- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Yettel topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Telekom mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mentic18
tag
valaki próbálta ezt sola-n?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chameleonlauncher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jaGFtZWxlb25sYXVuY2hlciJd
ez egy nagyon jó laucher.. a sense 5-höz tudnám hasonlítani, és eszméletlen jól néz ki, mellesleg használható is csak ajánlani tudomSamsung Galaxy A53 5G
-
anorche1
őstag
válasz Bkrisz9 #4850 üzenetére
Na szóval, kell Mini tool partition wizard. A telót adattárolási módban csatlakoztasd, vagy rakd az sd kártyát kártya olvasóba, majd indítsd el a programot. Ott az sd kártya egyetlen particiójára kattints jobb klikkel, majd "move/resize" -re. Csúszkával, vagy számokkal változtasd az "unallocated space after" -t amekkorára szeretnéd a swap particiót. Nekem 1024mb, de tök feleslegesen mert annyit soha nem fog használni, de úgy is annyi helyem van a kártyán hogy észre sem veszem az 1gb hiányát. Ha beállítottad katt az ok -ra és jobb klikk a második particióra és "create". Ekkor felfog dobni egy üzenetet hogy a windows nem tud majd mit kezdeni a második part. -al, katt az ok -ra.A "create as" legyen primary, a "file system" pedig linux swap, a többi maradhat ugyanúgy, majd ok. Balfent katt az "apply" -re és várj. Ha kész telepítsd fel ezt a romot a telódra: link Ha megvan, kapcsold be ás vagy egy terminal emulator -ba írd be hogy "free" vagy egy root explorer -el nyisd meg a /proc/meminfo fájlt. Ha swapmem -nél a particiód méretét írja, akkor sikerrel jártál.
És itt van a kért rom, csak swap használata nélkül: link. Remélem minden működik benne, mert még nem volt időm kipróbálni."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Be*zarok. Mire sikerült megoldanom hogy működjön az nfc kikapcsolt kijelző mellet is, megtaláltam xda -n. És még csak nem is az van hogy most rakta föl és azért nem láttam, mert már november óta fent van. Hogy siklottam át én ezen?!
(#4854) Bkrisz9: Nm
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Bkrisz9 #4858 üzenetére
Akkor tedd fel a swap os romot, és töltsd le a play -ről a script manager nevű programot. Töltsd le ezt a fájlt, nyisd meg notpad++ -al, és a "SWAP_SIZE="10" " részben a 10 et írd át, hogy mekkora legyen a swap mb -ban. Nyisd meg a script manager -t, válaszd ki ezt a fájlt, jelöld ki a "su" -t és a "boot" -ot majd nyomj a run -ra.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Sienthe
tag
Visszatértem a stock Romhoz, az AOKP/CM képernyőzár delay, a lassú wifi csatlakozás, a lezárt képernyő miatt eldobott wifi hálózat és egyéb apró bosszantó hibák miatt. A stock fw-re keresek viszont már előzőleg is belinkelt értesítési sáv/kapcsoló elrendezést. Ha valaki tud ilyen portolt SystemUi.apk -t ossza meg. köszi.
Kép újra: -
indigen205
tag
valakinek van valami ötlete hogy hogy lehetne megvalósítani a paypass fizetést a solával? :S
-
Assassin22
csendes tag
Hello!
Valaki le tudná nekem írni, hogy melyik a legjobb, legstabilabb rom mostanság a solára. CM játszik? Telepítés menete is kéne mert én samu párti vagyok és ahogy tudom itt kicsit másképp mennek a dolgok A sola meg barátnőmé. A válaszokat köszi előre is!
