- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomboy0013
veterán
"ennyire nem kéne elnézni a vásárlók megtévesztését..."
Sajnos nem tanítják az iskolában a marketing eszközeit, kivéve ha arra specializált szakra megy az ember. De akkor elárulom, hogy sosem az volt a cél, hogy a valóságot mutassák hanem az, hogy vonzó legyen egy termék és az emberek egója "magáévá tegye" a cég terméket tudat alatt is. Ma ez az üzlet, nem az őszinteség (ez sose volt az) vagy a minőség. Dolgoztam ebben, manipulálás java részt csak azért, hogy bezsebeljék a bevételt. De hát ez a természetes egy cég működésénél nincs ebben semmi meglepő (sajnos).
Minden cég megtéveszt, csak van akinél ez kiderül és fel is fújják a dolgot, de a negatív reklám is reklám (annak aki tudatlan és persze a többség az a saját hibaján kívül is).[ Szerkesztve ]
-
tomboy0013
veterán
Mert amikor színes alkoholmentes üdítő italtól táncraperdüpnek az utcán a reklámban az nem átverés ugyebár. Vagy amikor 2 perc alatt meggyógyul a reklámozott gyógyszertől... A marketing és a hazugság kéz a kézben járnak. Ha dolgoztál volna benne ezt tudnád.
[ Szerkesztve ]