Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #13260800

    törölt tag

    Ariadne -k teljes mértékben igaza van. Annak idején számítógép boltban dolgoztam szervizesként és rengeteg problémánk volt a nagykerekkel. Akik rengeteg szabály és törvénysértést követtek el. Sajnos Magyarországon nem ritka, hogy az eredetileg megvásárolt termék esetleges meghibásodásakor, az ügyfél a javítás végén nem a saját bevitt meghibásodott eszközét kapja vissza, hanem egy másik javított eszközt. Ami már valójában használt. A nagykerek VGA és alaplapoknál ezt a mai napig folyamatosan eljátsszák, sokszor a ventik közül még a port is restek kifújni. Persze van képük azt mondani, hogy ez új csak tesztüzemen volt.

    Ahol rengeteg okosság van és probléma esetén érdemes elnézni

    http://www.fogyasztovedelem.com/

    ezen az oldalon rengeteg hasznos infó van.

    Olyan nincs ,hogy egy szervizben Pistike megmondja, hogy te nem rendeltetésszerűen használtad a telót. Az bizz bizonyítani kell.

    Idéznék is az oldalról. Mert ez ide is vág.

    "A jótállás idején, illetve a szavatosság első 6 hónapjában a bizonyítási teher a kötelezetten van, így annak költségei is őt terhelik. Ezen idő után a bizonyítási teher megfordul. A jótállási ill. szavatossági kötelezettség alól a kötelezett akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka nem rendeltetésszerű használat. Jelenleg bizonyítási szabadság van.
    A bizonyítási szabadság azt jelenti, hogy a kötelezett úgy bizonyít, ahogy tud. Ha a fogyasztó nem fogadja el XY Kft. szakvéleményét, akkor az addig nem számít bizonyításnak, ameddig azt bíróság ki nem mondja. Tehát az a bizonyítás, amit a fogyasztó bizonyításnak elfogad, illetve legkésőbb bíróság ki nem mondja, hogy a kötelezett bizonyított.

    A bizonyításnál így célszerű független akkreditált laboratórium szakvéleményét kérni. Ezt pedig általában célszerű mindkét félnek elfogadnia. Ezen laboratóriumok listája található alább.

    Fogyasztói reklamációs vizsgálat elvégzésére alkalmas szervezetek, elérhetőségük és a vizsgálati területek:
    "

    Mobiloknál ezek a szervezetek.

    Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
    1088 Budapest, József krt. 6.
    Tel: 459-4800
    E-mail: fvf@fvf.hu

    Hírközlési Felügyelet Hírközlési Területi Hivatal
    1133 Budapest, Visegrádi u. 100.
    Tel: 468-0527, E-mail: beck@hif.hu
    Beck János osztályvezető

    MEEI Kft.
    1132 Budapest, Váci út 48/A-B
    E-mail:business@meei.hu
    Tel: 3 494 923
    Zsákai Zoltán osztályvezető

    METALCONTROL Anyagvizsgáló és Minőségellenőrző Központ Kft.
    3540 Miskolc, Vasgyári u. 43.
    Tel: (46) 401-041
    E-mail: mc@metalcontrol.hu
    Dr. Kovács Károly ügyvezető

    Szóval ne hagyjátok magatokat becsapni! A szervizek maguknak dolgoznak és megpróbálnak minnél több dolgot eltusolni. Akit pedig rá lehet szedni azt rá is szedik!

    [ Szerkesztve ]

  • #13260800

    törölt tag

    válasz Bocha #104 üzenetére

    már nem azért de ilyen "főszervíz" szerintem sehol a világon nincs. A fogyasztóvédelem többek közt erre van kitalálva. És ők kapcsolatban állnak független laborokkal, és te mint USER is kereshetsz ilyet.

    A bíróság pedig a független testület szakvéleményét fogja jobban figyelembe venni. Hiszen egy cég saját szervíz hálózata elfogult lehet.

    Szóval van szerv aki felül tudja birálni, és elő is fordúl, hogy felül bírálja.

Új hozzászólás Aktív témák