- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
A mission/quest designra, illetve a megálmodott világ részletességére, kidolgozottságára gondolok elsősorban, természetesen nem arra hogy lovagolni, vagy éppen lőni kell egy játékban, meg hogy el kell jutni A-ból B-be. Egyedi, vagy mondjuk nagyon ritkán ismétlődő random eseményekre, történésekre, végigkövethető ok-okozati összefüggésekre, a világgal való interakció fokára, a "handmade" érzésre, a figyelemre, a befektetett munkára, ami a legtöbb open world játékból hiányzik. A mellékküldetések jellemzően csak azért kerülnek a legtöbb ilyen játékba, hogy legyenek benne azok is, és rá lehessen fogni, hogy ez open world sandbox. A GTA V-öt pl. azért szeretem nagyon, mert még 200+ óra után is elcsípek néha olyan telefonbeszélgetéseket, dialógusokat, beszólásokat, illetve látok olyan jeleneteket amelyeket még nem hallottam/láttam. Irtózatos mennyiségű meló van benne.
A Far Cry/Assassin's Creed típusú játékokban ezek a dolgok el vannak nagyolva, nem figyelnek a részletekre.
És igen, a zene, a környezet, az atmoszféra, illetve ezek változatossága is szerves része ennek a dolognak, ahogy írod.@Tsa-bika
A Ghost War még jó is a Wildlands-ban, amikor kijött én mondtam is, hogy szerintem jobban jártunk volna, ha csak ezzel a játékmóddal jelenik meg a játék, és hanyagolják a single playert.
[ Szerkesztve ]
-
A szex is repetitív, be-ki-be-ki, de mégis nagyon más a frissen felszedett barátnőt túra közben spontán megdugni egy szénakazalban mint reggel a zuhany alatt ezredjére kirázni. Pont így van ez a játékokkal is.
A 200 órás open world csodák "tartalmának "90%-át fetch-quest enerátorral állítja elő a csapat valamelyik közepes képességű designere, miközben a csapat tehetségesebb része az érdemi 10-15-20 órán dolgozik.
[ Szerkesztve ]