- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez a minimal grafika mindenhol... Ezt miért?! Ezt közvélemény kutatták, hogy ez kell a népnek?! Vagy csak így lehet gyorsabban dolgozni?
Az a miniatűrös játék ötlete jópofa. A megvalósítás már annyira nem. Jót nevettem magamban, hogy én így valós méretben is eleget küzdök a büdös bogarakkal (poloskák), nem kell az még játékban is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz l.skywalker #31 üzenetére
Hát nem tudom srácok. Ez szigorúan a magán véleményem, de az MS mostanra egy indie játékkiadó lett, akinek van egy platformja. És írtad az Xbox topikb azt az interjút:
"Mindent beleadunk a Scarlett-be és versenyezni akarok, versenyezni akarok a megfelelő módon, ezért fókuszálunk a cross-play-re és a backward compatibility-re."
Ez lenne a megfelelő mód? Gamepass, xCloud, Mixer. De magukra a tényleges játékokra még mindig nem koncentrálnak. Így a konzol piacon megint nem fog változni a helyzet. streaming-be nyernek maguknak egy kis teret, előnyt. Ez a jövőben lehet, hogy sokat jelenthet majd. De jövőre, 2-3 éven belül a konzolos üzletággal mi lesz? Továbbra is Halo meg Forza?! Ennyi?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz l.skywalker #34 üzenetére
5 év?! Kojima 0-ról megcsinálta a DS-t 3 év alatt.
De! Ezek a cégek, nem negyedévekre terveznek. Sokkal hosszabb távon. Évek óta tudják, hogy mikor jön az új gen. Miért nem léptek előbb?! Már három éve AAA játékokat kellene hegeszteniük. Erre mit csinálnak? Indie címeket. De tucatszám. Jó ők tudják, nekem mind1. De ezt a Phil gyereket rég kitettem volna már. Mosolyogni tud, jó kiállású de nem lesznek vele előrébb sose.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz l.skywalker #49 üzenetére
Az csak egy render trailer volt. Akkor még az engine se volt meg amivel a játék készült. 2016 decemberében lett meg az engine: [link]
Ráadásul Hideo ugye 2015 év végén még alapított egy stúdiót is.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz l.skywalker #56 üzenetére
2015 év végéig a Kojima Productions Co., Ltd teljes mértékben a Konami alá tartozott. Ez által a KP által fejlesztett, kitalált, megcsinált minden szellemi termék joga is a Konami tulajdonát képezte. Minden ami Metal Gear-rel kapcsolatos, a Fox engine és minden. Konami akkoriban ugye még azt is megtiltotta Kojima-nak, hogy bárhol szerepeljen. 2015. December 16.-án Kojima újraindította a stúdiót, mint teljesen független cég. Ekkor állt be mögéjük a Sony. Aztán az E3-on bemutatták a játék trailer-ét. Ami még csak nem is Decima-val készült: [link] A Guerilla-val valamivel utána egyeztek meg.
Persze a játék koncepciója már rég meg volt Kojima fejében. De egészen 2016-ig nem volt belőle semmi. Mivel ha lett volna, azt is a Konami birtokolná a mai napig. Kojima már 2012-ben említést tett egy tervéről, ami össze köti a játékosokat: [link] A fejében már megvolt akkor is az ötlet.
Szóval a játék érdemi fejlesztése csak is 2016-ban indulhatott az engine megszerzése után. Előtte maximum a koncepció, a látványtervek stb stb lehettek meg.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz l.skywalker #58 üzenetére
Én boldog vagyok, mert egy remek játékkal játszhatok. Amit ráadásul 3 év alatt készítettek el! (+az apró)
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz l.skywalker #60 üzenetére
Nem, azt csak azért írtam mert te is olyan kedveset írtál.
Ha te ettől boldog vagy
Direkt össze szedtem a cikkeket, ott vannak a dátumok, leírtam amit tudok. Gondoltam ez majd meggyőz. De nem, inkább megpróbálod eljátszani, hogy lekezelően rám hagyod a dolgot. Én nem kapom fel ezen a vizet. Úgy érzem mindent megtettem, hogy rendesen informáljalak a témában. Az csak egy kis odaszúrás cserébe.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck 512GB + 256 GB
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Ps 4 BONTATLAN játékok
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel