Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#26097408
törölt tag
Kulsore a dizajn nalam 10/10.
Eszmeletlen jol nez ki.
Belsore dizajn 10/10
Vegre egy kicsi auto ami nem unalmas. Eleg egyedire sikerult.
Belso anyaghasznalat 6/10
Sajnos ez nem lett a legjobb. Az uleseket es a kormanyt leszamitva nem tul minosegi a belter. Nagyon sok a kopogos muanyag, zongoralakk mindenhol.
Tarhely 8/10
A csomagtarto lehetett volna nagyobb. Semmi extrat nem nyujt. A kabeleknek sem csinaltak sehol helyet pedig ennek alapnak kene lennie. Ha lehajtuk az uleseket nem kapunk sik feluletet meg opcio sincs arra hogy meg lehetne emelni a csomagtartot hogy egy szintben legyen lehajtott ulessel.
Utasterben elol okes a helyzet de hatul aki 175 cm feletti mar nem kenyelmes.
Hatotav 7/10
Sajna sokat fogyaszt. Az uj Zoe jobban teljesit itt.
Ar ertekelhetetlen szamomra.
Nevetseges, hogy ennyi arert kopogos muanyag, zongoralak jar nem tul acelos hatotavval. Es ha azt vesszuk figyelembe a nem elektromos tesoja mennyibe kerul meg szornyubb a helyzet. Vagy hogy ennyi penzert mennyivel jobb autokat lehet kapni.
Az akkura nem lehet rafogni mert mar reg nem olyan dragak mint ahogy azt beallitjak. Kinaban pl. poton penzert lehet elektromos autot venni hasonlo minoseggel.
Kivancsi vagyok meddig eroltetik a magas arakat erre nyugaton.