Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz Elementh #98 üzenetére

    A "sufnigsm" ár jelen esetben mérvadó, ugyanis a C5-höz hasonlóan ez sem kapható hivatalosan itthon, tehát nincs "rendes" ára sem. Egyébként ilyen esetben a konkurencia esetében is a "sufnigsm" árat veszem figyelembe, gyakorlatilag rászűrtem, hogy az XXL-nél milyen telefonokat lehet venni 120-140 ezer között. Az SD kártya dologban abban igazad van, hogy másik kártyával is kipróbálhattam volna. Van is másik kártyám, bár nem szívesen tettem volna bele, még ha előzetesen készítek is róla egy backup mentést. Azt viszont továbbra is értsétek meg, hogy nincs lehetőségünk másikat kérni a telefonból, egy GSM bolt nem engedheti meg magának, hogy "puszira" berendeljen XY típusból 4-5 darabot, csak azért, hogy vizsgálgassuk, főleg nem a 130 ezres kategóriában. Ráadásul a kártyatörlés nem azonnal történt, több napig rendben működött. Ha mondjuk egy másik is hibás, az lehet, hogy 1 nap, de lehet csak 1 hét után hozza elő ezt a hibát. Így akkor több hétig próbálgathatnánk, a cikk meg majd kimenne januárban. Illetve még azt is leírnám újra, hogy a kártyát csak a telefon jelezte hibásnak (és nem is érzékelte), a gépem kártyaolvasójába áttéve simán meg lehetett nyitni, nem kellett formázni (azóta se nyúltam hozzá, csak az adatokat nyertem vissza róla), maradt a FAT32 is, de egyszerűen a fájlok és mappák eltűntek és a teljes kapacitása szabad. Nem formázta le, nem csinált új fájlrendszert rajta, nem lett olvashatatlan, egyszerűen az adatok huss, törlődtek. Egyébként Samsung vs. SanDisk dologhoz annyit, hogy használtam másik Samsung kártyát is, az is megjárt nem egy tesztkészüléket, semmi baja nem volt, de gondolom volt már olyan, akinek a SanDisk ment gallyra (és ők is tömeggyártók, csak más területen). Mindkét cég régóta csinál memóriakártyákat, ugyanolyan eséllyel mehetnek tönkre.

    Félretéve a kártyás ügyet, a többi problémára (vagy egy részére) hozhat megoldást egy későbbi szoftverfrissítés, DE. Itt nem arról van szó, hogy valami bétás, előzetes telefont kaptunk, aki bemegy és megveszi, ugyanezekkel a hibákkal fog találkozni. Ha nem írjuk ezt le, aztán valaki reklamál a fórumban, hogy neki XY baja van vele, akkor megint mi leszünk a hibásak. Ráadásul ezek a dolgok azért is ennyire feltűnőek, mert egy Sony-ról van szó, ami ráadásul 130 ezer forintba kerül. Ugyanezek a hibák egy Samsungban vagy iPhone-ban vagy más, neves gyártónál ugyanennyire kellemetlenek. Lennének, de bizony például a kamu akkukijelzéssel nem is emlékszem, mikor találkoztam utoljára, de az biztos, hogy ismertebb gyártóknál kb. soha. Az is oké, hogy szinte egyetlen okostelefont se adnak ki tökéletes szoftverrel, meg egyébként se baj, ha vannak frissítések. Csak épp az, hogy hetente egyszer mondjuk lefagy, az kevésbé baj, mint ha kamu az akkukijelzés.

    Azt is újfent leírnám, hogy az M5-ben sok pozitív és kellemes tulajdonság van, de szoftveres oldalról bizony kicsit több figyelem kellett volna a fejlesztőktől és akkor tényleg majdnem egy Z-széria alternatíva lehetne belőle.

    Mobilaréna (2010-2017)

  • tomp

    félisten

    válasz Elementh #98 üzenetére

    4. ponthoz a válasz:
    Az 5.0-val megjelenő modellek nem kapnak 5.1-et. Ugrunk 6.0-ra!
    Xperia™ M5 software updates

Új hozzászólás Aktív témák