- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hogabesz
aktív tag
Most hogy jön ide az epöl? Nem említette senki egy szóval sem.
Tudod mi vicces? Hogy (ha már a cikk a méthúszról szól) a méthúszpró 100ezerrel kevesebb antutu ponttal ugyanúgy teljesít mint az ikszesmaksz vagy a galaksziestízplusz. Szóval engem nem érdekel ha 500ezer pontot hazudnak is, mert a teljesítmény nagyjából ott lesz
-
tomboy0013
veterán
"ennyire nem kéne elnézni a vásárlók megtévesztését..."
Sajnos nem tanítják az iskolában a marketing eszközeit, kivéve ha arra specializált szakra megy az ember. De akkor elárulom, hogy sosem az volt a cél, hogy a valóságot mutassák hanem az, hogy vonzó legyen egy termék és az emberek egója "magáévá tegye" a cég terméket tudat alatt is. Ma ez az üzlet, nem az őszinteség (ez sose volt az) vagy a minőség. Dolgoztam ebben, manipulálás java részt csak azért, hogy bezsebeljék a bevételt. De hát ez a természetes egy cég működésénél nincs ebben semmi meglepő (sajnos).
Minden cég megtéveszt, csak van akinél ez kiderül és fel is fújják a dolgot, de a negatív reklám is reklám (annak aki tudatlan és persze a többség az a saját hibaján kívül is).[ Szerkesztve ]
-
-
tomboy0013
veterán
Mert amikor színes alkoholmentes üdítő italtól táncraperdüpnek az utcán a reklámban az nem átverés ugyebár. Vagy amikor 2 perc alatt meggyógyul a reklámozott gyógyszertől... A marketing és a hazugság kéz a kézben járnak. Ha dolgoztál volna benne ezt tudnád.
[ Szerkesztve ]
-
veterán