Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kecz

    aktív tag

    Én elsején adtam le a szervizbe, ma kaptam az sms-t, hogy mehetek érte. Remélem megjavították és nem csak szoft csere volt rajta....

    Ezek kerültek egyébként a jegyzőkönyvbe:
    "Készülék automata billentyűzár után újraindul, illetve akku kapacitáscsökkenést nem jelzi, mindig tele akkut mutat (akku egyébként jó, több napot bír), sw töltés nem segített, (mem kártyát nem használ ügyfelünk) KÉRJÜK JAVÍTÁS UTÁN A KÉPERNYŐZÁR FUNKCIÓT LETESZTELNI."

    Először a muki a szervizben csak szoftot töltött a telómra és látszólag megoldódott a dolog. Már pont pakoltam el a dolgaim és akkor újraindult a telefon. Kiderült, hogy amikor alvóba megy a telefon, akkor indul újra. Ezt a szabályszerűséget eddig észre se vettem a rebootoknál. Utána a fószer kipróbálta másik simmel és mem kártya nélkül (gondolom azért írta, hogy nem használok kártyát, mert ki lett szűrve, mint hibaforrás), de úgy is újraindulgatott. Hát remélem a legjobbakat, majd írok, hogy mi volt a telómmal.

    Jah egyébként én Debrecenben a T-Pontba adtam le, nem pedig a kisebb T-Mobilos boltok valamelyikébe, ahol van szervizszolgáltatás. Tapasztalat, hogy csak T-Pontba adjam le. Ott minden nap jár a futár Budapestre, a kisebb T-s szervizekben meg heti 1-2x, így az is megnyújthatja a javítási időt. Azért nálam ez a 8 munkanap, hogy visszakaptam, nem olyan rossz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák