- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Realradical
őstag
válasz Hieronymus #1 üzenetére
Előre kell gördülni, a gyalogos és kerékpáros sávok zavarása árán
Igazából itt elvesztettem a szolidaritást.
Van paraszt, meg idióta mindkét oldalon bőven aláírom, de mióta egy autós sávon belüli előzés gyanánt sikeresen elütött (bordatörés nem mókás) azóta azt vallom, hogy mindenkit aki nem szabálykövető, több ezer euróra meg kéne b****i.
Amsterdamban ugyanez működik. Próbálj meg ráállni a biciklis sávra és nézd meg mi lesz.Persze a parasztkodás amit a biciklis csinált nem követendő példa, de az emberben felgyülemlik a sok hasonló "apró szabálysértés". Nem tudnám összeszámolni, hogy hányszor végeztek ki majdnem a csömöri úton, mert, a biciklis mellett egy sávon belül még az autós/buszos el akar csusszanni csúcsforgalomban.
[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
félisten
válasz Hieronymus #8 üzenetére
Eleve ha van a kerékpárosnak sávja, abban kell haladnia, tehát szabálytalan volt, mikor azt elhagyta.
-
Stanlee
őstag
válasz Hieronymus #1 üzenetére
Nalunk itt a muncheni iroda elott van egy hasonlo hely, az uttestig van jarda meg biciklis sav es egy parkolo a ketsavos ut mellett. A bisiklisek ugy mennek, mintha egy tank lennenek es nem tudja megallitani oket semmi, a feket nem ismerik, jofejsegbol egyik se allna meg, amikor mondjuk tolatva kell be vagy kiallni az udvarrol egy kisbusszal. Ha nincs segitseg akkor alig lehet ki-be allni, mert a kamikaze biciklisek csak azt tudjak, hogy elsobbseg. Lampas keresztezodesekben is ugyanigy teljes sebesseggel belemennek, nemhiaba sok a biciklis gazolas. Nem azert, mert egyaltalan nem figyelnek oda az autovezetok, hanem mert a biciklisek is nulla elozekenyseggel mennek mindenfele. Amugy en valami jol lathato szinnnel festenem fel a keresztezodesekben a biciklissavot, hogy a delikvens autovezeto jobban fel tudjon keszulni arra, hogy itt barmikor egy kamikaze biciklis elougorhat a bokorbol
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
dugo_
veterán
válasz Hieronymus #75 üzenetére
Hát de nem?
Éjszaka rendszeresen jönnek szembe autópályán ilyen kamionok, aztán fel vannak háborodva, ha rányomom a távolságit, hogy lássak valamit.
-
Dilikutya
félisten
válasz Hieronymus #75 üzenetére
Aki leveszi a fényt velem szemben, annak én is leveszem, még lakott területen kívül is, lakott területen belül meg eleve csak alapfénnyel megyek. Két település között, ahol nincs közvilágítás, ott meg hadd lássak már valamit a kerékpárútból teljes szélességében meg pár métert előre is. A kivilágítatlan barom meg csak maradjon csendben.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
dugo_
veterán
válasz Hieronymus #92 üzenetére
De nem tudod teljesen elszigetelni. A szeparált bringautakon (ill. azok kereszteződéseiben) történik a legtöbb halálos baleset, nem pedig a közös útfelületen felfestett sávon, kerékpáros nyomon.
És akkor itt vissza is kanyarodtunk oda, hogy az élni akaró többség miért nem használja a szeparált bringagyászt.
-
Realradical
őstag
válasz Hieronymus #92 üzenetére
Igen, maximálisan egyetértek. A teljes szeparáció a megoldás.
Itt is szépen látszik, hogy kultúra és rendes bicikliút kérdése.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate@dugo_
Vannak olyan bicikliutak amik konkrétan életveszélyesen lettek kigondolva, csak azért, hogy "legyen".
A rendes megoldás például a Hungária-Tökölitől a Nemzetiig. Profi módon el van választva a kettő (még, ha néhány helyen jön is fel a kockakő)[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
Somatom
veterán
válasz Hieronymus #124 üzenetére
Sztem ez az elnevezésük elég általános. Élő szövet a fém vázon.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen