- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Arra azért kiváncsi leszek, hogy mikor lesz VW-nél, vagy bármelyik hagyományosnál a Teslahoz hasonlóan fejlesztések egy akár 7 éves autóra, hogy OTA kapnak software frissítést valódi extrákkal, újdonságokkal, funkciókkal. Legyen az sentry mód, kutyahűtés, vagy netflix, esetleg plusz teljesítmény, hatótáv, gyorsabb töltés stb.
Ma azért a többség ott tart, hogy navigációt vedd meg x pénzért pluszba, és új térképért is évente fizethetsz ha frisset akarsz.
Nekem 2019 áprilisban átadott Nissan Leaf-hez 2017/2018as térképet adtak, és nincs is újabb még. Elvileg valahogy lehet kérni majd újabbat, korlátozott ideig ingyen, aztán pénzért. Arról nyilván nem is álmodok, hogy a 360 kamera sentry módot kapjon software-esen, vagy a propilot lényegesen fejlődjön frissítéssel, vagy bármi hasonló. Az ülésfűtés egy 1980as évekből származó billenőkapcsolóval van megoldva. Így pl hiába lehet telefonról, vagy időzítve fűtést kapcsolni, arra se képes hogy ezt bekapcsolja (csak a kormányfűtést). Bár ha úgy szállok ki a kocsiból hogy bekapcsolva hagyom, akkor ez is kap áramot.Hogy a VW jó irányba megy-e az is érdekes kérdés. Itt a csoda megfizehető elektromos jövőautó, az ID3, amiben hőszivattyús fűtés nincs az 50k EUR csomaggal se. Persze WLTP mérésbe nem számít a fűtés, így nekik az nem fontos, hogy télen ne legyen 25% hatótáv bukó a primitív fűtés miatt.
A 40k EUR fapad ID3-ban még egy tolatókamera sincs, de még a fullos verzióban sincs 360as kamera, így nyilván pl egy sentry mód már nem csak software kérdés.(el tudom képzelni, hogy a sokáig mesélt 30kEUR olcsó VW villanyautó, azaz full fapad id3 mit fog tudni)
45K EUR körül meg Model3-at kapni. Nagyobb méretben, hasonló hatótávval, nagyobb teljesítménnyel, több extrával, jobb töltőhálózattal.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****