Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Ha jól értelmezem Nanite aktuális grafikai/geometriai szinten is nagyságrendileg leegyszerűsíti a modellek és terek elkészítését. Rengeteg folyamatot automatikusan megcsinál,amik eddig nem kevés emberi munkaórát emésztett fel.Kicsit olyan mint az automatizált tömeggyártás bevezetése(ami nélkül fogyasztói/jóléti társadalom és kapitalizmus nem létezhetne)
    Megspórolt munka órákat fel lehet használni komplexebb fizikai szimulációkra, különböző anyagoknak sokkal több fizikai értékét kell betáplálni,animációk stb, lesz mire elkölteni a ,,megspórolt" lóvét.

    Ráadásul megoldja a memória problémét is, 2 terrás PCIE 4.0 SSD ezerszer megvalósíthatóbb mint ugyanez rendszer memóriából.Végre meg maradnak a törmelék,tár.vér és egyéb részletek.Hiába a komplex fizika ha a 30 secen belül el kell mindennek tünnie mert nem fér bele a memóriába...
    Fallout 4-be tök jól nézi ki a PhysX törmelék,viszont fix mennyiség nem púposodik tovább a halom,ráadásul nem csak mennyiségi,idő limit is van.Önmagába a fizika félkarú óriás, semmi több.Jelenlegi grafikai minőséggel is bőven meg vagyok elégedve,ebbe nem lesz/minimális fejlődés,pont lecarom.

    Üzleti modell és technikai szinten egyaránt generációs ugrást jelent ez a cucc.
    Magam részéről oda vissza vagyok Unreal Engine V-től.Végre lesz értelme hardver upgradre költeni. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák