Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    Valami nem stimmel nekem... Nem lehet, hogy mégiscsak több helyen vagy CPU limites, mint gondolnád?

    Csak azért furcsállom, mert nemrég raktam fel a Grid2-t én is és úgy rémlett hasonló eredményeket produkált, mint neked, holott nekem csak egy 270X-van. Itt most konkrétan a nálad kapott 7970-es eredményre gondoltam.

    Aztán most kíváncsiságból lefuttattam újra a benchmarkot és nem tévedtem:

    Avg: 59,5 fps
    Min: 45,64 fps
    Max: 76,99 fps

    Akkor az hogy lehet, hogy egy 270X jobb eredményt ér el, mint egy alapon futó 7970? Beállítások ugyanazok, 1080p ultra, 8f16eqaa. Szóval ezt most nem vágom.

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz BeLucZ #29 üzenetére

    Mondom én, hogy máshol is CPU limit van. :) Az az ősrégi i7-es már édeskevés egy 290-hez, de talán még egy 7970-hez is. A 920-as teljesítménye vetekszik az én kis APU-mmal is. Ehhez meg max egy 7870-et ajánlottak.

    No de nem is ez a lényeg, hanem megnéztem a PH-s teszteket, hogy lehessen mihez hasonlítani, ahol tényleg kivan hajtva a kártya.

    [link]

    Itt azt látni, hogy a 270x-nél jó 25%-kal erősebb egy alap 7970 és majdnem 40%-kal erősebb egy 7970GE.
    Eközben a kollega tesztjeiben azt látni, hogy konkrétan Grid2 alatt a 270x-em 10-12%-kal gyorsabb, mint egy alap 7970. Jó, az enyémen van egy 70mhz-es gyári OC, de még így is bő 10%-kkal vernie kéne az alap 7970-nek, nem pedig 10% hátrányban lennie. (a többi játék nincs fent így azt nem tudom kipróbálni)

    A Crysis 3 teszt is furcsa. PH-s teszt alapján 1920x1200-ban de csak 1xMSAA-val a sima 290 64fps átlagot produkál. Itt a tesztben meg csak 39-et igaz 4xMSAA-val.
    Szóval valami itt biztos nem stimmel.

  • Dany007

    veterán

    válasz ricshard444 #32 üzenetére

    Jo akkor adj magyarázatot arra, amit a #25-ben irtam!
    Mert az nem letezik hogy 270x-em erosebb legyen egy alap 7970-nel!

  • Dany007

    veterán

    válasz belinho #35 üzenetére

    Bocs de az szerintem nem letezik hogy masik jatekverzio vagy hasonlo miatt egy alapvetoen 20%-kal erosebb kartya 10% hatranyban maradjon ugyanazon beallitas mellett.
    Amugy nalam win7 64bit es 13.12- es driver van fent.

  • Dany007

    veterán

    válasz belinho #38 üzenetére

    Annyira nem vagyok noob hogy ne raknék mindent maxra!
    De ha nem hiszitek el bemásolhatom az xml file-t.

    szerk.: ha meg driver vagy windows verzióbeli eltérés okozza a különbséget akkor az kihat a több tesztre is így viszont az egész összehasonlítás irreleváns lesz...

    @gbors:

    Okés, az OC-re növekedés az jó példa / bizonyíték.

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz gbors #42 üzenetére

    Oke, hazaerek es megnezem nem e allitott el valamit magatol. Bar most meg azt az infot kaptam h elegge bugos az a benchmark lehet attol is az elteres...

  • Dany007

    veterán

    válasz cinkoxid #45 üzenetére

    Nem tulhuzottra gondoltam de jomultkor egy fx8350-est szinten tulhuzva kevesnek talaltak egy 290-hez... akkor az osi 920...

    De tenyleg nincs limit az rendben, csak a grid2-s eredmenyt furcsallottam! Nekem min 20%-kal kevesebb fpst kellene kapjak mint o 7970-nel...

  • Dany007

    veterán

    válasz gbors #67 üzenetére

    No a kedélyek megnyugtatására lefuttattam újra a benchmarkot. És most kifejezetten ellenőriztem, hogy az a soft nyavaja is be legyen kapcsolva!

    Itt az eredmény:

    Pár fps-ben különbözik az előzőtől. Mérési hibahatáron belül van. De még így is majd +10%-os az előny. Ahelyett, hogy -20%-os lenne. :)
    Mást tényleg nem lehet nagyon mondani, mint a játékra fogni. Csak tudnám ha ilyen durva anomáliákat okoz akkor mi a francnak tesztelnek vele egy rakás helyen, többek közt a PH!-n is.

    A másik dolog, ami idegesít, hogy mért nem lehet máshol, mindenhol full grafikán tesztelni? Találtam egy rakás Grid2 tesztet - csakhogy össze tudjak hasonlítani, de pl csak 4xMSAA és Soft Ambient OFF a tesztbeállítás. De miért? Mért nem lehet mindent elérhető fullon tesztelni? Furcsa. Még a PH!-n is így mentek a tesztek Grid2-ben.

    Ja, és itt az XML file ha valaki kételkedne:

    <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
    <!-- ================================================================================= -->
    <!-- Benchmark Mode Results -->
    <!-- ================================================================================= -->
    <benchmark directx11_feature_level="11.0" instruction_set="SSE2" author="Trinity" date="20:04:49 on 02/03/2014" machine="Trinity-PC">
    <totals races="1" total_time="00:02:26" total_race_time="00:02:18" race_time="00:02:18" />
    <fps_race min_fps="43.645710" max_fps="73.387573" av_fps="57.430336" min_fps_ms="22.911758" max_fps_ms="13.626286" av_fps_ms="17.412401" />
    <fps_total min_fps="43.645710" max_fps="73.387573" av_fps="57.430336" min_fps_ms="22.911758" max_fps_ms="13.626286" av_fps_ms="17.412401" />
    <track index="1" numInRotation="1" totalProfiled="1">
    <results samples="7952" min_fps="43.645710" max_fps="73.387573" av_fps="57.430336" min_fps_ms="22.911758" max_fps_ms="13.626286" av_fps_ms="17.412401" battery_percentage_used="0" />
    <settings name="chicago" route="route_0">
    <car name="z06" livery="ta_002" />
    <car name="sl6" livery="er_001" />
    <car name="xkr" livery="el_001" />
    <car name="mp4" livery="dz_002" />
    <car name="z06" livery="ta_001" />
    <car name="sl6" livery="vi_002" />
    <car name="mp4" livery="dz_001" />
    <car name="z06" livery="nu_002" />
    </settings>
    </track>
    <hardware_settings_config version="9" deviceId="0x6810">
    <cpu>
    <threadStrategy workerMapFile="system/workerMap4Core.xml" forceFeedbackProcessor="3" dvdStorageProcessor="3" dataSetMonitorProcessor="1" renderProcessor="0" updateProcessor="2" fileStreamProcessor="3" parallelUpdateRender="true" />
    </cpu>
    <audio_card>
    <dynamic_range value="high" />
    <eq value="headphones" />
    <music level="50.00" />
    <effects level="70.00" />
    <engines level="50.00" />
    <speech level="70.00" />
    <surfaces level="70.00" />
    </audio_card>
    <graphics_card firstBoot="true">
    <directx forcedx10="false" />
    <eyefinity force="" osd="" />
    <stereo enabled="false" separation="0.09" convergence="0.75" />
    <advanced forward="true" global_illumination="true" />
    <intel tree_aoit="false" particle_avsm="false" particle_aoit="false" />
    <resolution width="1920" height="1080" aspect="auto" fullscreen="true" vsync="0" multisampling="8f16xeqaa">
    <refreshRate rate="60" />
    </resolution>
    <gamma level="0.90" />
    </graphics_card>
    <shadows enabled="true" size="2048" maskQuality="2" particles="true" />
    <advanced_fog enabled="true" />
    <particles enabled="true" wind="true" dynamicRes="false" lowResScalar="2" />
    <crowd enabled="true" detail="3" />
    <cloth enabled="true" tessellation="true" />
    <postprocess quality="2" />
    <groundcover mode="blended" clutter="true" />
    <objects lod="1.5" maxlod="0" />
    <trees lod="1.5" maxlod="0" />
    <vehicles characterQuality="2" lodQuality="2" hires_ai_livery="1" />
    <envmap faces="6" size="1024" drawallobjects="true" scaleminsize="1.0" />
    <water update="true" detail="2" scale="2" tessellation="true" />
    <skidmarks enabled="true" />
    <dynamic_ambient_occ enabled="true" quality="2" />
    <dynamic_ambient_occ_soft enabled="true" />
    <night_lighting volumes="true" lights="0" shadows="true" />
    <anisotropic min="4" max="16" />
    <physics environmentalDamage="true" vehicleDamage="true" />
    <input device_type="auto" />
    <motion enabled="true" ip="dbox" port="20777" delay="1" extradata="0" />
    </hardware_settings_config>
    </benchmark>

    Elnézést, befejeztem az offot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák