Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • >-48-<

    aktív tag

    válasz Ulkesh #24 üzenetére

    A BMW azért gyárt elegáns luxus autót, hogy a holding tulajdonosok ebben utazhassanak a sarki fűszerest bekebelezni.
    De ugyanezt az autót használja a kopasz kigyúrt is, hogy a kolleginát kidobja a kocsisorra.
    Miért? Mert olyan holding tulajdonosnak akar tűnni, aki a sarki fűszerest megy bekebelezni.

    Az Apple ugyanígy felel a feelingért. Nem ő alakítja, de arra alapozva értékesít. Kivállóan pozícionálja a terméket. Látszólag a tehetős elit réteget célozza meg. De pont ezálltal generál igényt a kevéssé tehetős rétegekben is.

    PRODUCT -> szuper minőségi luxus kategóriás készülék, amiben a vevők nem csalódnak
    Place -> apple pont letisztult eleganciája, telco partnereknél az iphone külön kategória,
    Promotion -> "ez egy drága bigyó, de MOST TE is megveheted"
    PRICE -> "Fú bazz ez 300 ezzer függetlenűl, még jó hogy két éves szerzivel megkaptam 50-ért"

    Szerintem ez igenis tudatos, jól átgondolt és zseniális.

    [ Szerkesztve ]

    #!

Új hozzászólás Aktív témák