- Realme GT 2 - aláírjuk
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
coccolino
aktív tag
válasz
bluemirage #45 üzenetére
Nállunk erősebb - és egyre több gyengébb - gazdasággal rendelkező országokban szolgáltató cégek a részletfizetés helyett ingyen odaadnak egy telefont, csak csatlakozz hozzájuk 2 évre és add meg a lehetőséget nekik, hogy minnél több dolgot eladjanak neked ez idő alatt
A részletfizetési teóriáddal véleményem szerint annyi a probléma, hogy egyik szolgáltató sem kínál éven túli lejáratú kölcsönt, így ezek költségei nem indokolnak ilyen mértékű többlet felárat
A másik dolog az árazásban, hogy van új ügyfél és régi ügyfél
A két csoport között a különbség ég és föld, míg az új ügyfél esetén megértek egy bizonyos többletet a kockázatok miatt (nem fizeti az előfizetést, a készülék részleteit, előre nem látható költségeket generál, stb.), addig a régi ügyfelek esetében 2 év után már illik rendelkezni olyan adatbázissal, amivel minimalizálhatóak az előző csoportól eredő kockázatokAzt is vedd figyelembe, hogy a shop ahol vetted a telefont, egy kis szereplője a piacnak, nem fog a gyártótól x-xx ezer telefont berendelni, kisebb árréssel kénytelen dolgozni (és még így is 10e forintal olcsóbban adta el a telefont neked), és ebben az árban is benne van az ügyfélszolgálat, a szervíz, a terméktámogatás, stb.
A szolgáltatóknak véleményem szerint a szolgáltatás a fő tevékenységi körük, új ügyfelek szerzése a cél, és ehhez eszközökre van szükségük, amit közvetlenül nem az ügyféllel fizettetnek meg
Az is egy dolog, hogy amíg megveszed a kártyafüggetlen készüléket, és nem kötsz hűségnyilatkozatot, addig a Te előfizetésedet egy rövid távu kontraktusnak felel meg, melyre építeni nem lehet, így az ebben rejlő kockázatot is árazni kell valahol
Majd akkor fogsz egy hasonló aspektusú levelet írni - mint amilyenekre reagáltál - mikor hír arról szól, hogy az előfizetésed +10%-al drágult''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
Új hozzászólás Aktív témák
ma A magenta szolgáltató nem kispályázik, sok árváltozás történt, többségében fölfelé.