- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
válasz BlackDesert #4 üzenetére
Csak a ps plus nem ingyenes dolog.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
#54625216
törölt tag
válasz BlackDesert #4 üzenetére
Jelenleg a Rift és a PSVR ára azonos, USA-ban $399. A nagy különbség a VR-ready PC és a PS4 Pro ára között van. Innentől már a szokásos PC vs. konzol vita: PC hardver drágább, a grafikai minőség viszont jobb, a PC játékok olcsóbbak, viszont szopni kell a grafkártya drivertől kezdve mindennel, a konzol meg plug and play, és így tovább, nem mennék bele, örök hitvita.
Ami a VR-nél igazából a PC felé billenti a mérleget, hogy a PSVR nem tud roomscale-t, azaz vagy ülsz, vagy esetleg állva hadonászol a "fagyikkal" (kb. mint a wii-vel), de nem tudsz igazán körbejárni a virtuális környezetben, megfogni tárgyakat, stb. mint a vive vagy a rift esetében.Ami a mobil vr-t illeti: ezek az eszközök első sorban üzleti célra készülnek. Ha van egy adott VR tartalom, amit elbír az arm hardver, akkor egy cégnek sokkal egyszerűbb egy ilyen cuccal kimenni ügyfélhez, kiállításokra stb. és ezen demózni, mint kitelepíteni egy PC-t meg installálni a szenzorokat, stb. Ráadásul ilyenből egyszerre többet is hordhatnak magukkal.
Az otthoni felhasználás szerintem olyasmi lesz, mint a kézikonzolok esetében: nagy előnyük, hogy megveszed, használod és nem kell hozzá semmi más körítés, el lehet vinni a haverokhoz, stb. Hátránya, hogy a játékok grafikailag gyengébbek. Szvsz ennek is lesz piaca, főleg ha lesz hozzá megfelelő tartalom.Ami a PICO-t illeti, a $750 csak a fejlesztői set ára, ez minden hardvernél magas (sőt a konzol fejlesztőkészleteké még magasabb), a lakossági ár szvsz nem lehet több $200-$250-nél különben bukta lesz.
A PICO versenyelőnye amúgy a 6DOF, mert a konkurens termékek (pl. Oculus Go), csak 3DOF-ot tudnak. Ha viszont sokat várnak a valódi starttal, addigra az Oculus vagy a HTC kijöhet a saját 6DOF megoldásával és mögöttük már ott van a széles tartalomkínálat.
Kérdés, hogy a hamarosan debütáló 3DOF mobil hmd-k mennyire lesznek sikeresek. Ha a közönségnek bejön a műfaj, akár üzleti, akár belépő szintű otthoni cuccnak, akkor hiába jön be később a PICO egy teljesen új platformmal, ha nem lesz 100% kompatibilis az elterjedt eszközökkel, nem fog labdába rúgni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Windows 10
- Gaming notebook topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Napelem
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...