- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
exedoc
senior tag
Értem. Tehát PS5 előnyben, pontosabban a konzolok kialakításához, hardver-szoftver kezeléséhez igazodott az új engine. Persze PC-n is megvalósítható lesz ugyanez, csak jó borsos áron, illetve később. Kicsit olyan érzésem van, mint mikor a Crytek első Crysis bemutatóját láttam. Tudtam, hogy megvalósul, valószínűleg futni is fog szépen. Majd pár év múlva. (Bár az már akkor is futott high-end gépeken, itt viszont szoftveresen is előre kell lépni addig a PC-s világnak)
Ja egy érdekes kérdés:
Vajon az Unreal Engine 5 is free to use lesz mindenki számára?[ Szerkesztve ]
-
exedoc
senior tag
Nem váltja meg a világot? Viccelsz? Én magam is erre vártam évek óta. Nem kell szarakodni, a magas poligonszámú modell mehet a motorba a modellező programból. (Blender, 3ds max, ZBrush stb.) Nem kell alacsony / medium poligonszámú modellekkel szórakozni, normal map-et renderelni. Fele idő alatt megvan minden. Fejlesztők kimehetnek valós helyszínekre, fotogrammetriai eljarással dolgozni, és ezek a magas poligonszámú objektumok mehetnek is egyből a motorba, mert az engine elvégzi maga az optimalizációt / poligon redukciót. Ha már csak ez a része igaz annak amit tud az engine, azzal már megváltotta a világot.
-
exedoc
senior tag
Ott a pont. Sajnos. A PC-nek még várnia kell erre. Tudom sokan mondják most, hogy mert a konzol, PC sokkal erősebb. Ez igaz volt eddig. A PS5 máshogy működik. PC-n nincs jelenleg olyan szoftverkörnyezet ami alkalmas lenne a hardvereket olyan szinten kezelni, hogy ezt a részletességet ki tudja számolni, időben geometry vagy texture pop-up nélkül be tudja tölteni. Sajnos a PC hátrányba van most. Nem is kicsiben.
-
exedoc
senior tag
válasz Hopkins95 #53 üzenetére
Ettől tartok én is. Egyébként az Epic nagyon jól sakkozott. A jelenlegi motorjuk is elég frankó, tehát nem csak játékok készülnek vele, hanem belső látványtervek stb-stb hosszú a sor. Amíg a PC-s vonal nem veszi fel a fonalat, addig nekik ott a régi motor, az új konzolok beköszöntével pedig tarolni fognak ezzel a technológiával szerintem. Főleg ha megindulnak a PS5 eladások.
Erős a gyanúm PC-n még hosszú idő lesz mire történik valami. Az Epic most egy új irányvonalat adott. (Vagy a PS5?) Elég szomorú, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe (vagy nem tudunk róla), hogy az SSD-t lehetne használni memóriaként. Memóriagyártók súlyos összegekért tolják rá a user-ekre a 32-64-128 GB-s kiteket, csak legyen is aki megveszi. Sok idő lesz mire hardveresen és szoftveresen is adott lesz minden ahhoz, hogy ezt PC-n is élvezhessük. És ugye a kérdés, hogy mennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
exedoc
senior tag
válasz Hopkins95 #56 üzenetére
Ez nagyon igaz. Félreértés ne essék, nagyon örülök neki, hogy asztali fronton természetes lett a 8 mag / 16 szál és feljebb, de azért a mag / szál szám növekedésén, meg az 1-2 évenkénti chipset váltáson túl valami előremutatóbb dolog már azért történhetett volna a PC-s vonalon. Most kaptak egy sallert a konzoloktól. Viszont ez megint nem segít az amúgy is évről évre zsugorodó, és horrorisztikusan dráguló PC-n. Ráadásul egy új technológia hardveres és szoftveres bevezetése / felfutása iszonyatosan sok idő ilyen sokrétű iparágban. Ne feledjük a konzol valószínűleg több éve csak erre készül az AMD konyháján többek között. Míg a PC-s vonalon ezer gyártó tevékenykedik sokféle hardverrel, és a Microsoft bábáskodásával. Ezt a futamot most igencsak a PS5 nyeri majd.
-
exedoc
senior tag
Ez jóval másabb szitu most. Egy kicsit tegyük helyre. A többi fejlesztő engine-jével lehet, hogy nem tesz akkora csodát a PS5. A hangsúly itt a PS5 és az Unreal Engine 5 együttes ereje. Az Epic új motorja merőben máshogy közelíti meg a játékfejlesztést. Sokan szerintem nem igazán látják, hogy min van a hangsúly illetve miben van hatalmas fejlődés. Ekkora poligonszámú megjelenítést, ilyen textúra felbontással ilyen nagy ugrással nem láttunk még soha. Nem egy játékmotorban, sehol sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel Buds Pro
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 és 14 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs