelkező országokban szolgáltató cégek a részletfizetés helyett ingyen odaadnak egy telefont, csak csatlakozz hozzájuk 2 évre és add meg a lehetőséget nekik, hogy minnél több dolgot eladjanak neked ez idő alatt

    A részletfizetési teóriáddal véleményem szerint annyi a probléma, hogy egyik szolgáltató sem kínál éven túli lejáratú kölcsönt, így ezek költségei nem indokolnak ilyen mértékű többlet felárat

    A másik dolog az árazásban, hogy van új ügyfél és régi ügyfél
    A két csoport között a különbség ég és föld, míg az új ügyfél esetén megértek egy bizonyos többletet a kockázatok miatt (nem fizeti az előfizetést, a készülék részleteit, előre nem látható költségeket generál, stb.), addig a régi ügyfelek esetében 2 év után már illik rendelkezni olyan adatbázissal, amivel minimalizálhatóak az előző csoportól eredő kockázatok

    Azt is vedd figyelembe, hogy a shop ahol vetted a telefont, egy kis szereplője a piacnak, nem fog a gyártótól x-xx ezer telefont berendelni, kisebb árréssel kénytelen dolgozni (és még így is 10e forintal olcsóbban adta el a telefont neked), és ebben az árban is benne van az ügyfélszolgálat, a szervíz, a terméktámogatás, stb.

    A szolgáltatóknak véleményem szerint a szolgáltatás a fő tevékenységi körük, új ügyfelek szerzése a cél, és ehhez eszközökre van szükségük, amit közvetlenül nem az ügyféllel fizettetnek meg

    Az is egy dolog, hogy amíg megveszed a kártyafüggetlen készüléket, és nem kötsz hűségnyilatkozatot, addig a Te előfizetésedet egy rövid távu kontraktusnak felel meg, melyre építeni nem lehet, így az ebben rejlő kockázatot is árazni kell valahol
    Majd akkor fogsz egy hasonló aspektusú levelet írni - mint amilyenekre reagáltál - mikor hír arról szól, hogy az előfizetésed +10%-al drágult

    ''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''

Új hozzászólás Aktív témák