- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Az ion-unk 2.25M-ba kerult (full elektromos, meloba ingazashoz nekem)
A csaladi Ampera 3.85M-ba, a ferjem ingazik vele akkor vegig elektromos uzemben, amikor meg videkre kell akkor benzines. Szoval a te autodbol a kettore is kijon jopar ev uzemeltetes is me'g...
Termeszetesen hasznaltak, de igy mar penzben megeri, kb. 3 even belul jobban allok csak az ingazast szamolva mindkettonel, mint a full benzinesnel. Extrem esetek kivetelevel otthon, nappali arammal toltve es azzal az arral szamolva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- EA Sports WRC '23
- Autóhifi
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Elektromos cigaretta 🔞
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- BestBuy topik
- További aktív témák...