Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Sword #19746 üzenetére

    jogi szempontból írtam, mert sokan azt hiszik, hogy ha megveszik egy gyártó készülékét, akkor direktben vele állnak szerződésben, pedig nem.
    attól, hogy ő vagy más leír egy problémát, az még nem lesz általánosan igaz, sem a szerviz, sem pedig a gyártó tekintetében. (a trükköző szervizesek meg kirostálódnak idővel...)
    sony telefont is sokan azért nem vesznek, mert a cordon...
    ismerem nagyjából a cordon működését (is), problémásabbnak tartom, mint szinte bármelyik másikat, de ennek ellenére is bátorkodtam anno xperia z telefont venni, mert bár szeretek nyugodtan aludni, hogy korrekt támogatású telefon van a tulajdonomban, de azt is figyelembe veszem, hogy a bő 18 év alatt mindössze egy telefonommal volt probléma - a nokia 7110 előlapi flipp rugója kiakadt, amely hibát a duna plaza akkori t-mobile üzletében a szervizes percek alatt orvosolt -, tehát alapozhatok arra, hogy általánosságban elkerülnek a problémák, ha meg becsap a villám, akkor kihívásnak tekintem az ügyintézést, hiszen gyakran futok ilyen köröket magánszemélyek és cégek képviseletében.

Új hozzászólás Aktív témák