- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Én már olyanért nem fizetek amibe nem lehet beletenni több száz órát...
Én meg olyannal amibe bele lehet tenni több száz órát, már el sem kezdek játszani, nem hogy pénzt adjak érte
-
Naja, én úgy vagyok vele, hogy több száz óra az időmből eleve sokkal többet ér, mint egy játék ára.
Tehát ha már valamiért kiadtam 3-4-5-6E Forintot (mert én fél ár fölött eddig egyedül a W3-ért adtam pénzt) akkor annyi a célom, hogy kiszedjem azt az örömöt és élményt amennyi benne van és tovább állok.
Mivel az időmmel is fizetek a játékélményért, ezért hálás vagyok a készítőknek, ha adott mennyiségű játékélményt annyi játékidőbe csomagolnak bele, amennyi éppen szükséges és nem rabolják az időmet 100 óra futkározással, gyűjtögetéssel meg kraftolással. Nekem az is elég ha a töltelék átugorható, nem akarom mások kedvenc szórakozását elvenni.
Mivel évente jó ha 200 órát játszom, ezért ha év végén végiggondolom, hogy milyen játékélménnyel lettem gazdagabb, akkor inkább annak örülök, ha pár jó sztorira / élményre tudok visszaemlékezni, mintsem hogy 180 órát grindeltem, amellé pedig kaptam 20 óra gyenge-közepes, Ubisoft-féle sztorit amit egyből elfelejtettem, mert ugye közben sem volt érdemes figyelni rá...
[ Szerkesztve ]
-
-
A szex is repetitív, be-ki-be-ki, de mégis nagyon más a frissen felszedett barátnőt túra közben spontán megdugni egy szénakazalban mint reggel a zuhany alatt ezredjére kirázni. Pont így van ez a játékokkal is.
A 200 órás open world csodák "tartalmának "90%-át fetch-quest enerátorral állítja elő a csapat valamelyik közepes képességű designere, miközben a csapat tehetségesebb része az érdemi 10-15-20 órán dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-