Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Luser2000

    addikt

    válasz Tatu-1981 #20204 üzenetére

    Tatu-1981!

    Észrevételeim a Homár írásod (illetve inkább a konkrét ügy) kapcsán:
    - Nem 3 naptári napod van, nanem HÁROM MUNKANAP, hogy érvényesítsd a jogszabályban rögzített cseregaranciát. Azaz: ha 12.21-én vásároltad (szombat, nem volt munkanap), akkor azt egészen 12.31-ig cserélheted a hibára* való hivatkozással). Úgy érzem, hogy ebben tájkékozatlan voltál, ha tudtad volna ezt a jogodat pontosan, akkor lehet a helyszínen is jobban tudsz érvelni (az azonnali csere mellett).
    - Azt, hogy a termék NEM hibás, ebben az időszakban (de az első 1 évben is), a kereskedő kell alátámassza a te állításoddal szemben. (Ezt nyilván tudod). Ha az órát azzal az állítással viszed be, hogy csak 3-5 órát bír, akkor a javítás / bevizgsálás során ennek az ellenkezőjét kell tudja alátámasztani. Az, hogy valamit kicserél (vagy sem) benne, az még önmagában nem jelenti azt, hogy a hiba elhárult. Ezt csak úgy tudja a Fogyasztó felé igazolni, hogy teszetli ÉS DOKUMENTÁLJA. Ha a javítás(ok) során ezt feléd nem dokumentálta, akkor ott kellett volna erősködni.
    - Mindamellett, hogy vélhetően a Békéltető Testület előtti ülés már azzal zárul, hogy kötelezik a cserére / vagy visszavásárlásra őket, a történet leírásából kiolvashatónál pontosabban kell (sajnos) dokuemtálni a hiba bejelentését is, illetve annak az elhárítását is.

    A Homáros storyból én nem olvasom ki, hogy nem adták vissza az órát. Ez hogyan fordult elő?

    ---

    * A meghibásodásra / hibás működésre való hivatkozás (mondjuk a három munkanapon belül) megítélése sajnos a konmkrét esetben a helyszínen nem lehetséges. (Hiszen nem arról van szó, hogy nem kapcsol be / törött a kijelző / stb) hanem arról, hogy hamar lemerül. Ezt csak bevizsgálással lehet igazolni. Ha szar fej a cég, akkor ezt az utat választja (de jogszerűen).

    ---

    KIRATÁST!!!

    Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

Új hozzászólás Aktív témák