Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erdoke

    titán

    válasz Bocha #104 üzenetére

    A bíróságszemppontjából független szerviz/labor szakvéleménye a mérvadó.
    A kérdés egyébként (többnyire) pusztán elméleti, mert egyrészt nem a szerviz vállalja a garanciát, másrészt szerviztől és gyártótól is nagyban függ. Sok esetben nem kell végigjárnod a KERMI-s és bíróságos utat, mert kekeckedés nélkül cserélik a gyáritól eltérő szoftveres készülékek meghibásodó komponenseit is. Elég sok felhasználó főzött meg Omniát pl. ROM frissítés közben, eleinte ugyanúgy a Samsung hibájából, mint a sajátjából. Még nem hallottam olyat, hogy a szerviz megpróbálta volna a behalt készülékből elővarázsolni a szoftvert, de ugyanez igaz az egyéb meghibásodásokra. Pl. van egy kijelzőhibás széria, és simán kicserélik a kijelződet garanciában, tesznek a főzött ROM-odra. Esetleg "frissítik" a hivatalos hazai "új" szoftverrel, de annyi.
    Ha más gyártók hozzáállása úgymond szívatósabb, majd elterjed a híre, és veszítenek többet az üzlet másik oldalán, a tudatosabb ügyfelek pedig mennek a KERMI-hez és a bíróságra.

    A legjobb aláírás a héten

Új hozzászólás Aktív témák