Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54072192
törölt tag
válasz hombre[EU] #144 üzenetére
Newell annak idején azt mondta, hogy a kalózkodással szemben azzal lehet felvenni a harcot, ha megfelelő szolgáltatást nyújtanak az embereknek, és ez nyilvánvalóan bejött. Az Epic nem ezt teszi, sőt, a botrányok, amik miatt Sweeney is a Redditre jár magyarázkodni nem azért vannak, mert #csakasteam. Fel lehetne hozni, hogy annak idején milyen kevés funkció volt a Steamben, mit nem tudott az Origin, de teljesen értelmetlen, hiszen ma 2019 van, nem 2003, meg 2011. Megvan a példa, látszanak az eredmények, vannak megfelelő tudású programozók, és pénz is van bőven egy elég nagy felhasználói bázissal (Fortnite). De nem.
Régen nem volt annyira népszerű a warezről kommentelni, mint az utóbbi hónapokban. És nem azokról a játékokról van szó, amik Steamen vagy Uplay-en, esetleg a PSN-en vannak. Azokról, amik körül balhé volt az Epicnek köszönhetően (korábban linkeltem példát)."Egyik sem jobb,mint a másik"
Ez szerencsére nem igaz. A Valve adja a legtöbb szolgáltatást a boltjához. A CDProjekt bevállalta, hogy DRM-mentesen adják a játékokat, amiket nem bérelnek a felhasználók, hanem birtokolnak, cserébe jóval kevesebb kiadó játéka jelenik meg náluk, tehát nem lesznek a következő Valve. Ráadásul erősen szűrik is, hogy milyen játékok jelennek meg náluk. Az EA, Ubisoft és Rockstar pedig a saját boltjukat üzemeltetik a saját játékaiknak, átfedéssel közöttük, változó szolgáltatásokkal. De a különbség az, hogy vehetsz Ubisoftos játékot Steamen és GOG-on (utóbbin nem mindet, ezért nem lesznek Valve), ahogy a CDProjekt is megjelentette a játékát mindegyiken, a vásárló dönthet.A Sony vajon mekkora részt kér? 30%-ot? Egy olyan platformon, amin kizárólag egy bolt van, és nem lehet megkerülni?
A Valve kapott rendesen az utóbbi években a Greenlight és a Direct miatt, hogy mennyi borzalmas játékot beengednek szűretlenül, nem is volt olyan régen, hogy kénytelenek voltak megakadályozni egy "játék" megjelenését. Vannak gondok náluk, csak ennek kihasználása helyett valamiért az Epic inkább erőszakos módot választ.Nem szabadna elfelejteni, hogy a fejlesztők bevételének növekedéséből te, mint fogyasztó nem érzel semmit. A játék ára nem változik. Ellenben a boltokat üzemeltetni nem kevés pénz, fizetni kell a plusz szolgáltatásokat (pl. cloud), az alkalmazottakat, az újabb fejlesztéseket, és mellette még profitot is kell termelni.
Azt sem lehet bemesélni ma már, hogy szegény kiadók keze meg van kötve a 60 eurós árral, miközben a játékaikhoz rendszeresen vannak kozmetikai DLC-k, season pass-ek (akár kettő is!), mikrotranzakciók, plusz pályák, stb. És rájössz, hogy a játékod nem 60 euró volt (ami csak a standard kiadás), hanem mondjuk 85-100. Üdv a Games as a Service világában.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Digitális detox a Nokiától
- Gothic Remake - Ilyen lesz a gyűjtői kiadás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...