- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Fotók, videók mobillal
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Yettel topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tha_answer
őstag
válasz nominame #154 üzenetére
nagysagrandi energiasurusegi kulonbseg van az uzemanyagok javara, mirol beszelsz?
jelen tudasunk szerint az akksitechnologia elmeletileg sem tud akkora suruseget.lasd, hazankat, szepen no a gazdasag a propaganda szerint, de megis szted realis utolerni ausztriat?
hogy mi? nezd meg well to wheel eloszor is.
hol mukodik: carbon engineering pl.
-
bambano
titán
válasz nominame #154 üzenetére
A töltési idők egyáltalán nem fejlődnek. Az változik, nem nevezném fejlődésnek, hogy hatékonyabb hűtéssel rakják körül az akksit, ezért lehet nagyobb árammal tölteni úgy, hogy nem olvad le az egész, mint fukusima.
A kapacitás szintén nem fejlődik látványosan. Több akksit raknak be, esetleg trükkösebben rakják bele az elektródát (lásd spirálcella), de a fajlagos kapacitás nem fejlődik látványosan. 10-20-30 %-os javulás az nem látványos, ha azt nézed, hogy egy 2-2.5 tonnás teslában van 100 kWh-s akkupakk, ami 600-800 kiló, miközben egy kg. benzin vagy gázolaj (a kettő egyforma) üzemanyag fűtőértéke 43 MJ/kg vagy 11.9 kWh/kg. Jelenleg a hagyományos tüzelőanyagokból szinte pontosan 100x annyi fajlagos energiát tudunk kinyerni. Amíg ez nem változik érdemben, és nem fejlesztési ciklusonként pár %-ról van szó, addig a villanyos autózás úri huncutság.
Az úgynevezett "megújulók" nálunk nagyjából semmit nem érnek, lényegesen több kárt csinálnak, mint amennyi hasznuk van, minden tekintetben. Ehhez még vegyük hozzá, hogy vagy van éppen megújuló vagy megújul, és addig a gázerőműveket kell pörgetni.
Kérdezed, hogy mennyit fejlődött a belsőégésű motor: jelenleg a belsőégésű motor károsanyag-kibocsátása az eredetinek kevesebb, mint századrésze. Tehát ebben a kérdésben több, mint két nagyságrendet fejlődött a technika. Hogy is van ugyanez az akksival? Hosszú távú, városok közötti utazásra teljes életciklust figyelembe véve jelenleg a dízel autó a legkörnyezet-barátabb. Meg lehet nézni a Becsületesnepper videóját, kimentek világvégére dízel passattal egy tesláért, és hazahozták. [link]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
gabor7th
addikt
válasz nominame #154 üzenetére
Igazából még ha fejlődik is, a szavakban nagy környezetbarát cégek rájöttek, hogy a kapacitást mintha DLC-k lennének kéne árulni, így csak akkor kapod meg a teljes kapacitást, ha extrán fizetsz.
Teslánál is vannak olyanok, mint "Standard Range", vagy "Standard Range Plus" és még ki tudja mennyi.
Volt is róla hír, hogy tévedésből valahol bekapcsolva maradt a az extra és egy szoftverfrissítéssel gyorsan le is butították az autót így mesterségesen 10%-kal kevesebb utat tud bejárni egy töltéssel, meg nem működik az ülésfűtés sem.
"Tesla will soon downgrade software on the entry-level Model 3"
"When the software patch rolls out, the affected Model 3s' range will become 10 percent shorter. Customers might also lose access to Tesla's onboard music streaming service and heated seats, among other upgrades, though they'll have to wait until the software lock comes out to know which ones they're losing for sure."
[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
#06658560
törölt tag
válasz nominame #154 üzenetére
"Ugyanez a belső égésű motorokról nem annyira mondható el."
Lehet ki kéne nyitni a szemed és akkor nem írnál ilyen marhaságokat.
#167 philoxenia: Nem, ki kell menni az utcára és minden motorváltozatot minden kasztnival, felszereltségi szinttel egyéb marhasággal le kell tesztelni. És a ki kell menni az utcárával van a baj, ugyanis innentől kezdve még márkán és modellen belül sem hasonlítható össze két mérési eredmény. A #163-ban írtakhoz pedig már rengeteg igen szép tanulmány elérhető teljes járműre vonatkoztatott környezeti terhelés terén is. Igen, utóbbiban benne vannak a perui és kínai lítium, valamint kongói kobaltbányák környezeti hatásai is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- ASUS ROG Ally
- Nagyrobogósok baráti topikja
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- SSD kibeszélő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS érintő i5-10310U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ELADÓ 8GB DDR4 M471A1G44CB0-CWE Samsung laptop memória
- Asus 22"-os FHD monitor kiárusítás!!! AkciÓ!
- JBL Xtreme 4 - Csomagolás bontott, garanciális, akár beszámítással
- Asus X512, Ryzen5 3500U, 12GB RAM, 500GB NVME, Radeon540X VGA, FullHD IPS, ujjlenyomat, megkímélt HU
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest