- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsiworld
aktív tag
Ehhez képest az egyetlen ev-jük elavult. Persze, nem kell sietniük, de ezt látjuk minden autógyártónál. A világ minden tapasztalata, és a föld összes pénze náluk van, mégsem tudnak mennyiséget gyártani. Pedig már nagyon szeretnének. A vw sokezer mérnökkel egy sw-t nem tud összedobni évek alatt!
Nincs aksijuk. A jelenlegi gondokon kívül is volt elég. ...
Diess szerint a Model3 3x gyorsabban gyártódik le, mint az ID3. Ez hatalmas előny. És ez giga Kína. Brandenburgban, ha elindul, sokkal korszerűbb és gyorsabb gyártástechnológia lesz! Nem véletlen ellenzik a "zöldek"!
Senki a világon nem gyárt akkora haszonnal (20-30%) autót, mint a Tesla. Pedig egy csomószor volt a csőd szélén, de minden pénzüket fejlesztésre költik most is!Pedig én aztán szurkolok a vw csoportnak. A gazdaságunk erősen épül rá! (is/autóipar) De sebaj, majd dolgozunk Tesla gyárakban! (Bár nem lennék mérnök Musk mellett! )