Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius75

    aktív tag

    válasz troviko #27 üzenetére

    Pedig van magyarázat....
    A hagyományos belső égésű technika egy agyon reszelgetett dolog, ennek megfelelően, a lehetőségekhez mérten a végletekig egyszerűsítve mind a gyártást, beszerzést, anyaghasználatot, mindent.
    Aztán eladás után további bevétel a kötelező szerviz, illetve az alkatrészellátás.
    Magyarul egy nagyon jól kidolgozott, nem kis haszonnal működő rendszerről kéne váltani.
    Csak éppen az naponta fejlődik, lépést kéne tartani a konkurenciával, drága is gyártani, sok pénzt kéne ölni a szoftver fejlesztésbe, önvezetés kezd lenni az új divat.....hát kinek kell ez??!!

    Nézz meg egy-két modellt, pl. a vw sharan-t.....közel 15 éve ugyan olyan, és azért csak eladnak belőle évi 50 ezret....
    Vagy mi történik a többi divatos típussal? Háromévente kap egy fészliftet, azaz új hűtőmaszk, esetleg minimális változás a lámpákon, és kész.
    Ami pénzbe kerülne fejlesztés, motor - váltó hozzá sem nagyon nyúlnak. Igaz már nem is nagyon van mit fejleszteni pl. egy dízelen....

    Elkényelmesedtek a gyártók, és innen nagyon nehézkesen mozdulnak.

Új hozzászólás Aktív témák