Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Bog #35 üzenetére

    A fogyasztó viszont egyedül azzal áll jogviszonyban, akitől vásárolta a készüléket. Ha én veszek egy pannonos előfizetéses mobilt, azt gondolom XY Kft.-től vásárolom, nem közvetlenül a pannontól (most nincs előttem konkrét számla). Ebben az esetben engem, mint vásárlót nagyon nem érdekel, mit ír elő vagy von meg a gyártó, nem is kell, hogy érdekeljen (az egy éves kötelező jótállás alatt legalábbis!), de az XY Kft. akkor is köteles betartani a Ptk., a 151/2003. Korm. rendelet és a 49/2003. GKM rendelet szabályait...

    Kellene látni konkrétan ezeket a jótállási feltételeket, mivel ezek sosem lehetnek kedvezőtlenebbek annál, amit a jogszabály előír - és a fent leírt "garanciavesztés" bizony kedvezőtlenebb annál.

    mod: A szerviz annyiban bonyolítja a dolgot, hogy ha oda viszem javíttatni a készüléket, akkor a szerviz az XY Kft. teljesítési segédjeként jár el, vagyis jogilag felém, fogyasztó felé ugyanúgy minősül, mintha az XY Kft. maga javítaná a készüléket. A bonyolultság nem önmagában ebből adódik, hanem abból, hogy az XY Kft.-k szeretnek erről nem tudomást venni.

    mod2: Nem kötekedésből írom, amit írok, de nem lenne jó, ha tévedés maradna a cikkben...

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák