Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szilagyiv

    senior tag

    válasz janos68 #15 üzenetére

    ...vagy ha a reklámra fordítandó összeget inkább a termék fejlesztésére, funkciókkal, hardverelemekkel való gazdagítására fordítanák, akkor eladná önmagát és nem kéne neki reklám!!
    (A közösségi hálózatok és online média korában a reklám ingyen van amúgy is)

  • szilagyiv

    senior tag

    válasz Lall #29 üzenetére

    Nem értek veled egyet teljesen! A nagy cégek azért költenek sokat reklámra, mert ez a bevett szokás több évtizede. Csak azóta "kicsit" átalakult a piac is, meg a média is. És én akkor sem fogok Arielt venni, ha az országutat festik tele a reklámjukkal.
    Aki pedig érintett egy komolyabb tudású műszaki cikk használatában és vásárlásában, az nem a Kiskegyed hasábjairól fog elcsábulni, de nem is a "Rambo megint visszatér" c. K kategóriás szupermozi pisiszünetében vetített ráklám miatt.
    +ha megnézel néhány marketinggel foglalkozó céget, akkor láthatod, hogy az internetes jelenlétet mennyire szorgalmazzák - nem hiába.

    Amúgy meg ha jó a cucc, akkor megveszik, ha nem jó, akkor meg agyonreklámozhatják, akkor se! Lásd: WP7 startjára elköltött marketingösszeg mennyire nincs összhangban az eladási mutatókkal.

  • szilagyiv

    senior tag

    válasz Lall #34 üzenetére

    Te honnan ismered a mostani telefon gyártódat? Honnan ismered az autó gyártódat és sorolhatnám még.

    Köszönöm, hogy megkérdezted :D
    Mindkét esetben az internet szakmai hírekkel és tesztekkel foglalkozó oldalait kerestem fel - csak és kizárólag. Mivel nincs TV előfizetésem (nagyon tudatosan), nem tudják a képembe tolni a szemetet - így Győzikét sem (mellesleg a 1,5 millió néző valószínűleg...khm, hogy úgy mondjam "egy húron pendül" vele).

    Amúgy meg szigorúan a témánál maradva: sajnálom azt az embert, aki egy 15mp-es TV-s reklámszpot alapján dönt egy készülék vásárlása mellett. Ha meg emiatt utánanéz a neten, akkor meg amúgy is szükségtelen lett volna a TV-t bambulnia...

    Elnézést kívánok! Notórius TV-gyűlölő és kapitalizmusellenes vagyok :)

  • szilagyiv

    senior tag

    válasz Lirion #38 üzenetére

    Most megmagyaráztad nekem, hogy a majom nem ceruza. Értem én, hogy az is reklám, ha a járda széléről megnézem az előttem elhaladó autó márkáját, de közel nem ugyanaz, mint mikor belevágják a pofámba - ha kérem, ha nem.
    Ha már off, legyen kövér!
    Nézzük tételesen:
    - TV reklámot nem látok, mert távol tartom magam a TV-től (a műsoroktól)
    - moziba igen ritkán jutok el, az ott vetített reklámok amúgy sem kínálnak erős tartalmakat, de filmek trailereit megnézem, HA kedvem tartja
    - ingyenes magazinokat (aka: hirdetőújságokat) el szoktam olvasni HA kedvem tartja
    - rádiót nem hallgatok - nem találod ki miért, de igen, a reklámok és a bugyuta műsorok miatt. Helyesbítek: olyan rádiót nem hallgatok, amiben reklám és műsor van, ugyanis engem csak a zene érdekel
    - nyaralni sem reklámok útján jutottam el, hanem alapos mérlegelés és kutatás után
    - a hipermarcikban hiába rakják szemmagasságba az Arielt én akkor is olyan mosószert veszek, ami az igényeimnek és a pénztárcámnak megfelel

    Egy dologban igazad lehet: a szakmai hírek is reklám-hátszéllel érkeznek, csak azok mégis teljesebbek, mint egy plakát, vagy egy szpot - és sokkal hasznosabbak is (köszönjük PH!) ;)

    Maradok tisztelettel:
    Che

Új hozzászólás Aktív témák