- Poco X6 Pro - ötös alá
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Giovan!
addikt
Nagyon rossz felhasznaloi elmenyt adna, es rengeteg felreertest szulne, mert lennenek nativ iOS jatekok es felhos jatekok ugyanabban a store-ban, es magyarazd el az atlagembernek, hogy ez offline is, fut, ez meg csak nagy savszelessegu online kapcsolaton kereszul.
Ezt éppen meg lehetne oldani, pl. telepítés előtt felugrik egy ablak, hogy ehhez a játékhoz jó minőségű interntetkapcsolat szükséges, meg mondjuk az ikon sarkába be kéne tenni egy kis felhőt, hogy jelezzék, miben különböznek az ilyen játékok az App Store-ban található, natív appoktól.
A kiadok se orulnenek annak, hogy ok kotnek egy szerzodest a Google-el vagy az MS-el, a felhos jogokrol, es bekerul koloncnak az Apple is a kepbe, aki nyereszkedni akar rajtuk.
Azért az Apple ad ám egy milliárdos user base-t is a sápért cserébe, nem csak simán nyerészkedni akar. Kérdés hogy a kiadóknak megéri-e ez a userbase a 30%-ot.Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Giovan!
addikt
válasz aprokaroka87 #47 üzenetére
Jó hát nyílván nem úgy értettem én sem, hogy az 1 milliárdos iOS userbase az mind használni fogja ezt, hanem hogy ennyi potenciális felhasználót érhetnek el ezen a platformon.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Giovan!
addikt
válasz Tigerclaw #49 üzenetére
Ha az Apple lehuz 30%-ot, vagyis o is penzt csinal attetelesen az o jatekukbol, akkor nem fognak orulni, hogy ok nem kapnak semmit...foleg hogy a 30% valoszinuleg tobb mint amennyi profitot realizal az eredeti kiado vagy maga a felhos platform tulajdonosa.
Ha nem tud profitábilis működést biztosítani a kiadóknak, akkor azok nem fogják elfogadni az ajánlatát, és akkor nem lesz Cloud gaming iOS-re. Ezt szerintem az Apple sem akarja, szóval tuti nem lesz ezzel az ajánlattal vége a történetnek.Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Giovan!
addikt
válasz #16820480 #58 üzenetére
Hát az Arcade-et elég nehéz lenne a cloud gaming szolgáltatások valódi konkurenciájává fejleszteni. Az Arcade klasszikus mobiljátékos vonalat visz, tele van ilyen fél órák elütésére kiválóan alkalmas game-ekkel, és nem is szól igazából többről egyelőre. A cloud gaming a tripla A címeivel azért ennél jóval komolyabb szintet hoz.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Giovan!
addikt
-
Giovan!
addikt