Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Quasi_modo

    nagyúr

    válasz szilagyiv #35 üzenetére

    Notórius TV-gyűlölő és kapitalizmusellenes vagyok
    A TV használatot elkerülheted, de a másikat nem nagyon.

    valami

  • Lirion

    addikt

    válasz szilagyiv #35 üzenetére

    Ha meg emiatt utánanéz a neten, akkor meg amúgy is szükségtelen lett volna a TV-t bambulnia...
    Na látod itt vagy óriási tévedésben. Ugyanis ha a tv-ben nem látja, eszébe sem jut, hogy utána nézzen. Mellesleg nem csak a tv a reklám, ezt sem kéne elfelejteni. Pl. mozifilmekről a trailerek mellett plakátok is hirdetnek, ingyenes magazinokban vannak hirdetések, youtube-ra/fb-ra felkerülnek. Az utazási irodáknak meghallod a reklámjukat a rádióban (én pl egy rádióreklámnak köszönhetően jutottam el tavaly nyaralni kb. fél áron a rendeshez képest), látod a reklámjaikat az iroda kirakatában, ugyanúgy a kirakatban meglátod a fasza ruhákat, cipőket, a tescoban a szem magasságban lévő polcra rakják a terméket (igen, ez is reklám), mindenhol tele van plakátolva a bolt akciókkal, stb...
    Sajnos vagy nem sajnos, a reklámok annyira beleivódtak a mindennapokba, hogy a legtöbbet már észre sem vesszük, a kikerülésük pedig lehetetlen.

    Mellesleg bizonyos tekintetben a szakmai hírek és tesztek is marketing eszközök, bár egy vérbeli PR-os ezért a kijelentésemért megnyúzna. :) De azért jó ha tudod, hogy az ilyen cikkek úgy készülnek, hogy az adott termék forgalmazója/gyártója elküldi a cuccot a tesztelőnek, hogy írjon már róla valamit, bízva abban, hogy a tesztelőnek majd pozitív lesz a véleménye. Tehát végső soron te is reklámokból értesülsz. :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák