- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indi86
tag
válasz tordaitibi #191 üzenetére
Mesélj még! Ez nettó hazugság! Főleg nem igaz ha a technikai fejlődést és beleveszed ami vár a vilanyautókra. A sorozatgyártás még most fog csak beindulni a költségeket most nyomja csak majd le. Az újrahasznosítás most indul be. Szervízigényes kevesebb, energiaszükséglete kevesebb azt se az orrod alá nyomja hanem az autóékénál jobban szűrő erőműböl jön a legrosszabb esetben is, a jövőben meg leginkább megújulóból. Várom az ellenérveid miért is szennyezőbb a villanyautó mint az olajkitermelés, olajfinomítás, olajszállítás, olajelpöfögés közben a környezet fűtése kombó?