Üdv! -
bepken
veterán
a délután folyamán feldobtam a Dynamic™Rom For Xperia Sola By XPT nevezetű romot. eddig egész biztatónak tűnik, bár azért látszik, hogy jócskán hanyagolva van...
amit nem értek, hogy bár két alkalommal is nyomtam factory resetet (pontosabban a rom telepítése előtt data wipe, majd mivel nem stimmelt valami, menüből is nyomtam egy gyári visszaállítást), ennek ellenére a telefon adatok közt továbbra is a "eXperience v2 by Divaksh" sor látható...létezik, hogy a build.prop-ot nem módosította telepítés?
ezen kívül a GoogleNow FC-vel bezárul (egyáltalán működhet ICS alatt?...) illetve az idő kijelzéssel is valami kavar van, mert AM/PM módra kell állítanom, máskülönben az értesítési sávban csak krikszkraksz karakterek vannak...ezeket leszámítva viszont tényleg érezhető különbség van gyorsaságban! (az eXperience v2 romhoz képest legalábbis), ugyanazokkal a telepített alkalmazásokkal a szabad RAM is nagyobb nálam, nem gondolkozik olyan sokat a telefonkönyv se. most egy pár napig biztos, hogy ezt fogom tesztelni.
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
k810
aktív tag
Sziasztok!
Van már bármilyen megoldás a térerő-vesztés gondra? Jelenleg Android 2.3 fut a telefonon.
Huawei P30 Pro/Galaxy S23 Ultra
-
GoZoL
senior tag
Borzalmas rossz a térereje a telefonomnak, azon gondolkodtam kérek egy másik sim kártyát a szolgáltatótól, de gondolom itt nem azzal van a gond hanem a sola rádiójával! Nagyon ritkán látom tele a jelerősséget és sokszor előfordul hogy hívást kezdeményeznék és nem tudok mert hálózati hibával elszáll. Ilyenkor repülőmód be és ki majd magához tér egy időre! Másnál van probléma? Ja Vodkafon a szolgáltató!
-
morfeus08
tag
Sziasztok. Mivel jó pár hsz-t olvastam a szabad RAM-al kapcsolatban illetve konkrétabban arról hogy ez mennyire nincs Egy jó ideig engem is folyamatosan zavart a probléma, de mióta nekiálltam mókolni a telefon elkezdtem olvasgatni nálam jóval okosabb emberek tapasztalatait,irományait. Mint pl : [az android memoriakezelése]. Érdemes elolvasni sok minden világos lesz tőle de főleg az hogy az esetek 85 % egyáltalán nem baj ha csak 20-25-30 MB szabad RAM van. Ja a cikk 2012-es szóval ha valaki már megtalálta akkor elnézést.
-
bepken
veterán
nem lejárató kampánynak szánom, de szerintem válts szolgáltatót....én külterületen lakom és mindig tökéletes a térerőm. (telenor)
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
mrbig25
őstag
Én is kemény Nillkin tokkal használom amióta megvettem, szóval nem hinném, hogy ennek köze lehet hozzá.
k810:
Az alábbiakkal használtam eddig, egyikkel se volt gond a térerő tekintetében:
gyári 4.0.4, gyárin alapuló főzött rom /Experience, Fidelity/, különböző CM9 verziók és MIUI is volt.A gyári 2.3-at pont nem használtam, szóval arról nem tudok nyilatkozni.
#4878
Tudomásom szerint igen.
Ha pedig mégse tetszene, akkor le kell szedni egy gyári 2.3-at és visszatenni Flashtool-al.[ Szerkesztve ]
...
-
k810
aktív tag
válasz mrbig25 #4877 üzenetére
Ismerősnek ez az első androidos telefonja és biztos, hogy nem akarja se rootolni, se főzött ROM-ot dobni rá. Android 4-re meg nem meri a sok rossz tapasztalat miatt frissíteni. Vajon a 4.0-ra való update frissíti a modem részt is? Akkor lehet, megérné.
Huawei P30 Pro/Galaxy S23 Ultra
-
bepken
veterán
én spec nem tudok negatív érvet mondani az ICS ellen...mondjuk én már a számszerinti második frissítést kaptam meg, a korábbiról nem tudok nyilatkozni.
nekem a GB alatt a kijelzővel voltak problémáim, meg is ijedtem, hogy járkálhatok a szervizbe (a kijelző alsó része nem mindig reagált) - de szerencsére a frissítés megoldotta, legalábbis én annak tulajdonítom a dolgot.milyen negatív tapasztalatokról van szó? hátha tudunk segíteni abban, hogy eloszlassuk ezt a félelmet
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
k810
aktív tag
Nem pont a Sola-val kapcsolatban, de elég csak pl. a Sony Mobile HU üzenőfalát elolvasni. Rogyásig vannak rossz, hibás telefonokkal az emberek. Más fórumokon is olvasni frissítés utáni térerővesztésről, Wi-Fi gondról, fagyásokról, iszonyat belassulásokról.
Neki meg ezt az otthoni térerővesztést leszámítva jó a telefon.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 Pro/Galaxy S23 Ultra
-
bepken
veterán
azt biztosan nem tudom garantálni, hogy a frissítés megoldja a térerő gondokat...viszont esélyesnek tartom. lehet próbálkozni szervizzel is, de ki tudja, találnak e valamit (ugye az ilyesmit nehéz bizonyítani, nehezen reprodukálható) - tehát ha annyira nagyon tart a frissítéstől, akkor előbb nézesse meg szervizben. ha ott nem találnak semmit sem (valószínűleg nyomnak egy gyári visszaállítást...), akkor marad a frissítést.
de olvass vissza a topicban, oldódott e meg valakinek frissítéssel összeegyeztethetően térerő problémája.
[ Szerkesztve ]
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
Tuzson
csendes tag
Sziasztok!
Röviden vázolnám a kálváriámat az ismert szervizzel (Cordon), majd engedjetek meg néhány kérdést.
8 hónapja vettem a Telenoros Solámat, ami a kezdetektől fagyott. Függetlenül az éppen futó alkalmazástól vagy csak épp a menüben tallózva, avagy épp telefonálás közben a kép kimerevedett, miközben becsíkozódva, alapszínekre esett szét. Ilyenkor csak a két gombos kikapcs segített.
1. 3 hónaposan beadtam a Telenorba, elküldték szervizbe.
2. 2 hét után megjött a telefon, külsérelmi nyomokkal (bal alsó sarka és a tetején a perem megnyomva, mély karcok a kijelzőn). Jegyzőkönyvet vetettem fel, hogy így nem veszem át- ment vissza a szervizbe.
3. Újabb 2,5 hét után megjött egy jegyzőkönyvvel, miszerint mossák kezeiket, mert ők minden készüléket lefotóznak a szervizben (fotót persze nem küldtek: hogy ki zúzta meg a telefonom, nem tudom). Bekapcsoltam a telefont, amire visszarakták a GB-t (én már frissítettem ICS-re előtte). A hiba továbbra is fennált, másnap leadtam ismét.
4. Megint 2,5 hét, mire megkaptam, ismét szoftvert frissítettek. Már a boltban, mikor bekapcsoltam, egyből lefagyott, ment tehát megint vissza a szervizbe. (A Telenoros itt már ráírta felvételi lapra, hogy 3. javításra megy.)
5. Ismét eltelt vagy 3 hét, mire megjött a készülék. Mégpedig egy olyan jegyzőkönyv kíséretében, amiben leírta a Cordon, hogy huzamosabb tesztnek alávetve a telefont, semmilyen rendellenességet nem tapasztaltak, a készülék üzemszerűen működik, ezért nem javították.
Itt jegyzem meg, hogy ezzel együtt a jótállási jegybe sem került erről a javításról semmi bejegyzés.
6. A telefon továbbra is naponta többször lefagyott. Mivel karácsony volt és két ünnep között nem vették át a Telenorban javításra, így csak január elején vihettem megint be. Addig csináltam több fotót fényképezővel az éppen szétesett kijelzőről, valamint beszéltem telefonon a Cordonnal és a Sony Magyarországgal is. A Sonyban mondtak egy nevet (akivel ők majd telefonon beszélnek a Cordonnál), neki címezzem az elküldött telefonomat. A Telenorban leadtam hát megint a készüléket, mellékelve a fotókat és 2 oldalban leírva a kálváriámat, amiből idéznék:„Röviden leírnám Önnek, hogy mi is a probléma: a telefon állandóan lefagy úgy, hogy a kép szétesik (zöldes-kékes-pirosas csíkok jelennek meg, a betűk, piktogramok, képek stb. szétesnek, a képernyő kimerevedik), valamint ha olyan alkalmazás fut éppen (pl. valamilyen játék), aminek hangja van, akkor a készülék a lefagyás pillanatától csak zúg.
