- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos30
aktív tag
Sziasztok! Csatlakozok én is egy használt S8 Plus- al. Megdöbbentő, mennyire lement az ára ezeknek a telefonoknak ,pláne használtan. 9 hónapos a teló és érdekelne a garancia. MM-os független készülék és látom megszünt a regisztrálás a Samsungnál. Ha jól értelmezem a jótálási jegyet, akkor végülis 2 év a garancia? Írják, hogy van valami további kiterjesztett garancia is( további évek), hogyha megvásárolom a 2 éves garancián belül. Viszont ezt a további garanciavásárlást sehol nem találom, hogy hol és hogyan kell igényelni és mennyibe kerül. Plusz 1 évet szeretnék venni a meglévő 2 év garihoz, mert teljesen megvagyok elégedve a telóval és megszavaztam neki legalább 2 év használatot vagy többet.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
Köszi! Közben rákérdeztem Samsungéknál is. Jelenleg szüneteltetik a lehetőséget a megvásárolható kiterjesztett garanciára, azaz magyarul megszüntették :) . Viszont mivel MediaMark- os ,ezért alapból jár a 2 év gari.
Így használtan olcsó volt, cserébe karcos, de legalább nincs törve/ repedve.Kérdésem lenne, hogy ha rárakok a kijelzőre egy uv ragasztós védőüveget, az a ragasztó szétterülésével a kis karcolásokat mennyire mérsékli? ( Kis karcolások, amiket kikapcsolt kijelzőnél látok csak)Egy esetleges gariztatásnál nem szólnak érte, hogy a ragasztott védőüveg miatt módosítva lett a termék és ezért érvénytelen a gari?
Még Oreo van a gépen, de eddig nagyon bejön.:)
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz Rinocerosz #30326 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy hány százalékos kapacitásveszteségnél cserélik gariban? Samsungnál nem találok olyat, hogy 500 ciklus után 80%-os lehet az aksi.
Az én használt S9+-om most 129 ciklusnál tart és 91.8%-os az aksi kapacitása 9 hónaposan.(a Phone info app szerint)A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
Samsung garancia:
(Samsung experience store tapasztalat)Aksira és kiegészítőkre 1 év a gari. Kijelzőre, alaplapra, egyéb belsőségekre 2 év.
Kijelzőcsere egy esetleges meghibásodás miatt a 2 év alatt végülis bármennyiszer, kivéve ha beégés miatt kell cserélni. Itt az újítás, hogy ha beég a 2 év alatt, akkor beégés indokkal csak egyszer cserélik. Utána is cserélik ha más a hiba.
Ha bárhol törött a telefon, ugrott a gari. Ha agyon van karcolva, esetleg megütődött, de nincs törés, akkor él a gari.
A kijelzőcserénél kompletten cserélik a kerettel és aksival együtt, mert ezek egyben vannak( így kapják meg a központtól). Ilyenkor általában a hátlapot is cserélik( az ujlenyomatolvasóval egyben, mert ezek is egyben vannak).
Ha beázott a teló, ugrott a gari
Az első a szoftver amit megnéznek, régió/knox rendben legyen.
Szervizelés után alapból a legfrissebb rendszert kapja a teló, downgrade lehetőség nincs.
A javított készülék átadása előtt mindent tesztelnek, még a vízállóságot is nyomáspróbával.Ha van raktáron az adott színű telefonhoz minden, akkor 3 óra alatt megvan a komplett kijelzőcsere helyben a store- ban.
Aksicserére számítottam csak, de most a karcos telefonból lett egy makulátlan , gyakorlatilag zsír új telefon.
Nálam nagyon profik voltak. Segítőkészek és gyorsak voltak. Szóhoz sem jutottam a meglepetéstől. 10/10-es volt a kiszolgálás.Engem most megvett a Samsung kilóra! :):)
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz IamTheDog #30817 üzenetére
Szegedi Samsung experience store- ban biztos. Szerintem a hátlapot azért cserélték, mert karcos volt az is, meg egy kicsit kopott volt az ujlenyomatérzékelőnél. Gorilla glass 5 ide vagy oda, ez biza jobban karcolódik, mint a glass 4. De az is lehet, hogy Samsungnál ennyire jófejek, hogy ha már cserélnek valamit, akkor legyen teljes az összkép.
