Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #13260800

    törölt tag

    Ariadne -k teljes mértékben igaza van. Annak idején számítógép boltban dolgoztam szervizesként és rengeteg problémánk volt a nagykerekkel. Akik rengeteg szabály és törvénysértést követtek el. Sajnos Magyarországon nem ritka, hogy az eredetileg megvásárolt termék esetleges meghibásodásakor, az ügyfél a javítás végén nem a saját bevitt meghibásodott eszközét kapja vissza, hanem egy másik javított eszközt. Ami már valójában használt. A nagykerek VGA és alaplapoknál ezt a mai napig folyamatosan eljátsszák, sokszor a ventik közül még a port is restek kifújni. Persze van képük azt mondani, hogy ez új csak tesztüzemen volt.

    Ahol rengeteg okosság van és probléma esetén érdemes elnézni

    http://www.fogyasztovedelem.com/

    ezen az oldalon rengeteg hasznos infó van.

    Olyan nincs ,hogy egy szervizben Pistike megmondja, hogy te nem rendeltetésszerűen használtad a telót. Az bizz bizonyítani kell.

    Idéznék is az oldalról. Mert ez ide is vág.

    "A jótállás idején, illetve a szavatosság első 6 hónapjában a bizonyítási teher a kötelezetten van, így annak költségei is őt terhelik. Ezen idő után a bizonyítási teher megfordul. A jótállási ill. szavatossági kötelezettség alól a kötelezett akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka nem rendeltetésszerű használat. Jelenleg bizonyítási szabadság van.
    A bizonyítási szabadság azt jelenti, hogy a kötelezett úgy bizonyít, ahogy tud. Ha a fogyasztó nem fogadja el XY Kft. szakvéleményét, akkor az addig nem számít bizonyításnak, ameddig azt bíróság ki nem mondja. Tehát az a bizonyítás, amit a fogyasztó bizonyításnak elfogad, illetve legkésőbb bíróság ki nem mondja, hogy a kötelezett bizonyított.

    A bizonyításnál így célszerű független akkreditált laboratórium szakvéleményét kérni. Ezt pedig általában célszerű mindkét félnek elfogadnia. Ezen laboratóriumok listája található alább.

    Fogyasztói reklamációs vizsgálat elvégzésére alkalmas szervezetek, elérhetőségük és a vizsgálati területek:
    "

    Mobiloknál ezek a szervezetek.

    Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
    1088 Budapest, József krt. 6.
    Tel: 459-4800
    E-mail: fvf@fvf.hu

    Hírközlési Felügyelet Hírközlési Területi Hivatal
    1133 Budapest, Visegrádi u. 100.
    Tel: 468-0527, E-mail: beck@hif.hu
    Beck János osztályvezető

    MEEI Kft.
    1132 Budapest, Váci út 48/A-B
    E-mail:business@meei.hu
    Tel: 3 494 923
    Zsákai Zoltán osztályvezető

    METALCONTROL Anyagvizsgáló és Minőségellenőrző Központ Kft.
    3540 Miskolc, Vasgyári u. 43.
    Tel: (46) 401-041
    E-mail: mc@metalcontrol.hu
    Dr. Kovács Károly ügyvezető

    Szóval ne hagyjátok magatokat becsapni! A szervizek maguknak dolgoznak és megpróbálnak minnél több dolgot eltusolni. Akit pedig rá lehet szedni azt rá is szedik!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák