- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
ja, csak ha nem lenne ilyen drága, akkor többen vennének, hamarabb lenne több használt és gyorsabban is szivárogna le a pórnép közé.. persze maradhat "uri huncutság" még jó pár évig, csak így lassabban fog elterjedni.. és emiatt lehet lassabban épülnek ki töltőoszlopok is.. ha annyira fontos lenne a föld védelme, akkor olcsóbban adnák ezeket, de úgy néz ki ez is olyan lesz, hogy először premium (vagy legalábbis annak hazudott) szegmenssel kifizettetik a fejlesztést (?) aztán majd jönnek a többiek.. csak akkor ne legyen sírás, hogy az "emberek" nem akarnak annyira váltani.... legalábbis még.
-
Kamikaze75
tag
Lehet még nem nőttem fel az elektromos autózás kultúrájához de mondja meg valaki ha egy belső égésű motor nagyjából 20 ezer alkatrészből épül fel egy elektromos autó nagyjából fele...azaz 10 ezer....
Nos az autógyárak már többször lenyilatkozták nem kell ennyi ember egy műszaki tartalomban kevésbé bonyolult és egyszerűbb szerkezetű (kivéve elektromos részek ugyebár) autó legyártásához...
Mégis dupla annyiba kerül jelenleg mint a jelenlegi azonos felszereltségű belső égésű motoros autók akár márkán belül is mi ez ha nem parasztvakítás.... -
Fabianus
tag
Az a baj, hogy nem az egyszeri vevő szempontjából közelítesz, ezért azt gondolod, hogy a tudatlanság mozgatja a piacot. (A pár éves lemaradást a közgondolkodás, meg a valóság között fogadd el, ilyen a világ, idő kell még átmennek dolgok, és bőven kell idő, mire a bizalom kiépül az újjal kapcsolatban.) Fordítsd meg azt a kérdést, hogy egy Tesla Model 3 árának feléért mit kapsz úgy, hogy veszel egy tömegmodellt és mit kapsz helyette kétszer annyiért.
Pl. aki eddig egy alsó középkategóriás kombiban gondolkodott, ami tipikus céges autó és talán a legpraktikusabb családi megoldás is akkor, ha nem a divat, meg a ..... a cél.
Szóval vennél egy Kia Ceed, Opel Astra, Peugeot 308, vagy valami hasonló alap olcsó benzines kombit. Mi van helyette?
Tudom, ferdehátú, meg kisautó alapú SUV, (Ionic, Leaf, 2008, C4). Azaz igazán semmi, de támogatás nélkül közel van a kétszeres ár.Abszolút nem vagyok az elektromos autók ellen. Nagyon sokat fejlődtek az előző tíz évben, de az is látszik, hogy a piaci részesedésük jelenleg még politikai döntés függvénye. Azaz Norvégiában 60 % fölött vannak, ahol meg nincs érdemi támogatásuk, ott piaci részesedésük is marginális egyelőre.
A választék is szépen fejlődik, de legyünk őszinték, ez most még közelebb áll a Merkuros időkhöz, mint azokhoz, mikor csak egy Renault Meganeból is készült 3, 4 és ötajtós, kupé-kabrió, s kétféle hosszban egyterű. Ez hat karosszériaváltozat egy típuson belül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- További aktív témák...