Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gippazoid

    senior tag

    válasz Aurig@ #649 üzenetére

    Nagyon régen a Telekom (akkor még Westel majd T-Mobile) előnye az élen járó lefedettség, technikai innováció (3G, MMS, WAP bevezetése elsőként) és az abszolút komolyan vett ügyfélelégedettség volt. Ez kb. a Sugár András-féle időkben volt.
    Utána összemosták a matávval és ez nem tett jót nekik. A Sugár után újonnan jött menedzserek már a máig is a multikra jellemző hozzáállást nyomják: kifelé ügyfélbarát, de a profit felülbírál mindent. Viszont vannak ott még olyan emberek (persze lent a létra alján, akik az ügyfelek felé naponta odatolják az arcukat) akik profin nyomják a sok szar ellenére is amit le kell nyelniük nem csak az ügyfelektől - mert az valahol természetes, hanem fentről is. Ők adják a pozitív ügyfélélményt.
    Én valahogy a T-ben bízom meg még mindig. Technikailag, stabilitásilag és ügyfélkezelési szempontból is, náluk vagyok immár bő 2 évtizede. Próbáltam a 20-ast is, de nem jött be.

    Gippazoid Novelties Inc.

Új hozzászólás Aktív témák