Nálad lehet, hogy nem volt agyonkarcolva a hátulja, azért nem cserélték.
Minden esetre csillagos ötöst kap a store nálam, mint ügyfélbarát hozzáállás, mint szervízelés és gyorsaság szempontjából. Magyarországon ritkán ér ilyen pozitív meglepetés :)Jelenleg nem tudok belekötni a telefonba(S9+). Számomra kellően gyors, a hangerő erős és tiszta, napfény alatt is használható, jó a jelerősség, a fotók minősége számomra teljesen rendben vannak. És most úgy néz ki megint bírni fogja a 2 napos üzemidőt ( persze az én felhaszálói szokásaimmal)
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz Project: A #31209 üzenetére
200 ezret!! Te jó ég!! Én egy hónapja vettem használtan 70- ért az S9+-t , a SES - ben meg garanciában totálfelújították. Életem eddigi legjobb telója. Nálam minden tökéletesen működik. Igaz, hogy kellett 1 nap, mire mindent beállítottam rajta meg megtanultam melyik programban mit kell beállítani.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz Project: A #31233 üzenetére
Még a spam védelmet kikapcsolhatod, ha be van. Blokkolja az Sms- eket is.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
-
atos30
aktív tag
válasz scapegt #32391 üzenetére
1.-Megvolt már a beállításokban bekapcsolni a kijelző érintésérzékelés növelést?
2.- én eddig észre se vettem, hogy lenne kattogó hang a kameránál , mondjuk nem is rázogatom. Viszont rázáskor nálam is van egy aligh hallható kattanásféle. Ha nem tudom mit kell figyelni, észre se veszem még rázogatásra sem.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz norbertember #32960 üzenetére
Mintha láttam volna valahol egy olyan opciót, hogy hívásnál használhatja a wifit meg a mobilnetet is a jobb minőség érdekében. Asszem a wifi call opciónál lehet választani, hogy wifi vagy használja a mobilnetet is. Kapcsold ki ezt a funkciót. Hátha
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz realzidane #33079 üzenetére
A lock - os megakadok a bootolásnál és újraindulok, azt nálam is eljátszotta pár napja, miután frissült valamelyik Samsung app. Valószínűleg kellett a biztonsági appnak az újraindulás is a frissítés befejezéséhez. Nem hardwer hiba az biztos.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz .Szaki. #33220 üzenetére
Én az AKG- t 1 perc után raktam vissza a dobozába. Sony XBA- A3 eddig földbedöngölt mindent, amihez szerencsém volt. Bluetooth-al már nem jön át a teljes tartomány ( sbh-54 et használva) , eltűnik a mély és a magas egy része. Bár szerintem az összes bluetooth adatátvitelnél eltűnik a tömörítés miatt. Ha tényleg pazar hangzást akarsz és van rá lé, akkor Sony XBA-Z5. Na az besza- behu!
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz expresss #33479 üzenetére
Ha fel lehetne törni csak úgy, akkor nagy bajban lenne a samsung. Én lennék az első, aki beperelné őket. Adatvesztés nélkül nem fog menni szerintem. Én mondjuk örülök ennek. Persze semmi sem lehetetlen. Időnként kéri a pin kódot. Próbáljátok azzal. Asszem azt is be kell állítani mindenféle feloldás választásánál.
[ Szerkesztve ]
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz alcapone386 #33558 üzenetére
Ilyen volt a westel 450 korszakba is. Nekem legutoljára valamikor 5-6 éve lehetett hasonló Sony telefonnal. Valószínűleg túlterhelt a közelben az átjátszó bázisállomás és az egymás melletti frekik átfedik egymást. Elvileg nem lehetséges ilyen, de gyakorlatilag mégis.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
Az enyém S9+ sem produkálta ezt a hibát( még). Rögtön felépül a kapcsolat, HD hívást ír ki. Telekomos kártya, általában 4g hálózaton. Nincs is problémám a hangminőséggel.
Viszont ujlenyomat feloldásánál nálam is előjött, hogy durván 1 másodperc kellett neki, mire feloldott. Vagy nem is érzékelt. Ez tartott egy hétig, aztán hirtelen megjavult. Nem kapcsoltam ki és ujra sem indítottam. Valami a háttérben visszafogta a működését.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz kiskeni #34245 üzenetére
S9+ - nál (kopp-kopp) nálam minden jó. Én nem indítgatom újra, ki se kapcsolom ( talán havonta egyszer). Az optimalizáció is valami 85%- os volt az elöbb. Minden be van kapcsolva: gps, bluetooth, wifi, nfc, mobilnet. Maps rendben működött tegnapi navigációnál. Életem eddigi legjobb mobilja.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz volvoguy #34289 üzenetére
Attól függ mennyiért. Én a nyáron vettem egy S9+-ot 9 hónaposan 70- ért. Igaz hogy agyon volt karcolva, de Ses- ben totál felújították, mert bevittem akkuhibára hivatkozva és voltak olyan jó fejek, hogy kicserélték a kijelzőt és hátlapot is.
Kijelzőt egyszer cserélnek beégés miatt a 2 év alatt gariban, ilyenkor aksit is kap. Az aksira csak az első évben vonatkozik a gari, a kicseréltre már nem. Nyomáspróba minden alkatrészcsere után van.A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz volvoguy #34292 üzenetére
Amoled sajátosság. Max fényerőn megy valami statikus kép legalább fél órán keresztül. Mondjuk nyáron tűző napon navigálsz vele úgy fél- 1 órát, akkor a megnövelt fényerő miatt beéghet a statikus tartalom. Lesz egy halovány szellemkép. De van, hogy több órát kell max fényerőn mennie az állandó képnek, hogy beégjen. A Samsung legalább szó nélkül cseréli ilyenkor, de csak egyszer.
Ne húzd a fényerőcsúszkát a piros területbe és akkor valószínű, hogy nem fog beégni.A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz volvoguy #34294 üzenetére
Én úgy látom, hogy Samsungnál a páros számúak a fejlesztések a páratlan számúak meg az upgradelt , kész verziók. Az S9 is az S8 feljavított változata. Gondolom az S11 meg az S10- es javított verziója lesz.
Android 7 óta én nem látok olyan nagy fejlődéseket, amiket külön appokkal nem lehetne elérni. Amnyira nem szembetűnő változások vannak, hogy úgy kell keresgélni, hogy mi változik a főverziók között.
Megnéztem a One UI 1.0 meg a One UI 2.0 között a különbséget, de nem estem hanyatt tőle. Símán nevezhették volna One UI 1.1- nek is.
Szerintem megéri még venni. 2 év múlva majd lecseréled egy S11- re, addigra az is " olcsó" lesz.[ Szerkesztve ]
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz volvoguy #34299 üzenetére
Amikor kihozta nekem a srác a cuccokat, hogy akkor már a kijelzőt is kicseréli, mert pont van raktáron lila, előszőr nem is értettem, hogy mi köze van ahhoz, hogy milyen színű a telefon. Akkor mutatta, hogy kijelzőcserénél egyben van a kijelző a kerettel és rávan ragasztva az aksi a kijelző hátuljára. Végülis átpakolják ilyenkor a belsőségeket és ráragasztják a végén a hátlapot.
Tehát igazából a kijelző eleve gyári ragasztású a keret miatt és emiatt van az, hogy szervizeléskor hiába van raktáron mondjuk fekete keretes kijelző, azt nem rakhatják egy lila telefonra, mert szoftveresen is lila az azonosítója a telónak.Tehát max a hátulját ragasztják.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
Én a szegedi SES- el teljesen meg voltam elégedve. Bevittem egy agyonkarcolt telefont, amit használtan vettem , aksit akartam csak cseréltetni mielőtt lejárt volna az 1 év. Csak megemlítettem hogy lehet hogy hibás a kijelző érzékelése.Kb 2 óra múlva kaptam egy fóliázott telót. Minden cserélve lett. Kijelző kerettel, aksival, új hátlap. Nálam gyorsak és normálisak voltak. Le is esett az állam, mert erre nem számítottam.
A szervizes srác is normális és segítőkész volt . Nem úgy nézett ki, mint aki rászorulna a sufni szervizelésre.A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
Megnéztem én is ezt a LED mizériát. S9+ 10-es android, nem csináltam tiszta telepítést, ami jött frissítés ráment, nem állítgattam semmit. Nem fogadott hívás zöld Led. SMS, Email, messenger kék led. A többit nem néztem. Nova launchert használok, emiatt én nem is látok és nem is tapasztalok semmi különbséget a 9- eshez viszonyítva. Minden működik. Életem legjobb mobilja .
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
Hát nálam frissítés után továbbra is zölden villog nem fogadott hívásnál. Email , messenger, skype kéken. Semmi proplémát nem tapasztalok.
S9+ dual simes, xeh, független telefon, 6/64GB verzió. A hátsó villanó led bevan kapcsolva hogy villogjon hivásnál/értesítésnél. Nem volt reset, wipe, stb... Ota frissítés minden. Vietnámi gyártású.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz samu74 #37112 üzenetére
Viber, wazze, whatsapp fentvan, de nem használom őket. A whatsapp már volt elindítva kb 5 hónapja, azóta se volt használva. Mindegyik appom frissítve van a play áruház szerint.
Nekem is rejtély, hogy nálatok miért nem megy normálisan az értesítési led nem fogadottnál.
Mindenesetre, ha valakinek olyan verzióju telója van mint nekem és a szoftververzió, kernel stb..... is stimmel, akkor ott működnie kellene mindennek vagy tényleg valamilyen app zavart gerjeszt.A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz mazsiii92 #37322 üzenetére
Az nem az app management miatt van? Kb 2-3 hét mire megtanulja milyen alkalmazásokat használsz, aztán szépen küldi alvó módba a nem használtakat. ( De manuálisan is lehet) Nálam a 9- esen is kellett 2 hét, mire beállt a rendszer. A 10- esnek is kellett. Nem akad, nem lassú, minden működik normálisan, jó az akkuidő is. Nálam a led értesítéssel sincs baj. FR- t se csináltam, se tiszta telepítést.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz kiskeni #37472 üzenetére
Az újabb Huawei- ekkel is lesz problémád. Ott is a gyorstöltéshez nem jó akármilyen kábel. Plusz a memória kártya is egyedi. És akkor még ott a HMS. Iphone kell neked. Az elég zárt rendszer, nem lehet csak úgy elállítgatni meg szanaszét Romolni.
Ha még nem volt kijelző cseréd beégés miatt és még van garanciád, akkor tedd ki a napra max fényerővel navigációval egy- két órára. A kijelzővel cserélni fogják az aksidat is. A Samsungon kívűl nem tudok más cégről, akinek ilyen jó a garanciális ügyintézése.A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz samu74 #37845 üzenetére
Az aksi rá van ragasztva a kijelző hátoldalára. Nem egyszerű azt onnan levenni sérülés nélkül. Nekem tavaly nyáron cserélték a kijelzőt. Amikor kihozta a szervizes a kijelzőt, már gyárilag rajta volt az új aksi ( elöttem szedte ki a csomágolásából) Plusz még a hátlapot is kicserélték , mert talált a raktárban egy elfekvőt és akkor már ha lúd legyen kövér ( azt is elöttem csomagolta ki)Jófejek voltak a SES- ben. Egy agyonkarcolt telefont adtam le és 2 óra múlva visszaadtak egy fóliás patika telefont.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz ArthurShelby #37915 üzenetére
Kár parázni. Minden gyártó hozzá tud férni a saját termékéhez. Ha például a google felhőbe mented a fotókat, videókat, akkor az például a google tulajdona( apróbetüs részben valahol láttam) Samsung se kivétel. Apple meg pláne. Állambácsi meg mindenhez hozzáfér, ha akar.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz Rinocerosz #37917 üzenetére
Igen emlékszem. A telefon le volt titkosítva. Nagy blamázs lett volna ha az apple besegít nekik. Samsungnál is ha egyszer feltöri valaki a knox- os titkosítást nyilvánosan, akkor meszelnek a Samsungnak.
