Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fabianus

    tag

    válasz Noukoum #25 üzenetére

    Az a baj, hogy nem az egyszeri vevő szempontjából közelítesz, ezért azt gondolod, hogy a tudatlanság mozgatja a piacot. (A pár éves lemaradást a közgondolkodás, meg a valóság között fogadd el, ilyen a világ, idő kell még átmennek dolgok, és bőven kell idő, mire a bizalom kiépül az újjal kapcsolatban.) Fordítsd meg azt a kérdést, hogy egy Tesla Model 3 árának feléért mit kapsz úgy, hogy veszel egy tömegmodellt és mit kapsz helyette kétszer annyiért.
    Pl. aki eddig egy alsó középkategóriás kombiban gondolkodott, ami tipikus céges autó és talán a legpraktikusabb családi megoldás is akkor, ha nem a divat, meg a ..... a cél.
    Szóval vennél egy Kia Ceed, Opel Astra, Peugeot 308, vagy valami hasonló alap olcsó benzines kombit. Mi van helyette?
    Tudom, ferdehátú, meg kisautó alapú SUV, (Ionic, Leaf, 2008, C4). Azaz igazán semmi, de támogatás nélkül közel van a kétszeres ár.

    Abszolút nem vagyok az elektromos autók ellen. Nagyon sokat fejlődtek az előző tíz évben, de az is látszik, hogy a piaci részesedésük jelenleg még politikai döntés függvénye. Azaz Norvégiában 60 % fölött vannak, ahol meg nincs érdemi támogatásuk, ott piaci részesedésük is marginális egyelőre.
    A választék is szépen fejlődik, de legyünk őszinték, ez most még közelebb áll a Merkuros időkhöz, mint azokhoz, mikor csak egy Renault Meganeból is készült 3, 4 és ötajtós, kupé-kabrió, s kétféle hosszban egyterű. Ez hat karosszériaváltozat egy típuson belül.

Új hozzászólás Aktív témák