Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor7th

    addikt

    válasz DraXoN #231 üzenetére

    Ha nem titok ez neked mennyibe kerül és akkor... ezek szerint valahol Nyugaton élsz, hol ha nem titok?

    "vannak "érdekes autóik"

    Idézőjelbe tetted, de lehet a fáradság miatt nem tudom, hogy érted ezt konkrétan. Rosszak a kocsik, vagy épp ellenkezőleg, van pár különlegesebb? Én azt hittem, hogy kb. csak egy-két ugyanolyan típusú egyenkocsik, nem pedig midenféle. Ezek az újabb cégek... mert tudom rég lehet bérelni kocsit, de ezek az újabb cégek ilyen környezetvédő, elektromosak, abból pedig nem hiszem, hogy sok többféle típust rendeltek maguknak, hanem csak egy, vagy egy-két fajtát.

    Szerintem is csak szituációszerűen éri meg, vagy esetleg a céged újfajta benefit-jeként.

    "Mondjuk szerintem a "nagy bumm" akkor fog majd megtörténni, ha kifejlesztik az első teljesen autonóm járművel és bekerül a szolgáltatók autóparkjaiba."

    Ha ezek ilyen netre kötött cuccok lesznek, akkor szerintem a sebezhetőség-hacker probléma miatt zsákutca lesz.
    Ha ilyen probléma nem lenne, akkor meg szerintem megintcsak az lesz majd, ami a cikkben is szerepelt probléma; biztos lesz egy nagy érdeklődés a dolog után, viszont aztán hamar ráun mindenki. És az első önvezetők valószínű még szervíz szempontból is drágák lesznek, pedig már így is azt mondják erre a car-sharingre a cégek, hogy nagyon nem éri meg.

    A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

  • Tetsuo

    aktív tag

    válasz DraXoN #231 üzenetére

    A car sharingnek, vagy inkább magyarul autóbérbeadásnak semmi köze az önvezetéshez. A kettő egymást nem igazán befolyásolja.
    Önmagában a tartós bérbeadás/bérbevétel-nek nincs igazán piaca, mert nincs rá igény.
    Persze, ha a paradigma változik, még lehet róla szó, de pl. tartós tévébérlet sem terjed el, a tartós laptopbérlet sem és így tovább.
    Miért éppen az autó esetében lenne ez a szisztéma? Semmi értelme.

Új hozzászólás Aktív témák