A google is elég jól védi a szervereit. Bár azon meglepöttem, hogy a google accountomban a hangfelvételeknél találtam hanganyagokat, amit a telefon vett fel. Pár másodperces hanganyagok, mint például épp teherautót vezetek és annak a hangja. És nincs engedélyezve hogy az asszisztens hanganyagot gyüjtsön, hogy könnyebben tanulhon.Az OK Google sincs aktiválva. Mégis halgatózik a google. A Skype meg 3 órán keresztül bekapcsolva hagyta a mikrofont és futott a háttérben egy 2 perces videotelefonálás után.Hát ezek után nem meglepő, hogy Samsung rendszerszinten üzenetet jelenít meg a telón.
Régebbi ÁSZF- ben még minden a google tulajdona volt, dicséretes változás.
[ Szerkesztve ]
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz timelord1987 #38155 üzenetére
Nálam is szokott ilyen lenni. Play szolgáltatások frissítése vagy valami ilyesmi szokott lenni.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz scapegt #38380 üzenetére
A gyári szám vagy imei alapján megmondja a samsung meddig van a gari. Nem kellett nekem sem tavaly semmit mutatni a szervízben. Se számlát se jótállási papírt. Rádugott egy kábelt és mindent látott. Ez ha nem kamu, akkor a Terézkörúti notebookszervíz magánakciója is lehet, vagy alaplapot cseréltek.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
-
atos30
aktív tag
Egy kis segítség kellene. Ritkán készítek szelfit, de most belefutottam megint , hogy tükörképpel készíti a szelfi képeket és videókat. A képek előnézeti opcióval kellene ezen változtatni, de semmi nem történik. Minden felirat a fotókon és videón visszafelé van. Android 10- nél ezen változtattak?
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
-
atos30
aktív tag
Asszem 844 Mb/s tudna. Nekem a digis nettel éjjel 2 körül sikerült olyan 680 Mbs mérni. Napközben 250-350 közt van, attól függ mennyien lógnak épp a gerinchálózaton.
Csorbajeno: az a 1.3Gbs az nem a Lte képességre vonatkozik? Az is Lte A kapcsolat esetén, amikor egyszerre két külön toronyra csatlakozik?
[ Szerkesztve ]
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
Bevittem a telefonom a SES- be, hamár közeleg a 2 év gari vége.
Kijelzőcsere lett , aksival és kapott új hátlapot. Sajnos várni kellett pár napot, mert raktáron nem tartanak főbb alkatrészeket és le sem rendelik ,amíg le nem adod a készüléket. Sajnos cserekészülék már nincs, így aki le akarja adni a telóját, az szerezzen be egy kölcsönkészüléket.
Tényleg pár nap alatt megvolt, úgyhogy gyorsak. A régi karcmentes kijelző és hátlap meg állítólag megy a kukába ilyenkor, bár szerintem le kell adni a központnak.A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz realzidane #39497 üzenetére
Szegedi. A pesti központból rendelik az alkatrészeket.nem is értem az Oktogonon mi tart 1.5-2 hétig.
Reset kötelezően van. Feldobnak rá egy totál szűz rendszert. Gyári alaprendszeren tesztelik, hogy minden működik- e. Cserekészülék úgy néz ki megszünt.A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
atos30
aktív tag
válasz hali13 #39597 üzenetére
Eléggé extrém helyzet kell, hogy beégjen a kijelző. Én napi 10 órát nyomattam emelt full fényerőn( ledes lámpával megvilágítva ,hogy ne !egyen meleg) , 2 héten keresztül ( igen, nagyon unatkoztam :) , meg amúgy is járt le a gari), de csak átmeneti beégés lett, ami azt jelenti, hogy reggel még látod a beégést, délben már nagyon nézni kell hogy hol van, délutánra meg nyoma sincs. Jó kis kijelzők ezek.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Ukrajnai háború
- Milyen GPS-t vegyek?
- Politika
- Dell notebook topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...