A lefagyás nem köthető konkrétan egy adott applikációhoz sem (volt, hogy telefonálás közben fagyott le), hanem teljesen véletlenszerűen történik, így véleményem szerint kizárható a szoftveres hiba, a készüléknek hardveres gondja van. Ezzel a megállapítással a Sony Magyarország ügyintézője is egyetértett.
Legtöbb esetben ekkor csak az ún. kétgombos (bekapcsoló gomb + hangerő fel gomb) újraindítással lehet a telefont újraindítani, de többször előfordult az is, hogy a lefagyás után kb. egy perccel a telefon magától kikapcsolt és újraindult. Ebben az esetben a PIN kódot sem kérte be.A telefont 2012 októberében küldtem először Önökhöz ezzel a problémával. Mikor az üzletben javítás után átvettem volna, akkor láttam, hogy a bal alsó sarok és a telefon tetején a perem meg van sérülve, valamint a képernyőn néhány mély karcolás található. Ezt szóvá tettem az üzletben, ahol jegyzőkönyvet vettünk fel, valamit visszaküldtük Önöknek a szervizbe. Erre a válaszuk egy jegyzőkönyvben foglalva az volt, hogy a felelősséget elhárítják, mondván, hogy Önök minden beérkező készüléket lefotóznak. Ezt én készséggel el is hiszem, de az üzletbe én egy sérülésmentes, 3 hónapos készüléket adtam le és egy fizikai sérülésekkel bíró telefont kaptam vissza. Ergo valaki hibázott.
Átvéve ezután a telefont, használatba vettem. Önök újrarakták a 2.3.7-es Android verziót a telefonra, ami a hibát nem oldotta meg, a telefonom továbbra is a legváratlanabb pillanatokban a fent leírtak szerint lefagyott.
Ismét elküldtem javításra, ahonnan újfent egy szoftver újrarakás után visszakaptam. Ekkor már abban a pillanatban lefagyott, mikor a telefonszámokat másoltam át a kártyáról, így 5 perc után már adtam is vissza a Telenor üzletbe újbóli szervízelésre.
Ekkor már a Telenoros ügyintéző ráírta a Munkafelvételi jegyzőkönyvre, hogy harmadszori javításra küldjük a telefont a szakszervizbe. Mikor értesítettek, hogy mehetek átvenni a készüléket, a legnagyobb megdöbbenésemre az Önök által kiállított jegyzőkönyv várt, miszerint a telefonom üzemszerűen működik, így javítást nem eszközöltek rajta. Mindezt azzal magyarázzák, hogy huzamos időn keresztül tesztelték a készüléket és a jelzett hibát nem tapasztalták.
Kérdezem, hogy az első két szervízelés alkalmával is hasonlóképpen jártak e el a tesztelések során, akkor jelentkezett a hiba, amit a 2.3.7-es verzió újratelepítésével megoldottak? Majd nyílván szintén hasonló tesztelések sorozatával megbizonyosodtak arról, hogy a GB újrarakásával a lefagyások megszűntek? És kérdezem, hogy az első két szervízelés után miért nem tudtak részemre egy magyar nyelvű javítási jegyzőkönyvet kiállítani, melyben leírták a jelzett és Önök által tesztek során kimutatott hibát, annak megoldását és az újbóli tesztelésekkel alátámasztott üzemszerű működést? (Megj: az első két esetben és az utolsó javítás alkalmával is, egy angol nyelvű formanyomtatványra írnak mindenféle kódot… Szerintük ez itt Mo.-on rendben van.)És még egy apróság. A készülék jótállási jegyén a „Javítás” címszó 8. pontjában részletesen leírják a vonatkozó jogszabály azon pontját, ami arról szól, hogy a jótállásos javítást végző szerviznek mit kell feltüntetni a jótállási szelvényen. A felsorolás két pontjának Önök nem tettek eleget: sem a visszaadás időpontját, sem a jótállás meghosszabbodott, új határidejét nem tüntették föl. Emellett a „Jótállási felelősség kizárása” fejezet 4. pontjában leírják, hogy a jótállási jegyen történő bármilyen javítás, törlés, átírás stb. a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. Az első javítási bejegyzésüknél Önök jól látható javítást eszközöltek: fehér hibajavítóval áthúztak valamilyen beírást, amit aztán felülpecsételtek.
Mindezt csak azért bátorkodom megjegyezni, hogy nehogy a fentiek miatt bármilyen kellemetlenségem adódjon a későbbiekben.Tisztelt XY Úr!
Én semmi mást nem szeretnék, mint a nem kevés pénzen megvásárolt telefonomat rendeltetésszerűen használni. Már közel 3 hónapja cserekészülékkel vagyok kénytelen dolgozni és ez számomra nem kellemes. Kérem Önt, hogy kollégáival próbálják meg megjavítani a készüléket, hogy valóban üzemszerűen működve (lefagyásmentesen) használható legyen. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy kérem, hogy a készülékcserére jogosító igazolást kiállítani szíveskedjék!”
Majdnem egy hónap múlva visszakaptam a telefonom, amiben FŐDARABOT cseréltek, hogy mit, az nem derült ki sehonnan (ismét jött az angol nyelvű jegyzőkönyv, benne mindenféle szervízben használatos kódok, amik számomra megfejthetetlenek).
Felhívtam a Cordont is és a Sonyt is, hogy most akkor meddig is van még jótállásom és itt jön, amit nem értek (a telefon azóta szerencsére rendesen működik):
- a Telenoros jótállási jegyen az van, hogy fődarab cserénél a cserélt fődarabra a garancia ÚJRAINDUL, emellett a jótállási idő mindig annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a készülék nem volt a birtokomban,
- ezzel szemben a Sony Mo. embere azt mondta, hogy mivel ők 2 év jótállást adnak, így a vásárlástól számítva 2 év múlva mindenképp lejár a garancia (nincs hosszabbítás még úgy sem, ha ad abszurdum 2 évig folyamatosan a szervizt járja a készülék) ÉS a cserélt fődarabra 90 nap garanciát adnak (azaz, ez csak akkor érdekes, ha már nincs 90 nap hátra a két évből)
Most akkor hogy is van ez??? -
hunluigi
senior tag
"Röviden vázolnám a kálváriámat"
Telefon egy tégla társaságában becsomagol a jótállási papírokba, és a Cordon ablakán behajítani.
Hogy érdemben is hozzá szóljak... Én nem húztam volna eddig a dolgot. A második körben a telenornál hibás teljesítésre hivatkozva kértem volna a készülék cseréjét, vagy elálltam volna a szerződéstől, tekintve, hogy vélelmezhető a hiba már vásárláskor történő fennállása. A jelzett hibát, pedig képtelenek megjavítani a szerződött szakszervízben (ami persze nem igaz csak tojtak rá). Ha akadékoskodnak akkor meg fogyasztóvédelemmel, tékozló homárral fenyegetőzni. Ha jól értem, most működik a telefon... Ha meg valami megint lesz vele, a garancia idő hosszabbítás miatt ráérsz majd akkor idegeskedni.
Amúgy a Cordon meg sz@rjon süntNa jóóóó moderálom magam.A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
anorche1
őstag
válasz andaxin76 #4867 üzenetére
Baksmali -ztam (fogalmam sincs hogy lehet ezt magyarul leírni)az nfc.apk -t , A com/android/nfc/NfcService.smali -t notepad++ al megnyitottam, és net -ről szerzett infók alapján megkerestem a pollingmod -ot, és 0x1 -ről átírtam 0x3 -ra, majd smali és a létrejött classes.dex fájlt vissza másoltam az nfc.apk -ba, azt a system/app -ba de nem volt jó. Aztán leszedtem netről a galaxy s3 eredeti, és módosított nfc.apk -ját, baksmali, majd a ~78 szöveges fájlból kerestem azt, ami módosítva lett. Nagy nehezen meg is találtam az NfcService$1.smali -ban a "android.intent.action.SCREEN_OFF" .résznél. A 0x1 -et kellet 0x3 -ra módosítani. Majd smali, vissza az apk -ba azt system/app -ba, és lás csodát működik. Ha kell a kész nfc.apk feltudom tölteni.
(#4868) bepken: Nem tudom, eddig sose használtam, de fórumokon azt olvastam hogy nem..
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Bkrisz9
őstag
-
bepken
veterán
válasz hunluigi #4883 üzenetére
szóval Te a helyében aztán jól odacsapnál az asztalra, de mivel most jó a telefon, inkább hagyja is annyiban? ....
a külsérelmi nyomokban való ártatlanságot igenis bizonygatnia kéne a szerviznek...szerintem ilyen nincs, hogy mossák kezeiket. az más kérdés, hogyan lehetne ezzel bármit is bizonyítani.
illetve én is úgy tudtam, hogy vagy főalkatrész csere és új jótállás vagy komplett készülék csere...mindenestül!
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
Tuzson
csendes tag
Nyilván, először muszáj szervizbe küldeni, ezzel nincs is gond.
Telenoros a készülék, az ő szabályzatuk szerint 4-szer kell szervizelni, csak utána cserés (illetve ha nem tudják megcsinálni, illetve kifutnak a javítási határidőből).
Nekem csak 3 pecsét van a jótállási jegyben (bár 5-ször volt náluk a teló).
Csak azért írtam le, hogy más ne járjon így... Talán jobb lett volna személyesen felvinnem Pestre.De azt még mindig nem tudom, hogy most hogyan is áll a gari. Azt hiszem, a fogyasztóvédelemhez fordulok.
Annyi még, hogy mikor először átvették a Telenorban, a jegyzőkönyvben nyilván nem jeleztek semmilyen sérülést, de mire vissza kaptam, csúnyán megzúzták.Csak azt nem értem még, hogyha a Sony szerint az ő honlapjukon leírt garancia feltételek az érvényesek, akkor miért is kell a Telenor szabályzata szerint 4-szer szervizbe küldeni ahhoz, hogy kicseréljék az egészet és miért kell hónapokig leszarni az ügyfelet?
[ Szerkesztve ]
-
CSBENCE08
tag
Kb. de ezt én nagyon nem értem h mért van ilyen, és ilyen szervizes háttérrel vegyünk méregdrága sony telót szanalamas.........:/ráadásul én is telenoros vagyok szóval csak reménykedek h ne legyen semmi baja a telónak mert ilyen torturát nem akarok de nálam szerencsére h lekopogjam a telónak nincs semmi baja (OFF)
[ Szerkesztve ]
"olyan nincs, hogy olyan nincs"
-
anorche1
őstag
Ha microusb kábelt akarok venni, akkor milyet vegyek, A vagy B?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
hunluigi
senior tag
Nem akartam megbántani, de elég tutyimutyin állt a dologhoz a leírtak alapján (vagy csak totálisan nincs tisztában a jogaival) így aztán nem volna életszerű azt javasolni, hogy a sérülések miatt árcsökkentést, vagy jóváírást, esetleg az eredeti állapot visszaállítását követeljen asztalt csapkodva. Az hogy én mit csinálnék a helyében az más kérdés, de én dolgoztam annó pár évet műszaki reklamációs területen (mondjuk nem a távközlésben bár az alap végzettségem az) így aztán egy kicsit máshogy szemlélem ezeket a kérdéseket, illetve nem tanácsot kért, hanem elmesélt egy sztorit.
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
bepken
veterán
válasz hunluigi #4893 üzenetére
igen, ez érződött az előző hozzászólásodból is, csak a végére mégis olyan "beletörődős" íze lett.
persze utólag mindig könnyű okosnak lenni, de valószínűleg én is már hamarabb az asztalra csaptam volna, hiszen hetekkel/hónapokkal visszamenőleg sokkal nehezebb bármit is bizonyítani...én azért drukkolok, szerintem ez egyáltalán nem egy veszett ügy
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
Bkrisz9
őstag
Senki nem tud valami okosságot h tovább bírja az akksi?:|
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)