Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • levente222

    tag

    válasz bezz #14036 üzenetére

    Sziasztok!
    Irtam a codonnak a múltkor, hogy nem ok javítottàk a telefont és hogy vizállòvà tudjàk e tenni. Ezt a választ kaptam Tisztelt Ügyfelünk,

    Készülékét leadhatja személyesen ügyfélszolgálatunkon (1045 Bp. Széchenyi tér 9.) nyitvatartási időben, beküldheti postai úton ajánlott küldeményként a fenti címre, vagy a vásárlás helyén leadva is eljuttathatja hozzánk. A leadáskor kérjük, hozza magával a készülék jótállási jegyét. Amennyiben postai úton küldi be hozzánk, mellékeljen hibaleírást és egy elérhetőséget, melyen, szükség esetén fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot.
    A készülék javítására 30 munkanap a vállalási időnk, melynek betartására törekszünk. A készüléken lévő adatok a javítási folyamatok során sérülhetnek, elveszhetnek. Sajnos ezekért felelősséget nem tudunk vállalni, ezért amennyiben az Ön számára fontos adatokat tartalmaz készüléke, kérjük, leadás előtt lementeni szíveskedjen, ellenkező esetben az adatok mentését csak térítéses úton áll módunkban vállalni.
    Megértését köszönjük.
    Ez egy gèpi válasz vagy, tényleg él még a garanciàm?

    Samsung Galaxy S8+

Új hozzászólás Aktív témák