- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Firmware letöltése
XEH (független) - 2022-12-01 (Frissítés: 2022-12-19) [Android 11]
TMH (Telekom) - 2022-12-01 (Frissítés: 2022-12-20) [Android 11]
Felhasználók fotói az A70-nel
Galéria
Új hozzászólás Aktív témák
-
doooo
veterán
válasz Freerider90 #183 üzenetére
Na jó, hacsak nem gyári hibás volt a mobil (vagy mobilok, az se világos, hogy hogy jön ide az A50, főleg, hogy semmi konkrétumot nem írsz róla, csak bedobtad a nevét), akkor szimplán nem igaz, amit írsz, lévén teljesen nonszenszek ezek az állítólagos hibák. (Mondjuk a nagy problémázás során az nem jutott eszedbe, hogy wifin is kipróbáld ugyanazt, amit mobilneten, hátha ott nem "szaggat folyamatosan"?). Tehát végső soron valószínűleg tényleg trollkodsz, és akkor kár is tovább folytatni ezt.
[ Szerkesztve ]
-
doooo
veterán
válasz Freerider90 #230 üzenetére
Igen, azt állítom. Mert nonszensz (ha tisztában vagy a szó jelentésével). Vagy pedig hibás a telefon, és akkor meg felmerül a kérdés, hogy miért nem vitted azonnal vissza, hogy cseréljék, vagy hogy visszakapd a pénzedet? Mi az, hogy nem tudtad hogy szabadulj meg tőle? Nem jutott eszedbe garanciáztatni, vagy ismételten mondva, visszavinni elállási időn belül? Meg persze ha gyári hibás, akkor megint csak kár leszólni a telefont, mert nem normálisan működőt kaptál, ilyen pedig mindenhol előfordulhat, és mindig meg lehet oldani, hogy újat kapj, vagy visszavidd. Tehát akkor?
-
doooo
veterán
válasz samujózsi #245 üzenetére
Akkor vigye vissza!!! Senki nem tehet róla, hogy annyira inkompetensek vagytok, hogy hibás készülékeket nem tudtok garanciáztatni. Nonszensz, hogy nagyon melegszik, nonszensz, hogy videót nem tud lejátszani, stb. Minden nonszensz, mert egyszerűen lehetetlen egy normálisan működő, felső középkategóriás mobilnál, ilyen hw. mellett, 2019-ben az, amit mond. Ennyi. Érted? Nem lehetséges, ha nem gyári hibás a készülék. Aki mást állít az vagy hazudik, vagy annyira fájóan tudatlan a mobilokkal kapcsolatban, hogy ismételten csak irreleváns minden szava, lévén nem tudja felfogni, hogy ez nem normális eset, és nem lehet általánosítani a modell összes készülékére, vagy egy gyártó összes készülékére. Ezért nonszensz, és ezért nem tudja egyikőtök se kimagyarázni.