Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sbazsi

    veterán

    válasz D@niel #12 üzenetére

    A Desire nem a a csúcskategória legfelsőbbike...
    Emlékeim szerint amikor kijött, akkor az volt.

  • opr

    veterán

    válasz D@niel #12 üzenetére

    Elvileg a 3.0-val (vagy ami lesz a neve így a tabletkavar után) szorosabbra fogja a pórázt a google, remélhetőleg ez egy lépés lesz a gyártófüggetlen frissítés felé, ami szvsz nagyon jó lenne.
    Engem pont nem fog érdekelni, hogy nem lehet szénné skinelni, ha cserébe minden telefonra egyszerre kijön a frissítés, kompatibilitási gondok kanyec, a kezem meg kiveszem a biliből :DDD

    ui.: az xt720 nekem alpjaiban vette el a bizalmam a moto-tól... Nem az a gáz, hogy nem frissítették, hanem hogy előtte be volt ígérve, sokan megvették, és akkor közölték, hogy bocsmégse... Ez felháborító, én is majdnem alászaladtam, úgyhogy nálam moto kiesett :(

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Rickazoid

    addikt

    válasz D@niel #12 üzenetére

    "értelem szerűen egy Mile1 simán kap 2.2-t"
    Arra a simánra augusztus óta várunk.