- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iOS alkalmazások
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
Hirdetés
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz
szabi__memo #6 üzenetére
Sokkal élhetőbb alternatíva mint az elektromos. Az elektromos autózás szerintem egy zsákutca! Kíváncsi lennék, hogy miért azt erőltetik, holott a vak is látja mennyire tele van buktatókkal...
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Puma K
veterán
válasz
szabi__memo #6 üzenetére
Nekem a BMW 520i E39-em ha pályáznék, akkor a ~800 km-es távot meg tudná tenni.
Így városban használva munkába járásra napi 32 km-re meg legrosszabb esetben (sok elindulással és megállással stb) 450 km-re elég háromnegyed tank. De máskor meg 550-650 km között is elmegyek ugyan úgy háromnegyednyi tankkal.
Szóval ez a 1352 km így előre jól hangzik.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
ma Egyre magasabb költséget jelent a lítium, az elektromos autókhoz való kínai akkumulátorok árai is megugrottak emiatt.