Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #33253120

    törölt tag

    válasz judas13 #85 üzenetére

    Ebben az árban azért más is van.
    Napközben a Samsung Members-ben élő supportot kapsz a telefonra, ha kell a technikus belép távolról, és helyrerakja azt amivel nem boldogulsz.
    Nagyobb városokban szervíz, Debrecenben pl bevittem az S7-et, megbeszéltük mi a baja, és elküldtek, hogy kapni fogok sms-t, ha megérkezik hozzá az alkatrész, és akkor vigyem vissza 2-3 órára. És úgy is lett. Az IP68 is megmaradt.
    Meg van még sok apróság. Pl szintén a Samsung Members alkalmazásban többen nyertek az S9/S9+-ra tokot, vagy mozijegyet, koncertbelépőt....

    Tehát értem én, hogy van olcsóbb, de ahhoz meg kb nulla support van. Egy átlag hibánál is hetekre nélkülözni kell a készüléket, és ez annyira nem tetszik.

    Amúgy hja.... Drága. Pontosabban listaáron drága.
    Én a sokadik hűségciklusomat tolom ugyanott, amikor megjelent az S9+ 280e forint volt. Sikerült is bezsákolni 24 hónap kamatmentesre 180e körül április elején. Érted mire szeretnék célozni?

Új hozzászólás Aktív témák