Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz Hallosz #483 üzenetére

    "Ha jól olvastam ki a leírásodból, akkor 3 napon túl jelentettél meghibásodást, kifutottál a határidőből azaz már csak javítást kérhető ezzel érvénytelenítve az elállási lehetőséget."

    Ez hülyeség. Olyan nincs, hogy egy hibás telefontól nem lehet elállni 14 napon belül, ha nem jelezte 3 munkanapon belül a hibát.

    A Telenor szemétkedik és még a jogszabályt sem ismeri. Kötelesek 14 napon belül visszavenni a készüléket, ami után azt csinálnak vele, amit akarnak... ha közben kiderül, hogy a vásárló tette tönkre, akkor majd bevasalják rajta.

    Megjegyzem, az Aqua is valahogy úgy csinálja, mint a Telenor, de egy fokkal kultúráltabban. Volt egy elállásom, aztán mondta a gyerek, hogy rendben, semmi gond, de a visszautalás előtt a szerviz megnézi, hogy rendben van-e a készülék (HDD-t vittem vissza) és ha nem találnak olyan gondot, ami alapján ügyfél oldali hibára vezethető vissza a hiba (pl fociztam vele), akkor utalják a vételárat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák