- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
puttputt
őstag
Igen, végső soron a T és a hasonló cégek, szolgáltatók kinövik magukat "multivá", onnantól nem csak az elvárások nőnek, de jó eséllyel a kötelezvények is feléjük, illetve ők maguk is jobban érzékelik, hogy nem elég csak a reklámokban villogni, ha ld. az ügyfelek folyton savazzák őket. Láttam olyan T-s karrier hirdetést, ami a ma szokásos "how do you do fellow kids" mém stílusában lett feltéve. Széjjel szedte a többség, mondván, őslény technológiára felvételiztettek, béna szöveggel, stb... Nem gondoltam hogy teljesen igazuk van a kritikusoknak, de tény, hogy érdemes óvatosnak lenni, a marketinggel pláne. Olyan cégnél, ami szerteágazó, annál nehezebb mindenkinek eleget tenni. Persze már a jó szándék is sokat segíthet, volt olyan (nem magyar) túraszervező, aki szintén a "csak úgy kommunikálhatsz velem akkor, ahogy én mondom" stílusú volt, aztán tovább szidott, mi az, hogy nem állok be a sorba. Nem biztos hogy ez a megfelelő üzleti technika, főleg, hogy ahogy aztán beszéltük vele, az optimális kiszolgálás nem kiszolgáltatottság, hanem azzal kezdődik hogy az ügyfél ráköszön, s azzal végződik, hogy fizetett, majd elégedetten távozott, aztán sokszor visszatér.
+tény, hogy van cég, amelyik simán nem tesz semmit, míg nem üldözi valaki őket telefonon. Ez persze nem normális mentalitás, hogy már szinte meg kell zsarolni egyes szolgáltatót ahhoz, hogy tegye a dolgát, meg trükközni, keménykedni kell. Egyszerű dolgok miatt is. Ld. van olyan repjegy közvetítő (eleve kerülni kell őket, bár néha rájuk kell fanyalodni...), amelyik semmilyen ticket-et nem kezel, akkor se, ha a rendszerük miatt ért téged anyagi kár. Bőven több ezer forintos, de van mikor 10-20+ ezresre se mozgatják a fülüket. Akkor talán, esetleg, ha zaklatja őket a vevő. Akkor talán emberszámba veszik.
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- GoPro Topic
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Villanyszerelés
- Windows 11
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...