- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#13260800
törölt tag
Ariadne -k teljes mértékben igaza van. Annak idején számítógép boltban dolgoztam szervizesként és rengeteg problémánk volt a nagykerekkel. Akik rengeteg szabály és törvénysértést követtek el. Sajnos Magyarországon nem ritka, hogy az eredetileg megvásárolt termék esetleges meghibásodásakor, az ügyfél a javítás végén nem a saját bevitt meghibásodott eszközét kapja vissza, hanem egy másik javított eszközt. Ami már valójában használt. A nagykerek VGA és alaplapoknál ezt a mai napig folyamatosan eljátsszák, sokszor a ventik közül még a port is restek kifújni. Persze van képük azt mondani, hogy ez új csak tesztüzemen volt.
Ahol rengeteg okosság van és probléma esetén érdemes elnézni
http://www.fogyasztovedelem.com/
ezen az oldalon rengeteg hasznos infó van.
Olyan nincs ,hogy egy szervizben Pistike megmondja, hogy te nem rendeltetésszerűen használtad a telót. Az bizz bizonyítani kell.
Idéznék is az oldalról. Mert ez ide is vág.
"A jótállás idején, illetve a szavatosság első 6 hónapjában a bizonyítási teher a kötelezetten van, így annak költségei is őt terhelik. Ezen idő után a bizonyítási teher megfordul. A jótállási ill. szavatossági kötelezettség alól a kötelezett akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka nem rendeltetésszerű használat. Jelenleg bizonyítási szabadság van.
A bizonyítási szabadság azt jelenti, hogy a kötelezett úgy bizonyít, ahogy tud. Ha a fogyasztó nem fogadja el XY Kft. szakvéleményét, akkor az addig nem számít bizonyításnak, ameddig azt bíróság ki nem mondja. Tehát az a bizonyítás, amit a fogyasztó bizonyításnak elfogad, illetve legkésőbb bíróság ki nem mondja, hogy a kötelezett bizonyított.A bizonyításnál így célszerű független akkreditált laboratórium szakvéleményét kérni. Ezt pedig általában célszerű mindkét félnek elfogadnia. Ezen laboratóriumok listája található alább.
Fogyasztói reklamációs vizsgálat elvégzésére alkalmas szervezetek, elérhetőségük és a vizsgálati területek:
"Mobiloknál ezek a szervezetek.
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
1088 Budapest, József krt. 6.
Tel: 459-4800
E-mail: fvf@fvf.huHírközlési Felügyelet Hírközlési Területi Hivatal
1133 Budapest, Visegrádi u. 100.
Tel: 468-0527, E-mail: beck@hif.hu
Beck János osztályvezetőMEEI Kft.
1132 Budapest, Váci út 48/A-B
E-mail:business@meei.hu
Tel: 3 494 923
Zsákai Zoltán osztályvezetőMETALCONTROL Anyagvizsgáló és Minőségellenőrző Központ Kft.
3540 Miskolc, Vasgyári u. 43.
Tel: (46) 401-041
E-mail: mc@metalcontrol.hu
Dr. Kovács Károly ügyvezetőSzóval ne hagyjátok magatokat becsapni! A szervizek maguknak dolgoznak és megpróbálnak minnél több dolgot eltusolni. Akit pedig rá lehet szedni azt rá is szedik!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...